MuscleMeat

Wilt iemand even naar mijn trainingsschema kijken, aub.

Bezoekers in dit topic

skillzmen1

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 mei 2011
Berichten
250
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
-Mijn doel is: Zoveel mogelijk massa aankomen in 3 maanden.
-Calorieën verbruik: 2600kcal
-Calorieën intake: 2800-2900kcal p.d.

MAANDAG (BORST)

-Barbell Bench Press 4x8
-Flat dumbbell bench press 4x8
-Dumbbel Decline Bench Press 4x8
-ButterFly 4x8
-Triceps pressdowns 4x8
-Triceps dips 4x8

DINSDAG (SIXPACK)

-P90x AB Killer Workout


WOENSDAG (RUG)

-Barbell Bent-Over Row 4x8
-Front Pulldown machine widegrip 4x8
-Front Pulldown machine smallgrip 4x8
-Chin Ups 4xfailure
-Barbell Curl 4x8
-Dumbbell Curl 4x8

DONDERDAG (SIXPACK)

-P90x AB Killer Workout

VRIJDAG (BENEN)

-Barbell full squat 4x8
-Leg Press 4x8
-Leg Extension 4x8
-Lying Leg Curl 4x8
-Triceps pressdowns 4x8
-Triceps dips 4x8

ZATERDAG OF ZONDAG (SCHOUDERS met resistance bands)

-Schoulder press (bands) 4x8
-Front Raise (bands) 4x8
-Side Raises (bands) 4x8
-Bicep Curl (bands) 4x8

Ik wil in het weekend dus schouders en een setje biceps doen met Resistance bands, dit omdat ik geen zin heb om in het weekend naar de sportschool te gaan want hij doet het maar tot 16:00.

Ik voel wel precies hetzelfde met deze resistance bands net als de oefeningen in de fitness, dus het zou niet een groot probleem moeten worden tog? Of schouders bij de been dag toevoegen en gewoon uitvoeren in de sportschool?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor je borst een oefening minder doen en sowieso een oefening incline pakken. Voor je rug zou ik sowieso 1 of 2 oefeningen schrappen en gaan deadliften, ik zou het zo doen: deadlift, BOR, pulldown of chin ups. Verder moet je, je triceps pakken en je biceps beter en een apparte dag voor abs is totaal overbodig. Gewoon wat meer combineren, bijvoorbeeld: Borst en Biceps/Triceps, Rug en Biceps/Triceps en schouders en benen.
 
Laatst bewerkt:
Zou je best willen helpen maare hoelang train je al? doe je al split's of nog FB?

Ik train al een half jaar serieus met een stronglift 5x5 schema, wil nu de overstap maken naar dit split schema.
 
Doe je triceps bij de rug en biceps bij de borst. En gooi er een kuittraining in, 3x25/30reps zittend heffen.
 
Doe je triceps bij de rug en biceps bij de borst. En gooi er een kuittraining in, 3x25/30reps zittend heffen.

Mag ik alleen vragen waarom dat beter is om triceps bij de rug en biceps bij de borst te doen?
Is dat zodat er nog genoeg kracht is om te ze trainen?

Kuittraining ben ik helemaal vergeten, 3x25/30reps zittend heffen is dat wel genoeg?
En waar zal ik die plaatsen?
 
Abtraining de uit, heb je geen zak aan. Dan kan je beter je andere spiergroepen vaker pakken
 
Doe je triceps bij de rug en biceps bij de borst. En gooi er een kuittraining in, 3x25/30reps zittend heffen.

Mag ik alleen vragen waarom dat beter is om triceps bij de rug en biceps bij de borst te doen?
Is dat zodat er nog genoeg kracht is om te ze trainen?

Kuittraining ben ik helemaal vergeten, 3x25/30reps zittend heffen is dat wel genoeg?
En waar zal ik die plaatsen?

Omdat je met je borst ook al je triceps/schouders pakt.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 10:51 ----------

Jou onderhoud is 3000Kcals, en wil je aankomen moet je meer eten. dus ga van een schema van 3500Kcals uit en pas dit aan waar nodig.
 
Abtraining de uit, heb je geen zak aan. Dan kan je beter je andere spiergroepen vaker pakken

Ik wil die V cut bij de abs hebben en wat dikkere abs. Daarom wil ik abtraining...
Ik weet dat het om vetpercentage gaat, maar vorig jaar zomer ging ik geen abtraining doen en alleen vetpercentage verlagen en de sixpack was heel erg dun.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 10:58 ----------

Omdat je met je borst ook al je triceps/schouders pakt.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 10:51 ----------

Jou onderhoud is 3000Kcals, en wil je aankomen moet je meer eten. dus ga van een schema van 3500Kcals uit en pas dit aan waar nodig.

Owja is mijn onderhoud 3000kcal :o

Ik ga het voedingsschema aanpassen, misschien een paar suggesties om in het voedingsschema te zetten?
Ik doe aan bulk, dus maakt niet uit of het clean is.
 
Opstaan met wei shake met water, 30-45min. later neem je je ontbijt havermout met melk en evt ei.

Dan heb je school neem ik aan en neem je een paar eitjes mee, brood met kipfilet, rosbief of paardenrookvlees.
Je kunt zelf een pastasalade maken van macaroni en zalm of tonijn die je op school eet, dan een avondmaal wat je moeder kookt. rond je training een weishake, en voor het slapengaan een bak kwark met wat honing.
 
Ik wil die V cut bij de abs hebben en wat dikkere abs. Daarom wil ik abtraining...
Ik weet dat het om vetpercentage gaat, maar vorig jaar zomer ging ik geen abtraining doen en alleen vetpercentage verlagen en de sixpack was heel erg dun.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 10:58 ----------



Owja is mijn onderhoud 3000kcal :o

Ik ga het voedingsschema aanpassen, misschien een paar suggesties om in het voedingsschema te zetten?
Ik doe aan bulk, dus maakt niet uit of het clean is.

Pak dan 2 keer per week 2 fatsoenlijke buikoefeningen
 
Opstaan met wei shake met water, 30-45min. later neem je je ontbijt havermout met melk en evt ei.

Dan heb je school neem ik aan en neem je een paar eitjes mee, brood met kipfilet, rosbief of paardenrookvlees.
Je kunt zelf een pastasalade maken van macaroni en zalm of tonijn die je op school eet, dan een avondmaal wat je moeder kookt. rond je training een weishake, en voor het slapengaan een bak kwark met wat honing.

Weet je zeker dat dat op 3500kcal uitkomt?

Momenteel heb ik dit schema:

OCHTEND:
4x brood met pindakaas of 3 gebakken eieren
1x glas melk

MIDDAG:
2x brood met kipfilet
1x yoghurt
1x appel

LUNCH:
4x brood met pindakaas
1x glas met chocolademelk

AVOND (na training):
1x Whey shake
1x Kippenborst of avond eten wat de pot schraft.

NA 20:00:
1x 50gr Pinda's
1x glas met warme chocolademelk en slagroom
1x 250gr magere kwark

Dit komt allemaal ongeveer uit op 2800kcal.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 12:39 ----------

Pak dan 2 keer per week 2 fatsoenlijke buikoefeningen

Welke fatsoenlijke buikoefeningen zou ik dan moeten doen?
 
Weet je zeker dat dat op 3500kcal uitkomt?

Momenteel heb ik dit schema:

OCHTEND:
4x brood met pindakaas of 3 gebakken eieren
1x glas melk

MIDDAG:
2x brood met kipfilet
1x yoghurt
1x appel

LUNCH:
4x brood met pindakaas
1x glas met chocolademelk

AVOND (na training):
1x Whey shake
1x Kippenborst of avond eten wat de pot schraft.

NA 20:00:
1x 50gr Pinda's
1x glas met warme chocolademelk en slagroom
1x 250gr magere kwark

Dit komt allemaal ongeveer uit op 2800kcal.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 12:39 ----------



Welke fatsoenlijke buikoefeningen zou ik dan moeten doen?
Toewerken naar windshield wipers en dragonflags, en vacuums
 
Toewerken naar windshield wipers en dragonflags, en vacuums

Ik heb net een paar foto's gezien van jouw lichaam... Zeer mooi!

Hoe heb je die sixpack met v gekregen? Ook door die oefening die je hebt beschreven hier boven?

Mag ik trouwens jouw trainings/voedingsschema zien als dat niet te veel moeite is anders hoeft het niet.
Misschien dat er een paar dingen mij inspireren.
 
Ik heb net een paar foto's gezien van jouw lichaam... Zeer mooi!

Hoe heb je die sixpack met v gekregen? Ook door die oefening die je hebt beschreven hier boven?

Mag ik trouwens jouw trainings/voedingsschema zien als dat niet te veel moeite is anders hoeft het niet.
Misschien dat er een paar dingen mij inspireren.

thanks man. Als ik al buikspieroefeningen doe zijn dat ze inderdaad.. train mn buik niet heel veel.
Mn eetschema en trainingsschema staan in mn log!! Link staat onderaan elke post van mij.
 
thanks man. Als ik al buikspieroefeningen doe zijn dat ze inderdaad.. train mn buik niet heel veel.
Mn eetschema en trainingsschema staan in mn log!! Link staat onderaan elke post van mij.

Owja ik zie het, ik ga kijken!

Bedankt voor je hulp!
 
Back
Naar boven