MuscleMeat

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

Thx g-men. Volgende keer idd es wisselen :)


Foto van mn kuiten.. zijn dit nu grote of net kleine kuiten, ik kan echt de verhouding niet schatten. ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Monster kuiten "wimmos" :p

Post dan wel ff een pic waar we je kuiten kunnen vergelijken met de rest.
 
Vandaag "guerilla cardio" ..

3 minuten joggen
9x (20s sprinten - 10s rusten)
3 minuten joggen
 
eq_909 zei:
Monster kuiten "wimmos" :p

Post dan wel ff een pic waar we je kuiten kunnen vergelijken met de rest.

Je hebt gelijk :).

Hier zijn betere:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aangezien je de typische vormen niet ziet vraag ik me echt af of ik nu goed of slecht bezig ben ???
 
nog steeds moeilijk te beoordelen omdat je de rest van de fysiek niet ziet ;)
 
eq_909 zei:
je plaatje doet het niet hier

ja ik was nog aan het knutselen, zat spatie tussen. Probeer je het nog es? wat kan jij snel reageren trouwens :D
 
eq = sneller dan het licht
 
het ziet er niet echt supergroot uit maar met jou afmetingen is het volgens mij wel redelijk (77-80kg toch?)

De soleus is volgens mij wel beter ontwikkeld dan de gastrocnemius dus ik zou me concentreren op staande calf raises.
 
g-men zei:
het ziet er niet echt supergroot uit maar met jou afmetingen is het volgens mij wel redelijk (77-80kg toch?)

De soleus is volgens mij wel beter ontwikkeld dan de gastrocnemius dus ik zou me concentreren op staande calf raises.

70kg :p . Vreemd ik doe enkel staande calf raises, vreemd dat de andere dan zou voorlopen.. nouja jij bent de kenner :D
 
Aanleg denk ik dan he. Maar als je het al doet dan doe je het goed. Met wat meer vorm in de gastrocnemius (zichtbare scheiding) vind ik het esthetisch altijd beter ogen als zo'n "plof" kuit.
 
g-men zei:
Aanleg denk ik dan he. Maar als je het al doet dan doe je het goed. Met wat meer vorm in de gastrocnemius (zichtbare scheiding) vind ik het esthetisch altijd beter ogen als zo'n "plof" kuit.

Vind ik ook, daarom wou ik even checken of ik goed bezig was. Hopen dat het wat gaat "scheiden" van zichzelf :). Thx voor je comment G-men!
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je g-men opnieuw punten kan geven. :(
 
eq_909 zei:
eq = sneller dan het licht

Vecht als een man

Big Gerard zei:
Geef je over en swigt..:D

Meowth! Ogen dicht!

OT: Geen slechte kuit, en over het staand Calf Raises uitvoeren heeft G-men gelijk in...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag: LB Special

Parallel front squats:
12x40
12x50
4x12x55

Note: zou toch denken dat ik tot meer in staat ben ??? .

OH Squats: SS Dragon Flags:
6x30 3x4 PR (heel traag!)
2x5x30

Zercher Squats:
4x50
2x4x60

Hyperextensions ipv DL want rug deed al lastig:
10x
10x +10
3x10 +20
10x + 25

GHR unassisted

3x3
1x2

Soms voelt het eerder als een kuitoefening aan dan een GHR.. Dat ding van de lat pulldown zit ongeveer een 3-5cm boven mijn enkels.. moet het nog dichter naar de knie toe?

Standing calf raises:
2x12x100
2x12x150
2x15x80

Note: Wow, 2 uur na training branden ze nog.. Zo ga ik ze meer trainen, afmaken met 15-20 reps.

DB Oblique side bends:
2x12x28
12x32 PR


Comments: Training van 50 minuten.. er staat alweer bijna nergens "PR" omdat ik allemaal nieuwe oefeningen of ander aantal herhalingen doe dan normaal.. Ik heb momenteel geen zin in een vast schema waarin zegt dat ik gewicht X moet heffen.. Ik moet al 40 dagen met tegenzin de hele dag blokken, tijdens mijn ontspanning wil ik lol hebben.
 
No offense Wimmos, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat jij in staat bent om 3x3 unassisted GHR's te doen. Hoe voer je ze precies uit?
 
eq_909 zei:
No offense Wimmos, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat jij in staat bent om 3x3 unassisted GHR's te doen. Hoe voer je ze precies uit?

Vergeet niet dat ik maar 70 weeg. Dat scheelt een heel pak!

Hoe voer ik ze uit? Tjah zoals ik zei iets boven mijn enkels komt dat "kussentje" dat je normaal boven je benen houdt bij lat pulldown zodat je benen niet naar boven komen. Dat "kussentje" bevindt zich ongeveer een centimeter of 10-15 boven het ding waar ik op zit met mn knieën.

Eenmaal ik goed zit ga ik heel traag naar beneden met een rechte rug tot op het einde en dan terug. Het einde is mss niet helemaal correct (de teruggaande fase doet me wat aan een hyperextension denken) maar toch grotendeels hopelijk. :rolleyes:

Ik vergeef je ongelovigheid, ik zou het ook niet geloven. Het is ook daarom dat ik niet met zekerheid wil zeggen dat ik de techniek juist uitoefen.
 
Een filmpje zegt meer dan 1000 woorden :p
 
Je weegt idd. 15 kilo minder, dat scheelt wel een pak ja.
 
4*12 op squats is wel zwaar vermoeiend hoor, dan gaat het gewicht echt drastisch omlaag. ik vind het netjes.

goeie training verder. en 3*3 GHR's doen is echt heel goed.
 
Back
Naar boven