Fitness Seller

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snelle training dan, schouders wel goed verzuurt dus?! Altijd weer heerlijk die schouders
hopen dat dit je straks wat gaat brengen bij het banken. Op naar de volgende Pr's!
 
paar setjes high rep met licht gewicht en die stijfheid is eruit

gaye training dus idd :p
 
Snelle training dan, schouders wel goed verzuurt dus?! Altijd weer heerlijk die schouders
hopen dat dit je straks wat gaat brengen bij het banken. Op naar de volgende Pr's!

paar setjes high rep met licht gewicht en die stijfheid is eruit

gaye training dus idd :p

Bedankt alletwee.. vooral massalah dan :p . Vrijdag 1x zwaar volume en niet ver van failure gaan, want ik ga dan een week niet trainen tot de volgende vrijdag mbt 2 grote examens afleggen. Zal een beetje deloaden zijn maar zonder echte rust dan :).
 
Ik vind je een miet en dat High rep squatten had je dat niet eerder kunnen zeggen! ik ben heel de week al wasted aan men Hams!
 
Nog over dat high rep met licht gewicht tegen stijfheid: dan is dat toch maar tijdelijk weg, door meer bloed dat erdoor stroomt? Dat herstelt de spier toch niet? En zolang je stijf bent, moeten je spieren herstellen toch?
 
"haha.." Sarcasme is ongekend in de wereld van sommigen??
 
Toekomstplannen:

- Na mijn week vakantie in september stop ik met FB en ga ik 3x per week split-schema volgen. Nadruk zal liggen op schouders en borstkas, benen zullen benadeeld worden. Dit dus van oktober -> midden november.

- Rond midden november ga ik HST'en 3x per week, want lijkt me zeer leuk! 6 weken tot ik alweer in de blok zit.

- Daarna weer 2 maand FB 2x per week :rolleyes:

Dat betekent dat ik ongeveer 6-8 weken heb voor ieder "schema", is dit genoeg? Zal alleszins genoeg variatie zijn, maar teveel veranderen van schema is ook niet goed had ik me laten vertellen?
 
Toekomstplannen:

- Na mijn week vakantie in september stop ik met FB en ga ik 3x per week split-schema volgen. Nadruk zal liggen op schouders en borstkas, benen zullen benadeeld worden. Dit dus van oktober -> midden november.

- Rond midden november ga ik HST'en 3x per week, want lijkt me zeer leuk! 6 weken tot ik alweer in de blok zit.

- Daarna weer 2 maand FB 2x per week :rolleyes:

Dat betekent dat ik ongeveer 6-8 weken heb voor ieder "schema", is dit genoeg? Zal alleszins genoeg variatie zijn, maar teveel veranderen van schema is ook niet goed had ik me laten vertellen?



Waarom zullen jouw benen benadeeld worden?
 
Wat ik zelf zou doen als je HST een serieuze poging wil geven is om toch zeker 2 cycli te draaien... Kom je in totaal op 13 weken als je geen extra negatives enzo gaat draaien na je 5-reps weken.

Wat mijn ervaring was met HST is dat je het niet gelijk echt goed te pakken hebt de eerste cyclus en dat je door er minimaal twee achter elkaar te pakken flink wat krachtwinst kan boeken. Zo verliep het bij mij in ieder geval.
 
Wat ik zelf zou doen als je HST een serieuze poging wil geven is om toch zeker 2 cycli te draaien... Kom je in totaal op 13 weken als je geen extra negatives enzo gaat draaien na je 5-reps weken.

Wat mijn ervaring was met HST is dat je het niet gelijk echt goed te pakken hebt de eerste cyclus en dat je door er minimaal twee achter elkaar te pakken flink wat krachtwinst kan boeken. Zo verliep het bij mij in ieder geval.

Hmmm dat liet Luppie ook al uitschijnen. Kan je verklaren hoe dat komt want ik kan geen verklaring verzinnen? Het zit gwn zo dat ik na 2 maand FB geen zin meer ga hebben om alweer FB te doen (ditmaal dus HST) maar vlug nog even de split ertussen wou schuiven. Maar volgens jou dus beter niet proberen?

Dan heb ik de keuze om 3 maand te splitten en vanaf februari te HST'en of omgekeerd... zware keuze. Bedankt voor je input alleszins!

Jacoba - benen lopen sowieso veel voor op de rest van mn spiergroepen en ik wil minstens 6 maanden meer de nadruk leggen op bovenlichaam, zodat ze toch gelijk worden :).. Betekent dat ik minder sets voor benen ga doen.
 
Benen kunnen nooit te groot zijn dude... Ces't Imposibble

gewoon een zwakte van je! ;)
 
Benen kunnen nooit te groot zijn dude... Ces't Imposibble

gewoon een zwakte van je! ;)

je bent maar zo sterk als je zwakste schakel. Maw, als ik steeds aan mijn zwakke punten blijf werken dan word ik zichtbaarder sterker en groter! En ik weet niet waarom het besef niet eerder kwam, maar die MP en DB shoulder press zijn zo verdomd laag dat ik daar wat aan doen moet!
 
Ok,.. maar OH-werk kan gewoon gecombineerd worden met Legg Thrust!..
 
FB SUPER SPECIAL FAILURE STYLE

Chins:
rep out: 15 reps :D waren wel niet helemaal vanuit deadhang, anders 11 ofzo.
nog eens 12 reps

DB Rows:
3x5x40 easy

Squats:
3x8x90

Wat vorige keer niet lukte, ging nu wel :).

Clean and push:
3x3x43 PR

Bench press rep out:

ik ging voor de 100 reps, maar mijn trainingspartner voor die dag wou ik geen kwartier doen wachten dus moest me ietwat haasten...

83 reps x 45kg is het geworden in 6 minuten tijd!

Echt vreselijk hoe je na een tijd bijna elke rep tot failure gaat! Degene die echt tot failure waren heb ik niet bijgeteld.

Eerst zat ik aan 12 reps, dan moest ik al een second of 5 stoppen, en vanaf dan moest ik het met 5 reps doen, en daarna tripples per keer... gevolgd door second of 3 wachten... de laatste 15 reps wou ik dan in doubles doen, maar de tweede was bijna altijd failure, dus die telde nooit mee, wat het erger maakte :D .... Uiteindelijk dan gestopt op 83 omdat ik anders nog 5 minuten nodig had.. Wat een pomp in schouders, armen en triceps jongens! Ik kan mn armen momenteel nog altijd niet meer dan een paar seconden verticaal naast elkaar houden van de pijn :)

Incline DB curl:
2x15x8
12x6

tot failure beiden..


En dan fotoshoot :D maar dat is voor op de DBB contest, afwachten jongens!

Dat verdient karma jongens :D
 
Laatst bewerkt:
Goede training . Ik werk ook aan men zwakste punten eerst . Als alles dan wat in verhouding staat kan je echt beginnen trainen vind ik .
 
Ter verduidelijking: ik ging zwaar tot failure omdat ik een hele week niet ga trainen door examens... ik ben normaal geen fan daarvan, maar ik wil eens zien wat deze shock kan doen :).
 
goed getraind wimmos, die clean en push, is dit dan een pushpress? Alsek boven de 20 reps bench, voel ik zelfs borst niet, maar schouders en triceps vlammen indeed :)
 
Dank je kerels! Voel eigelijk ook achterkant van mn schouders branden, heel gek..

Clean and push = upright row gevolgd door MP. Pushpress is a la MP maar met je hele lichaam meeduwen zeker?
 
Back
Naar boven