Fitness Seller

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

Thx :). Al heeft het voor een groot stuk met techniek te maken, daarom blijft bench nog wat achter.
 
goeie training...........er is idd progressie te zien!

volhouden en suc6

;)
 
Waar train jij Wimmos ?

(kan zijn dat dat hier al ergens in je log staat, vind het niet direct terug)
 
goede training en netjes 20xBW dips!
 
The Locust zei:
Waar train jij Wimmos ?

(kan zijn dat dat hier al ergens in je log staat, vind het niet direct terug)
First class gym, Zwijnaardesesteenweg Gent.

Wij moeten es afspreken Wimmos, is idioot dat we al een half jaar op dezelfde campus rondlopen en nog nooit samen gaan trainen zijn. :)
 
Samu zei:
First class gym, Zwijnaardesesteenweg Gent.

Wij moeten es afspreken Wimmos, is idioot dat we al een half jaar op dezelfde campus rondlopen en nog nooit samen gaan trainen zijn. :)

Ja ik ben te beschaamd om je mijn gym te laten zien :D . Mijn gym ligt dichterbij dan de jouwe maar weet niet of ie voor jou zou voldoen! Laten we een date regelen waarop we wat gaan maxen, dan heb ik ook es een spotter :p .

En vreemd, ik had gereplied op de vraag van Locust maar is niet gelukt blijkie.
 
Moet je maar es pm-en/msn-en. Oly lifts kan je bijna nergens doen dus daar hoop ik ook niet op, zie wel wat voor de rest mogelijk is. Maxen ga ik niet direct doen, maar jij mag altijd... :)
 
punani zei:

Thx :cool: . Volgende keer 22 reps!

Samu - jammer dat je nog niet wil maxen, zo'n meet lijkt me nog het leukst :). Anders afspreken de dag dat ik ga maxen (dan heb ik es een spotter, en wat voor één :p ) ofwel de week ervoor voor mn techniek nog es na te gaan..Maxen lijkt me het meest praktisch, maar ga jij dan ook niet ietsiepietsie maxen, anders voel ik me zo eenzaam :D
 
45 minuten squash vandaag.. best wel vermoeiend, arme beentjes van me.
 
Trouwens, Merelbeke ligt dichter dan je denkt. Ik woon vlak bij de overpoort maar ben wel op tien minuutjes in S&S met de fiets (wanneer ik die eens van stal haal :D). En de sfeer is er erg motiverend :) .
 
Raistlin zei:
Trouwens, Merelbeke ligt dichter dan je denkt. Ik woon vlak bij de overpoort maar ben wel op tien minuutjes in S&S met de fiets (wanneer ik die eens van stal haal :D). En de sfeer is er erg motiverend :) .
Klopt. Van aan het UZ is het ook maar 10 minuten. :)
 
Vandaag: borst/biceps

BORST

Incline DB Press:
3x8x20

Flat bench press:
4x5x65
1x5x62.5

Note: elke laatste rep van de set was net niet tot failure, de 5e set ging ik niet halen met 65kg dus geswitchet..

Decline bench press:
4x5x58 easy

DB Flys:
3x6x18


BICEPS

One arm cable curl:
3x8x20

Concentration curl:
3x8x10

Preacher curl:
3x5x30

---

Shrugs:
3x5x90 mixed grip, gaf betere focus op de doelspiergroep.
 
mooi bench, is die met stop (zoja, moet ik oppassen)
 
18fitie zei:
mooi bench, is die met stop (zoja, moet ik oppassen)

Je moet nog niet oppassen :rolleyes: . De eerste rep is altijd met stop, daarna niet meer helaas!
 
ja maxen! lekker gedaan kerel
 
Goed gebenched. Decline nog zwaar in verhouding met je flat bench die moeilijk ging.
 
Bedankt jongens :D . Ga volgende week even deloaden want lichaam heeft het nodig. Daarna 3x3 doen, week erop 3RM, en de week daarop maxen :). Is mij althans zo verteld dat dit de goeie werkwijze is.
 
Back
Naar boven