AndroidHealthClinic

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

Gisteren en vandaag zit m'n nek geblokkeerd. Ik vermoed dat er weer een zenuw vastzit tussen de spieren, is al eerder gebeurd.. Heb sjaal aan, en soms zo'n kraag ter neksteun, hoop dat het vlug weggaat. Is wel rot, nu wééral een klein iets waardoor ik niet optimaal kan trainen.

Zou ik deadlifts aankunnen met de nek? Wil niks forceren, zal eens kijken vanmiddag.. Indien niet hoop ik te kunnen squatten, maar aangezien dat ook zowat onder je nek ligt, vrees ik ook hiervoor. Anders wordt het pure leg press & calf raises + triceps vanmiddag :(
 
leon, fu :D

Gaar dat je iets hebt met je nek. Meestal is het gewoon uitproberen wat wel en niet kan. Gewoon ff bekijken dus. Misschien is anders hacksquat ook nog een optie?
 
uiteindelijk toch niet getraind.. vond het beetje absurd om het te doen als ik enerzijds een neck brace om heb. Nuja, morgen weer helemaal met goeie spirit (en eindelijk met 500g kwark potjes) beginnen!
 
Ja, elke avond voor het slapen gaan een kwakkie is heilzaam voor je groei :D

Alleen klote met je nek, maar ik zou idd geen oefeningen doen die je nek en trapezius zwaar belasten daarmee, dus geen DL, squats, Bors en powercleans.
 
Heb squats toch aangedurfd, krijg altijd wat last aan mijn schouders van die stang zo vast te houden wel, maar fin..

BENEN

Squats:

8x20
8x42.5
8x52.5
8x62.5
8x62.5 PR

Note: niet letten op de 2.5kgs, had ik lukraak toegevoegd en vergeten afdoen lol. Ik voel nooit supergoed mijn benen, vooral mijn onderrug wél..Normaal is dat niet zeker?!

Leg Press:

8x185
8x185 PR
8x170

Calf Raises: héél traag:

12x70
12x100
12x135 PR

Goodmornings: 1ste maal

20x20kg
8x30kg
8x40kg

Note: voelt gewoon zoals stretchen aan bij mij, denk dat SLDL makkelijker gaan zijn voor hamstrings (lunges doe ik niet meer).

BORSTKAS

Bench press:

10x20
5x45
5x50
5x55
5x55 PR

Note: ging redelijk vlot.. Volgende keer 5x5x55kg proberen.

Incline DB press:

8x16
8x18 PR
8x16

DB Flys:

8x12
8x14
8x16

Decline bench press:

8x30
8x40
8x40 PR


Besluit: Al bij al een zeer goeie borsttraining, staat echt heel mooi na training. Kuiten ook, maar de rest van m'n benen gaat helaas niet zo goed mee..
 
flinke training joh.
Je gaat wel goed vooruit!
 
Thanks :) Al vind ik dat squats vlugger zouden mogen omhooggaan, ben ongeduldig :rolleyes:
 
SCHOUDERS

Military press (smith):

8x20
8x30
8x34 PR
5x34
5x30

EZ Upright rows: heel hoog

8x27
8x37
8x37

Side raises:

8x5
8x8
6x9 PR
8x8

Front raises: 1ste maal:

8x5
8x5
8x7 PR



BICEPS

EZ Curls:

opwarmen: 8x8kg DB

8x27
8x27
8x27

Rot, ik raak echt niet hoger.

Preacher curls:

8x15
8x15
5x20 PR

Shrugs

8x40
8x60
8x70 PR
8x70

Heel wat PR's, al wou ik dat m'n biceps veel vlugger omhoogging. ???
 
schouders gaan goed vooruit!
Biceps wat sterker? Gewoon zwaarder pakken en maar 3-5 herhalingen doen. afwisselen is ook goed. Onderhands chinnen bijv. ( wordt je rug ook nog wijdt :D )
 
Vandaag een soort cardio, een héél zware vorm dan..

Was voetbal (groot): geneeskunde - farmacie.. 90 minuten hollen na 20 minuten fietsen heen, en 30 minuten terugfietsen hmmm, en ik heb geen conditie! Hoop dat ik morgen niet te stijf ben om te trainen, maar aangezien het triceps & rug is, zou het wel moeten lukken!
 
Als je geen conditie hebt, is het tijd om daar wat aan te doen. Schandalig als je op den duur 200+ kunt squatten, maar buiten adem bent als je de trap in je oma's huis omhoog neemt.
 
wimmos zei:
Al bij al een zeer goeie borsttraining, staat echt heel mooi na training.

Ik weet niet precies hoe ik dit moet interpreteren.. :scratch:
 
best training ever!

Hm lol, dat ie goed gespierd staat erna, dus dat ervaar ik dan als een redelijk goede training?

had een rotdag en helemaal stijf van te voetballen gisteren, maar uiteindelijk werd dit mijn beste training tot nog toe! overal pr's :D


RUG

Deadlift:

8x20
8x40
8x60
8x70
5x80
5x80 PR

Volgende keer 90 moet wel lukken..

Chins:

1x8
1x6
1x6
1x6
1x5

=> In totaal een PR!

Bent-over rows:

8x30
8x40
8x40
5x50
5x50 PR

Armen kapot..


TRICEPS

Small Bench press:

8x20
8x40
8x45 PR
8x45
5x50 PR

Dips:

4x8x(BW+7.5kg) PR?

Skull Crushers:

3x8x32kg PR



Dat ging lekker joh!:D
 
Mooie training :thumbs:
 
goed man! Goed gekozen oefeningen ook.
 
Thanks :) Hopen dat ik morgen ook ga rocken op m'n beentraining. Nog altijd wat stijf van donderdagavond :eek: .
 
Back
Naar boven