XXL Nutrition

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

ziet er al goed uit, die borst kan beter (of het ligt aan de foto ...)
 
Ziet er niet slecht uit, benen zien er ook netjes uit.
Kan 1 foto niet openen dus zal die borstfoto wel zijn dan.

Niet getraind vandaag?
 
Vergeet niet dat dit koud is genomen, anders ziet borst er een pak beter uit.. maar geen excuses, borst moet idd beter :). Daarom focus op schouders & borstkas.

G-men: Nee ik train deze week slechts 2x omdat ik alles heel zwaar heb gedaan en mijn lichaam niet helemaal hersteld was van deload (badminton :o ). Morgen 3x3 op rug - schouders - triceps. Normaal zou ik vast wel 3x trainen op een week maar zit weer wat in de blok en alles samen ben ik toch gauw 2.5 uur kwijt met trainen (vervoer, trainen zelf, douchen, eten, even rusten voor terug te leren).
 
Leuke training vandaag... Allemaal brede mannen die zich met moeite konden optrekken en hyperextentions zonder extra gewicht enz.. zeiden ze allemaal tegen elkaar "amai je moet die jongen eens zien" waarna ze het mij ook nog kwamen zeggen toen ik de dips had gedaan :D.


Vandaag: 3x3 rug - schouders - triceps


RUG

Deadlift:
3x3x120 PR

Note: redelijk vlot behalve laatste set. 1x130 moet zeker lukken.

Chins:
3x5 +6kg

Note: eerste keer chinnen met gewicht..ging aardig maar wou me niet teveel vermoeien (anders meer extra gewicht gebruikt).

Hyperextentions:
3x8 +15kg (normaal 12 reps)

Note: ik had zoooo graag de 25kg gebruikt om nog wat indruk te maken, maar again: energie sparen.

SCHOUDERS

Standing Front press:
2x3x45
3x42.5

Note: :( 3x3x45 zat er helaas niet in. Vreemd want 4x5x40 ging wel.

1 arm side raises:
3x5x10 (normaal 8 reps)

TRICEPS

Dips:
3x5 +18kg

Note: Wou eerst gwn 3x3 pakken maar ging zo vlotjes :).


Comments: heerlijk om die mannen hun gezicht te zien. En dan net na mn training in de kleedkamer gepraat met iemand die zei dat ik wel héél veel gewicht pak DL, en dat hij dat ook eens gaat doen eenmaal zn benen sterker zijn (:rolleyes: ). Training van 55 minuten
 
Doelen voor volgende week woensdag:

Bench press: 80kg - als dat lukt dan 82

Squats: 115kg

Deadlift: 135kg

Front press: 50kg (vrees ervoor)

Dips: +28kg

[Edit] Dips 28kg gemaakt :)

Eventueel nog maxen op decline bench, maar denk dat ik al moe genoeg ga zijn :).
 
Laatst bewerkt:
ga je naar merelbeke? daar heb je een dip belt trouwens.
 
calibre zei:
ga je naar merelbeke? daar heb je een dip belt trouwens.

Jap, i'll be there! Hebben ze daar ook van die riemen voor bij squatten & deadliften?
 
Congrats met je deadlift Wimmos, je hebt ook al stevige poten :thumb:.
 
Thx Yoeri.
:wave2: welkom in mn log dumphuiz, en thx! Begint te komen na 7 maand trainen ja!
 
Vandaag 90 minuten squash. Voel dat altijd zo goed in mn onderrug rechts, slecht opwarmen voor hevig slaan wss.
 
wimmos zei:
Jap, i'll be there! Hebben ze daar ook van die riemen voor bij squatten & deadliften?

Je komt toch vrijdag niet? We hebben dan een meet in Merelbeke. Dries, monstergirl, goheavylifter, ik, Bram (gekkerdje die olympisch lift) en hoogst waarschijnlijk samu gaan er zijn.
 
wist van niks :p ..Vrijdag gaat niet meer dus het wordt woensdag voor mij. Jammer want mn techniek kon altijd wat tips gebruiken:o
 
wimmos zei:
wist van niks :p ..Vrijdag gaat niet meer dus het wordt woensdag voor mij. Jammer want mn techniek kon altijd wat tips gebruiken:o
Ik wist tot gisteren ook van niks. Maar is nog helemaal niet zeker dat ik vrijdag kan. Wij houden wel onze privé-meet woensdag. :o
 
Laat anders eens weten wanneer die meets juist zijn, als het weer in de vroege uurtjes is zal ik er niet bij zijn om toe te kijken (verdomde studentjes met hun zeeën van vrije tijd :p). Je gerief vind je er zeker, Luc heeft een uitgebreide collectie speeltjes en foltertuigen.

Of ik erg actief mee ga kunnen trainen is nog te bekijken, zit sinds gisteren met een paars/zwarte voorlaatste kleine teen (hoe noem je dat onding he). Plooien wil ie niet doen, maar de vraag is natuurlijk of dat nodig is voor een setje deadlifts :D .
 
Dries sprak van rond 2 uur al te gaan. Hij zei echter wel dat hij er waarschijnlijk een 4tal uur gaat zijn.

Ik zie nog wanneer ik met Bram afspreek.
 
als ze daar 120 DL al heeel veel vinden trainen er zeker alleen breezers of wat? Even terug naar je training, erg netjes prima DL natuurlijk en ook netjes volume in 55 min.

Blijft natuurlijk leuk als de grote jongens niet fatsoenlijk kunnen chinnen maar ze moeten natuurlijk ook wel wat meer omhoog slepen, maar blijft gewoon een teken van functionele kracht.
 
g-men zei:
als ze daar 120 DL al heeel veel vinden trainen er zeker alleen breezers of wat? Even terug naar je training, erg netjes prima DL natuurlijk en ook netjes volume in 55 min.

Blijft natuurlijk leuk als de grote jongens niet fatsoenlijk kunnen chinnen maar ze moeten natuurlijk ook wel wat meer omhoog slepen, maar blijft gewoon een teken van functionele kracht.

Heb nog nooit iemand zien deadliften daar. Ik ga altijd smiddags wel,en dan is er maar 4-5 man maar toch. Die gewichten maken gwn indruk denk ik :p .

En die grote jongen had idd niet geredeneerd dat hij zwaarder was..is echter evengroot en max 10kg meer en al 3 jaar trainen :rolleyes: dan zou ie dat toch mogen.

Laat mij gwn vredig leven in die noobgym van mij :D
 
Al 4 dagen niks gedaan. Vandaag trainen Wimmos?
 
Jap, vandaag max-dag!
 
Back
Naar boven