AndroidHealthClinic

Willy´s eerste Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca is een tikkeltje GAY en moet afvallen :D


Leuk dat spammen in je eigen log.... :banme:
Oke sanca, reageer alleen als je wat nuttigs te melden heb, ga je weer roflollen dan dwing je mij om te reageren plus dat het verschrikkelijke sancties kan hebben :fire: (kon die smiley weer gebruiken :D)
 
Sanca is een tikkeltje GAY en moet afvallen :D


Leuk dat spammen in je eigen log.... :banme:
Oke sanca, reageer alleen als je wat nuttigs te melden heb, ga je weer roflollen dan dwing je mij om te reageren plus dat het verschrikkelijke sancties kan hebben :fire: (kon die smiley weer gebruiken :D)

:sukkeltje:

ik heb je al zo vaak zien gluren in mn logje en foto's, wishing you could be me :D (die smilie is hot)

als je hier geen progressie en pr's laat zien blijf ik vanzelf weg :fire:
 
:roflol:

Donderdag of vrijdag laat ik weer wat PR`s zien.
En als ik weer benen kan trainen, dus koop alvast maar wat :popcorn:
 
Dinsdag tijdens rugtrainng foto´s gemaakt

Back double bicep:
29uu59h.jpg



Front double bicep:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Nu trainen, over 3 uurtjes staat de training erop!
 
Hey mr nagellak, ben je nu een filmpje aant uploaden met highlights van je training?:eek:
 
gaat lekker, goede schouders, die lats mogen wel wat wijder :fire:
 
Goede fysiek en dikke schouders. En dat dan zonder ze echt hard te trainen.
 
Hey mr nagellak, ben je nu een filmpje aant uploaden met highlights van je training?:eek:

Mr nagellak :roflol:
Ehm, nee, wilde misschien wat actiefoto´s maken, maar niet gedaan

gaat lekker, goede schouders, die lats mogen wel wat wijder :fire:

Thanks sanca, wil ff wat overall mass kweken hoop dat me lats dan ook wat wijder worden. Doe vanaf nu standaard eerst pull-ups in me schema, tijdje heel veel rows gedaan. Hoop dat ze der van gaan groeien!

Goede fysiek en dikke schouders. En dat dan zonder ze echt hard te trainen.
Thanks Bram, nu me schouder weer wat beter is, ga ik wel wat meer schouder werk doen. Nog steeds geen aparte dag. 2/3 setjes Rear delt raises bij rug. Side raises, 4 setjes denk ik, doe ik op push dagen. Zijkant schouder vind ik op dit moment belangrijkste en ja een OH press moet je er toch in houden.... Ben benieuwd of en hoe me schouders gaan groeien!

Vandaag push dag:
Incline bench:
15 x 60
12 x 70
8 x 80
5 x 85 PR
2 x 90

Close grip bench press:
15 x 60
12 x 70
7 x 80 Volume PR
5 x 85 Volume PR

Dips:
20 x BW
8 x BW + 18
9 x BW + 18

Holy shit, wat k*t. Lichtelijke irritatie en de gewichten zijn echt bagger (mede door de BP´ses hiervoor hoop ik) Vroeger deed ik max. 6 x BW + 34, echt zeer slecht dit :janken:

Decline extension ss DB side raise:
12 x 10/12 x 12
10 x 12/10 x 14 (laatste paar reps licht cheaten)
9 x 12/7 x 16 (licht cheaten)

DB side raise:
10 x 12

Schouders waren leeg, mede door de presses :D

Leg raises ss decline sit-up handen gestrekt boven hoofd:
15/10
15/10

Lekkere training, 3 nieuwe PR´s. Erg jammer van de dips maar had het wel verwacht.... Hoop in de toekomst weer te kunnen dippen, erg lekkere oefening!!!

Ik mag vanaf nu ook geen pictures meer in de Gym maken, er was een klacht binnen gekomen. Ik zou een onsmakelijk lichaam hebben.... ??? O ja en al die mensen met 30 kilo overgewicht zijn niet onsmakelijk... :D A fijn ik zie het als een compliment.

Morgen rug, volgende week een rustige squat dag. Kijken hoe m´n knie aanvoelt....
 
Lekkere training, 3 nieuwe PR´s. Erg jammer van de dips maar had het wel verwacht.... Hoop in de toekomst weer te kunnen dippen, erg lekkere oefening!!!

Ik mag vanaf nu ook geen pictures meer in de Gym maken, er was een klacht binnen gekomen. Ik zou een onsmakelijk lichaam hebben.... ??? O ja en al die mensen met 30 kilo overgewicht zijn niet onsmakelijk... :D A fijn ik zie het als een compliment.

Morgen rug, volgende week een rustige squat dag. Kijken hoe m´n knie aanvoelt....

Vet lekkere training man. Goeie incline en CGBP:thumbs:

Die dips start je imo niet met 20 reps bw. Hou het lekker bij 6-12 reps ofzo en dan gewicht erbij.
 
Hmm die 20 repper BW was ff om te voelen hoe het ging, en BW dips zijn easy dus :P
 
Sterke incline heb je.
Haha een onsmakelijk lichaam.:D
 
Ik mag vanaf nu ook geen pictures meer in de Gym maken, er was een klacht binnen gekomen. Ik zou een onsmakelijk lichaam hebben.... ??? O ja en al die mensen met 30 kilo overgewicht zijn niet onsmakelijk... :D A fijn ik zie het als een compliment.

:rolleyes: niet aantrekken kerel, trouwens in de kleedkamer zien ze je toch ook?
Veel succes en idd sterke incline bpress
 
hahaha gewoon doen die pics de meeste zijn gewoon jaloers zo moet je maar denken .....succes verder en je pakt mooie gewichten.
 
hahaha gewoon doen die pics de meeste zijn gewoon jaloers zo moet je maar denken .....succes verder en je pakt mooie gewichten.

:rolleyes: niet aantrekken kerel, trouwens in de kleedkamer zien ze je toch ook?
Veel succes en idd sterke incline bpress

Sterke incline heb je.
Haha een onsmakelijk lichaam.:D

Thanks beesten.... :D Na ik ga geen foto´s meer maken in de gym, me moeder werkt er en ik ken iedereen daar dus heb geen zin om te gaan rellen daar :sd:

Over de incline press: we hebben er 1 staan van hammer strenght, die staat op 45 graden. Ik bench liever op 30 graden. Dus incline bench doe ik in het powerrack. Weet iemand wat over spieractiviteits verschillen tussen 45 en 30 graden?
 
Vandaag rug getraind:
Handpalmen naar me toe (supinated?) pull downs:
12 x 84
10 x 91
8 x 98
6 x 105

T-Bars:
12 x 50
8 x 70
8 x 70 PR
8 x 80 Cheated PR

Vertical grip pulldown:
10 x 91
8 x 98
6 x 105

BW Rows (bovenin squeezen):
12 x
10 x
6 x

Mr rug was helemaal leeg! :D

DB Farmer walks:
2 x 40

Liep gewoon rondjes in de sportschool, met 2 40 KG dumbbells, goeie voor de grip! Ga ik er zeker in houden.

Daarna moest ik werken, ff op werk biceps gedaan:
Cable curls:
12 x 50
8 x 60
6 x 70

Seated machine curls ofzo:
12 x 45
10 x 50
7 x 55

One arm cable curl:
6 x 30

Me biceps waren al leeg van rug training, nu helemaal!
Microtrauma all the way baby :hedbang:

Lekker getraind, ondaks dat er een instructeur kk bijdehand liep te doen en mij af liep te zeiken. Maar iedereen weet wie der een betere toekomst heeft en zowel een hoger IQ als EQ. Ow en mijn stats zijn ook nog eens 10 x beter :D Mrgoed het irriteert me wel mateloos. Kanslozen ventjes die het hoog in hun bol hebben :fire:
 
omg wat een k*tgym :roflol:

lekkere trainingen wel weer hoor, netjes, die farmerwalks moet je er zeker inhouden :thumbs:
 
Nette training man. Monsterlijke pulldowns!!:D

Wat een gezeik daar in je gym. Eerst dat filmverbod en nu dit weer:no:

wat Sanca zegt:roflol:
 
Thanks battieboys.

Ik zit er ook over na te denken om een wat meer hardcore gym op te gaan zoeken..... Weet er iemand nog iets in leiden (en omstreken)??!!

Wil volgende week ook een speed dag voor rug en borst erin doen. Weet iemand welke oefeningen en welke percentages? Ik dacht zelf aan 5x3x80%
Smith-machines throws, PP bijvoorbeeld? en wat voor rugoefening, want speeddeads kan ik niet doen helaas.... Please help me!
 
Thanks battieboys.

Ik zit er ook over na te denken om een wat meer hardcore gym op te gaan zoeken..... Weet er iemand nog iets in leiden (en omstreken)??!!

Wil volgende week ook een speed dag voor rug en borst erin doen. Weet iemand welke oefeningen en welke percentages? Ik dacht zelf aan 5x3x80%
Smith-machines throws, PP bijvoorbeeld? en wat voor rugoefening, want speeddeads kan ik niet doen helaas.... Please help me!

:roflol:

Geen ervaring met "speed dagjes" dus kan je niet echt helpen. Najah dat zeg ik, maar ik train meestal met speed:rolleyes: :p

Pp=pushpress? Is toch meer een schouderoefening dan rug of borst eh.
 
Ja PP is overhead press, maar het is wel een speed oefening denk ik?

Edit: ik vergat te lachen om je grapje, ha ha ha ha :roflol:
 
Back
Naar boven