AndroidHealthClinic

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

Schouders? Wat dan? Vooraan, achteraan, opzij?

Benen lijken beter dan ze zijn omdat ik O benen heb en dus de schenen wat naar binnen gedraaid staan tov. de dijen denk ik.. Of ze zijn écht gespierd :D .

bedankt voor comments
 
schouders mis ik gewoon massa dus zowel voor zij en achter:p maar je gaat goed wat ik al zei vooral je benen ondanks je o benen:D
 
De laatste dagen heel veel noten gegeten, soms een 160g in één keer per dag (960 kcal!). Ik verwachtte dus wat resultaat maar viel wat tegen vandaag, soms wil ik wat te vlug.

BORST

Incline DB press:

8x18
8x22
5x22
5x22
5x22
8x20

Note: wou 4x8x22 maar ik voelde dat het niet ging gaan.

Decline bench:

5x50
5x52.5
5x52.5
5x52.5
5x52.5
5x50

Note: ik wou 4x5x55 maar na die 5x50 voelde ik al dat het er niet inzat..

DB Flys:

8x14
8x16
8x16
8x16

BICEPS

Incline DB Curls:

8x8
8x12
8x12

Note: voelde goed! Is eens wat anders.

Concentration curls:

8x12
8x10
8x10

Preacher curls:

8x20
8x15
8x15
20x10 pompset



Comments:alles in 40 minuten want moest vlug tijdens de pauze trainen..
 
Veel volume voor 40 minuten, snel doorgewerkt. En als je een keer rust en tijd hebt komt die 4x8x22 er vanzelf wel uit.
 
idd meet weining rust zal je minder kunnen nemen, toch mooie traning
 
mijn advies is al gegeven .werk aan je schouders en stel cutten uit! ga gewoon door bulken en een btje cardio erbij en je zal strakker worden.je heb niet veel moeite om droog te staaan volgens mij.grts
 
Eerste plaatje ziet er zwaarder uit dan 58kg. Maar je hebt volgens mij ook geen moeite om droger te worden, alhoewel ik daar niet op zou concentreren bij jou.
 
Wel ik begon meer en meer te denken dat ik een meso ben omdat het gewicht zo makkelijk stijgt zonder een ongelofelijk 5000 kcal dieet te gebruiken :). kreeg zin in cutten want mijn conditie is echt crap momenteel, en ga die pas gaan omhoog krikken in de cut. Nuja, minstens 1.5 maand wachten voor te gaan cutten heb ik besloten.
 
Ik voelde me nogal ****ed up door de negatieve commentaar die ik kreeg op het "submit foto's topic" en heb daar wat energie uit geput voor de training, altijd handig dus! En punani schouders ga ik ook wat harder aanpakken, speciaal voor jou :heart:


BENEN

Full Front squats:

4x5x52.5 PR

Squats:

6x5x82.5 PR

Note: ging echt makkelijk, was zo'n kerel eerst bezig en hij zei "zal ik de 2x2.5 eraf halen" hij deed nl 65 kg voor enkele reps niet eens tot parallel.. Ik zei dat ie er dan ook 2x11.25 mocht bijdoen :D

Calf raises:

12x90
12x130
12x140



SCHOUDERS

Military press:

8x20
2x8x32
2x8x31

Note: 4x8x32 ging helaas niet. Liet er nochtans veel tijd voor tussen. Ik voelde na de 2e set dat er een failure in ging zitten dus maar iets verlaagd.

Sitting DB Press:

3x8x14

Cable pulley upright rows:

8x40
8x55
8x65

Side raises:

2x8x9 PR

Bent over side raises:

2x8x6 PR

Barbell shrugs:

8x60
2x8x80


Comments: training van 70tal minuten.
 
Nette Squats!! zolang je vooruitgaat vind ik alles goed :D!

Ja je voelde dus bij de MP dat je met 1 kilo lichter nog wel je setjes af kon maken... dan ben je goed op weg als je dat kunt voelen !! Respect :p

Je BO-side raises gaan ook weer omhoog! iedere training met 1 kilo gaat je in een half jaar ook wat opleveren hoor!!
 
nette training, maar het volume op je schouders is groter dan op je benen.
Goede pr's;)
 
Dubelle post en een aanslag op Bush enzo ......
 
Idd, aangezien de benen blijkbaar voorlopen nu (vroeger was het andersom :)) dacht ik een extra inspanning te doen voor de andere. Ik vind een 5x5 structuur wel veel vermoeiender dan 3 verschillende oefeningen met 2-3 sets elk. Eenmaal het lastig is ben je der bijna vanaf :p

Ari, vorige keer was ik wat aan het testen bij de BO raises, dit keer kon ik al preciezer zijn. Ik denk niet dat ik volgende keer aan 2x8x7 raak maar we'll see :D


bedankt voor comments!
 
13 setjes voor benen? De helft van je spiermassa zit daar... :(
Misschien moet ik je maar es komen meppen. :D
 
Samu zei:
13 setjes voor benen? De helft van je spiermassa zit daar... :(
Misschien moet ik je maar es komen meppen. :D

:roflol:

Toch netjes natuurlijk een pr op de squat maar iets meer setjes mogen wel.
 
Als je mij een leuke variatie kan bezorgen op de oefeningen die ik nu al heb voeg ik er wat aan toe :). Meer sets op squats zie ik niet echt zitten, meer dan 5-6 sets dezelfde oefening werkt demoraliserend bij mij.

Wel enkele opmerkingen:

- leg press doe ik niet graag want voelt niet zo lekker, en na al die squats is dat niet meer nodig vind ik.

- leg extensions of leg curls: misschien wordt het tijd dat ik er eindelijk ook aan toegeef :rolleyes: 90% van de mensen in de gym doen enkel dit voor benen, dus het MOET wel goed zijn. </sarcasm>

Alvast bedankt voor de raad :)
 
Je hebt tal van soorten squats.

je kan mss
5x5xsquat(al dan niet full)
3-4x8xfrontsquat(al dan niet full)
rdl of leg curl (4setjes ofzo)

noem maar op ...
 
De bedoeling is nog andere beenspieren aan te spreken dan de quads (want die pak ik genoeg met alle squats). RDL & leg curl lijken dus idd nog nuttig. Zal eens wat mixen en je zal volgende week verstomd staan :D thx
 
Met squat pak je kuiten hams en gluteus en onderrug ook dus is niet alleen quads;)
 
Back
Naar boven