Fitness Seller

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

shit, 22kg dumbbells hebben ze niet. 24kg moet ik nu doen. Ik ben de lul :D

weinig op je training aan te merken wimmos. Gaat goed!
 
lol! Zal eens kijken of wij ze hebben, dan kan ik je even voorsteken :D
 
RUG

Deadlift:

8x60
5x70
2x5x90 PR mixed grip
3x100 PR mixed grip

Heerlijk!

BOR's (smith):

8x40
8x40
5x60

Voelde geen rug..

T-Bar:

8x15
3x5x25 PR

Ging veel beter.

Chin-ups:

3x8
2x6

=> PR! Volgende keer gaan voor 4x8 1x6

TRICEPS

Small bench press:

8x20
3x40 - 3 x 45 (trucje..)
3x5x50 PR

Ging heel eenvoudig.. Volgende keer 54 proberen.

Dips:

4x8x(BW+14kg) PR + 1x5 vlak na laatste set

EZ Lying triceps extention:

3x5x32 PR
 
Goeie training, veel pr's, wrm doe je bor's in de smith?
 
Had die tip gekregen van Priest. Op die manier kan je beter je rug isoleren en je techniek perfectioneren zei ie.
 
Ziet er goed uit wim!
 
Had die tip gekregen van Priest. Op die manier kan je beter je rug isoleren en je techniek perfectioneren zei ie.

Voelde geen rug..

Lijkt dan niet zo goed te lukken? Ik vind het een rare tip.
 
Ja kweet niet wat er misgaat ??? Zonder smith voelde ik ook nooit veel rug, ik denk dat er nog wat aan mn techniek schort.. En aan mn biceps allicht, anders zou ik wel hoger gaan :o
 
wimmos zei:
Had die tip gekregen van Priest. Op die manier kan je beter je rug isoleren en je techniek perfectioneren zei ie.

...


Moet ik je slaan, of doe je het zelf?
 
helaas kan ik morgen niet trainen, geen tijd voor.. Zal dinsdag en woensdag trainen worden.. Of zou ik beter een weekje UB/UB doen ipv alles op te schuiven?
 
BENEN

Squats:

20x20
8x60
4x8x70

Volgende keer voor de 8x80 gaan.

RDL:

8x20
8x40
8x60
8x60

Standing Calf Raises:

12x70
2x12x120
12x145

SCHOUDERS

DB Sitting Shoulder press:

2x8x12
4x8x14

Cable Upright rows:

8x35
2x8x55
8x60 PR

DB Side raises:

8x5
8x7
8x8

DB Front Raises:

8x5
8x8
8x9


Comments: ik maak altijd mn schema de avond voordien en eerst stond er overal heel wat anders qua gewichten, en bijna allemaal met "pr" erbij.. maar heb het aangepast op het moment zelf omdat ik niet tot failure wou gaan of niet in de buurt ervan, maar gewoon een degelijke training zonder veel PR's..
Zo is mijn squat 4x8x70 heel goed, want vorig pr was 8x74 .. en shoulder press was vorige keer 8x14 PR.. dus je moet de training maar eens zo bekijken
 
netjes hoor! verhoudingen kloppen ook aardig dacht ik zo.
 
Niet alleen is een zwaardere load een pr, maar ook een verhoging in volume :).
Keep it up :thumbup:
 
Op die onderdelen een hoge workload creëren is goed, je kunt niet altijd zwaar gaan.
Setjes van 10 met 90kg op DL voel ik net zo goed als 3x140kg.

Waarom Bor in de Smith, heeft naar mijn idee geen toegevoegde waarde, en je isoleert er zeker niet beter je rug mee.
Je verdoet er wel je bewegingsbaan mee, dus gewoon los doen, ver genoeg met je romp voorover,tussen 30° en horizontaal en stang tot je buik trekken waarbij je bewust je biceps zoveel mogelijk niet gebruikt.
En je T-bar rows moeten zwaarder dan je Bor's kunnen zijn.
 
Thx guys! Powerblade, zal nog een keer zonder smith wagen.. T-bar kan zéééker niet zo hoog als BOR's bij mij, het moet een vreemde machine zijn met plaatsen voor handen op een meer rare plaats dan normaal ofzo, want op mn uiterste best raak ik nog niet aan 30kg.

Vandaag een mixje van vanalles omdat ik woensdag niet getraind heb..

BORSTKAS

Flat bench bezet, dan maar Incline DB..

Incline DB Press:

8x14
8x16
8x18
8x20
7x22 Had ik 8x gehad ik zou PR zetten, maar 7x is het niet waard :)

Note: had ik het beter aangepakt dan had ik de 8x22 wel gehaald, ik was het echter niet van plan omdat ik vlug wou flat benchen, maar die kerel bleef maar bezig..

DB Flys:

2x8x14
8x16

Flat bench press:

3x8x48

Note: had echt geen fut meer, moe door de DB press.. Nu snap ik wrm je moet benchen in het begin van je workout :p

TRICEPS

Dips:

4x8x(BW+14)

Note: Triceps ook vermoeid van ervoor..

BICEPS

Cable curls:

2x8x25
2x8x30 PR

Preacher curls:

8x20
2x8x15


Shrugs:

8x60
2x8x80

Static barbell holds:

2x90kgx30sec


Comment: borstkas en triceps in één training gaat echt niet goed samen, daarom slechts 4 sets voor triceps, het had geen zin om meer oefeningen te doen.. Biceps voelde goed aan - voor één keer - en static barbell holds begon ik echt te trillen overal omdat ik niet meer kon volhouden :rolleyes:
 
Je dips zijn zeer goed, hoeveel weeg je. gefeli met je pr's
 
Ja dips is mn lievelingsoef, gaat heel goed vooruit :).. Ik weeg 65-66kg nu.
 
prima training wim. Ik vind triceps en borst op de zelfde dag ook niet echt een ideale combinatie.

Je incline dumbbell presses gaan echt goed. Ik denk dat je ondertussen wel 3*5*60 zou moeten kunnen benchen. that is, als je hem als eerste oefening doet.
 
Zal eens proberen volgende keer, maar ik vrees er een beetje voor.. Op één of andere manier voelen die DB presses veel beter aan.

Vanaf volgende week: 2x per week trainen: squats - DL - bench press - tbar ene week, chins andere.
 
Back
Naar boven