Fitness Seller

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

Haha overal PR's, goed bezig ;)
 
Slechte training vandaag.. Om 1.00 had ik een pauze tot 2.30 en ging eerst trainen om de rijen eens te ontlopen.. Slecht idee, ik had laatst gegeten om 10 uur en voelde me echt slapjes toen ik ging trainen.. Heb me dan ook maar niet geforceerd, eens gefocusset op biceps aangezien die achterloopt.

SCHOUDERS

Military press:

8x20
8x30
8x34
2x34 => ging echt niet meer :s
5x30

EZ Upright rows:

8x27
8x37
8x37

Side raises:

8x5
5x8
5x8
5x8

Ging ook niet goed.. Normaal kan ik 8x8.

Front raises:

8x5
8x7
8x8
8x8 PR

BICEPS

Sitting DB curls: eerste keer

8x8
8x10
8x12

Pff ik voelde mijn biceps echt niet goed, dus andere oefening.

Concentration curls:

8x8
8x8
8x10 PR

Preacher curls:

5x20
5x15
8x10

DB Shrugs:

8x20
8x26
8x28

+ elk 20 seconden vasthouden na oefening..

In het vervolg weer met barbell, qua DB's durf ik niet te hoog gaan want ze liggen nogal op een hoek (de zwaardere) en kan ze niet zomaar laten vallen..Al bij al een rottraining dus, lesje geleerd, volgende keer weer eten ervoor.
 
Had je geen pauze om 11u30? :)
 
Ja maar toen heb ik cake gegeten en geen voedzame dingen :o

Offtopic: Samu je doet Kine in Gent he? Ken je Arnt? Donkerbruin haar, heel lang en mager? :)
 
Mij daarnet gewogen: in 2.5 maand ben ik 5kg bijgekomen zonder weight gainers of teveel protein shakes (0-1 per dag meestal) en zonder overdrijven met eten (niet elke dag zalm of tonijn of kip). Dus het vlot wel lekker :D
 
Je weet in elk geval waar het aan ligt. En als het niet anders kan loop je onder de les ff weg ( naar de wc ) en eet je dan wat.
 
Eten tijdens de les is niet echt een probleem, is in een auditorium met 300 mensen :)


BENEN

Squats:

8x20
8x40
8x60
8x65 PR
6x65
6x65

Wou eens blijven squatten ipv leg press.. Ik voel m'n onderrug wel nog heel veel.

Calf raises:

12x70
12x100
12x120
12x120

Rustig omhoog en omlaag.

Goodmornings:

20x20
8x40
8x50
8x50 PR

Again: vooral onderrug.. is dit normaal?


BORSTKAS

Flat bench press:

10x20
8x40
5x5x50

Lock out gaat iets moeilijker, vind ik vreemd want mijn dips gaan zo ongelofelijk goed dus verwachtte dat triceps beter was..

Incline DB press:

8x16
8x18
8x16

Peck deck: eerste keer

8x27
8x30

Wtf die oefening doe ik niet meer, leek mij zeer gevaarlijk voor schouderblessure.. Was machine met een heel rubber ding aan, niet met een handvat.
Deed deze oefening gewoon eens ter afwisseling van flys.. toch maar weer voor flys gekozen:

DB Flys:

8x12
8x14
8x12

Spieren voelden vermoeid na de 8x14, dus niet meer 8x16 gedaan zoals normaal.

Decline bench press:

8x40
8x45 PR
5x45

op dip-station buikspieren gedaan (benen op en neer, je weet het wel)..
3x20
 
mooie training !:D

je Calfraise is best zwaar !

GM kunnen zwaar zijn ja, dus dat voel je wel...........

Peck-deck vind ik best een aardige oefening!;)
 
Vandaag 1.20 uur gebadmintond, lekker zwaar, telt mee voor 2x cardio :D
 
leerrijke training

Mijn gym is redelijk klein en tot hiertoe nooit iemand huge gezien..Maar dit keer zag ik een kerel met straps trainen, vond ik al waw. Toen ik zn spieren zag was ik nog meer impressed :D Hij hielp me wat met dips en gaf me wat tips ivm voeding & techniek. Blijkbaar internationaal bb kampioen bij junioren :D, noemt "Priest" hier .. Handig om zo iemand wat te vragen!


RUG

Deadlift:

8x20
8x40
8x60
5x80
5x90 PR

Ging minder vlot dan vorige keer, jammer, maar toch 10kg erbij.

Chins:

1x8
1x7
1x6

=> PR

BOR's:

8x30
8x40
8x40
5x40

Achteraf wat naar Priest gekeken, en mn techniek is niet wat het is, dus volgende week herbekijken.

TRICEPS:

Small bench press:

8x20
8x40
5x5x45kg PR

Dips:

2x8x (BW + 10kg = 73kg)
10x73kg + direct erna: 5x63kg
10x73kg + direct erna: 3x63kg

VET PR!!

Helemaal tot failure gegaan, is blijkbaar heel goed voor dips.. Ik was niet van plan om het zo hevig te doen, had zelfs nog nooit 8xBW+10 gedaan, maar mjah tonen dat ik ook iets goed kan :D

Skull crushers:

2x8x32kg

Had niet veel zin meer was kapot, slecht uitgevoerd ook.
 
Krijg nooit nog reacties en eerst kwamen ze met hopen.. Ik wacht op complimentjes :rolleyes:
 
wimmos zei:
Krijg nooit nog reacties en eerst kwamen ze met hopen.. Ik wacht op complimentjes :rolleyes:

dat komt omdat jij af en toe toch wel eigenwijs bent.
ik vind het een goede training, dik pr op dead.
profiteer van de kennis van die andere jongen, het zal je verder brengen.
 
wimmos zei:
Mijn gym is redelijk klein en tot hiertoe nooit iemand huge gezien..Maar dit keer zag ik een kerel met straps trainen, vond ik al waw. Toen ik zn spieren zag was ik nog meer impressed :D Hij hielp me wat met dips en gaf me wat tips ivm voeding & techniek. Blijkbaar internationaal bb kampioen bij junioren :D, noemt "Priest" hier .. Handig om zo iemand wat te vragen!


RUG

Deadlift:

8x20
8x40
8x60
5x80
5x90 PR

Ging minder vlot dan vorige keer, jammer, maar toch 10kg erbij.

Chins:

1x8
1x7
1x6

=> PR

BOR's:

8x30
8x40
8x40
5x40

Achteraf wat naar Priest gekeken, en mn techniek is niet wat het is, dus volgende week herbekijken.

TRICEPS:

Small bench press:

8x20
8x40
5x5x45kg PR

Dips:

2x8x (BW + 10kg = 73kg)
10x73kg + direct erna: 5x63kg
10x73kg + direct erna: 3x63kg

VET PR!!

Helemaal tot failure gegaan, is blijkbaar heel goed voor dips.. Ik was niet van plan om het zo hevig te doen, had zelfs nog nooit 8xBW+10 gedaan, maar mjah tonen dat ik ook iets goed kan :D

Skull crushers:

2x8x32kg

Had niet veel zin meer was kapot, slecht uitgevoerd ook.
Tof dat er zo'n iemand bij je traint, kan je veel kennis van opsteken. Maar die skull cruchers 8x32 ik kon maar 1x30(wel kalm uitgevoerd en voorhoofd aanraken)
 
Je gaat nog steeds goed vooruit, alleen vind ik de bor's ietsje laag in verhouding met bijv. je deadlift. Lukt dat niet zwaarder?
 
Klopt nofear, ik geef het toe ik ben eigenwijs :D Maar uiteindelijk toch al verschrikkelijk veel geleerd uit reacties en dit forum. Dus geef het nog even niet op :rolleyes:

Gunsy: Het zijn vooral mn armen die niet goed meewillen tijdens de BOR's. Ik had echter de techniek niet optimaal uitgevoerd, besefte ik toen ik naderhand Priest bezigzag. Dus volgende keer hopelijk wat beter dan :)
 
Sgoed man. Afkijken van de mannen die het weten is goed!
Helaas weet in de gym hier bijna niemand wat ;)
 
En je broer dan en leon :D

Vandaag: Benen/Borstkas

BENEN

Squats:

8x20
8x60
8x64
8x70 PR van 5kg erbij :)

Incline Leg press:

8x60
8x60
8x80 PR

Note: viel best mee, weet wel niet hoe ver ik de gewichten mag laten komen.. is eens iets anders dan normal leg press.

Calf raises:

12x70
12x100
12x120
12x140 PR

SL Deadlift:

Was van plan dit te doen, maar helaas nog teveel last van mn rug (door de deadlifts op vrijdag).


BORSTKAS

Flat bench press:

8x20
8x40
2x5x52.5
2x5x50

Note: ging echt stroef, vorige keer veel vlotter.. Triceps was precies ook nog moe van de zware training op vrijdag.

Incline DB press:

3x8x16

DB Flys:

8x12
8x14
8x16

Decline bench:

3x8x40

Was al helemaal uitgeput, dus geen bijzondere resultaten..

Was ook een snelle training want ik had te weinig tijd: 26 sets op 50 minuten..
 
Gunsy zei:
Sgoed man. Afkijken van de mannen die het weten is goed!
Helaas weet in de gym hier bijna niemand wat ;)
BIj mij weet niemand wat. De breedste kerels, zitten te discusciëren over binnenkant borst en onderkant biceps.:rolleyes:
 
pp ik zou geen benen borst doen. lekkker benen appart doen tijdens je leg work out moet je zo diep gaan dat je nieteens zin heb om wat anders te doen dat je alleen maar naar huis wilt!!!!!
 
Back
Naar boven