AndroidHealthClinic

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes hoor!
Snap trouwens echt niet hoe je die GHR's kunt, ik kom nog niet eens in de buurt van één negatieve, terwijl m'n squat en alles wel hoger ligt???

je weegt 20kg meer dan mij, en ik denk hoe langer je bent, hoe zwaarder het nog wordt (exponentieel). Je moet ook een grotere ROM afleggen enz.. met 20kg bij me zou ik het ook niet kunnen.
 
Goed volume chef!
Maarre, k zou de intensiteit ook maar omhoog gooien. Ik kom eraan
 
Goed volume chef!
Maarre, k zou de intensiteit ook maar omhoog gooien. Ik kom eraan

Ik doe het wel 2x per week. Intensiteit kon echt niet hoger, anders had ik het wel gedaan want ik train 5 daagjes niet.. Daarna doe ik 1 UB en 1 LB training, en op reis zal het wel een brolgym zijn. Vanaf 25 september begin ik terug met een SPLIT, pas op dat mijn intensiteit deze log niet aantast dan o o o :D

Thx voor je reactie, en Leo en AlexT ook :)!
 
Vakantie!!!! Woeeeei gisteren uitgegaan met mijn vriendin ([Link niet meer beschikbaar], veel gedronken en gecheat van meals, en dus geen echt ideale voorbereiding naar mijn training toe, maar who gives a damn na 1.5 maand alweer dagelijks studeren :)

Clipjes zijn op dit moment (19.50) aan het uploaden, duurt nog wel een half uurtje.

FB:

Bench press:

8x20
5x40
5x45
5x50
5x55
4x2x72

Zercher squats:
3x50
5x60
5x70
3x3x80
3x85

Push press:
10x20
5x30
3x40
3x3x47.5 PR

Clipje: [Link niet meer beschikbaar]

Hyperextensions:
8x +26kg
3x10 +40kg

Clipje: [Link niet meer beschikbaar]

GHR:
2x3 +2.5 kg

Clipje: [Link niet meer beschikbaar] zijn dit nu echte GHR? Op de eerste rep heb ik voor het eerst gefailed... camerastress :p? Ik merk dat ik die gewichten gebruik om terug naar boven te komen..dat is natuurlijk fout, blij dat ik het zelf eens zie!

Dragon flags:
2x7

Clipje: [Link niet meer beschikbaar]

Comments: training van één uur, maar uiteindelijk niet veel gedaan.. overmorgen nog eens FB en daarna weekje turkije!
 
Alleen je dragon flag filmpje doet het bij mij.

edit: dat zijn geen correcte dragon flags.
 
Alleen je dragon flag filmpje doet het bij mij.

edit: dat zijn geen correcte dragon flags.

Wat doe ik fout, poep moet in dezelfde lijn van benen blijven? Zijn toch alleszins geen leg raises die ik doe, tot aan mijn middenrug ben ik niet aan de bench.

Het is ABSOLUUT mogelijk dat ik 1 of meerdere oefeningen fout uitvoer, daarom even de clipjes, ik sta open voor alle comments, maar ben vooral benieuwd naar wat fout is :)
 
Leuke filmpjes, ook leuke sportschool zo te zien.. wacht met smart op je GHR's ;)
 
Nice movies man! Jammer dat we GHR niet kunnen zien
 
leuke filmpjes

je GHr werken hier nog altijd niet en je Dragon flys zijn idd fout
 
http://www.dragondoor.com/images/v90.rm

Alleen touchen met je schouderbladen/schouders en handen.

Het mijne is dan een dragon flag voor intermediates oid :)? Zal aantal reps verlagen en zo weinig mogelijk op bench leunen. Thx voor het clipje!

Leuk die filmpjes :)

Heel leuk. Thx

Leuke filmpjes, ook leuke sportschool zo te zien.. wacht met smart op je GHR's ;)

Minisportschool maar heel goedkoop!

Nice movies man! Jammer dat we GHR niet kunnen zien

Komt in orde
leuke filmpjes

je GHr werken hier nog altijd niet en je Dragon flys zijn idd fout

Ja die GHR zal ik nu fixen, was gisteren wat te snel ermee hehe.
 
:roflol: Wimmos toch... Die GHR is nog niet eens een partial te noemen man ;) Gooi die gewichten eens weg en zak eerst eens diep genoeg door, dan heeft de oefening ook veel meer effect!
 
Leuke filmpjes Wimmos.
Die dragonflag:Ik ga zelf nog niet zo ver als jij van het bankje af
alleen bij het opkomen steun ik wel op mijn schouders alleen dus benen
recht omhoog en dan langzaam laten zakken voor de volgende rep.




Zag er verder goed uit lijkt me.

Wat is die GHR voor oefening nooit gezien.

groetjes Jacqueline
 
Laatst bewerkt:
:roflol: Wimmos toch... Die GHR is nog niet eens een partial te noemen man ;) Gooi die gewichten eens weg en zak eerst eens diep genoeg door, dan heeft de oefening ook veel meer effect!

Ach partial is ie zeker :) Op jouw tekening buigt die minder ver door dan horizontaal, mss daarom dat ik nooit dieper probeerde (en zou falen :))

idd beter eerst aan de techniek werken, ga je er meer uitthalen

zeker gelijk in ja. Stijf ben ik er nog wel aan hoor.
Glut Ham Raise - Google Video

Leuke link! zeker gelijk in ja. Stijf ben ik er nog wel aan hoor.
Leuke filmpjes Wimmos.
Die dragonflag:Ik ga zelf nog niet zo ver als jij van het bankje af
alleen bij het opkomen steun ik wel op mijn schouders alleen dus benen
recht omhoog en dan langzaam laten zakken voor de volgende rep.

Zag er verder goed uit lijkt me.

Wat is die GHR voor oefening nooit gezien.

groetjes Jacqueline

Zal eens proberen, moet er toch zeker één rep in perfecte techniek kunnen uithalen.
GHR is een isolatie oefening. Je moet alleen je kniegewricht buigen. Jij maakt er meer een hyperextensie van.
Barbell Glute-Ham Raise
ok bedankt voor de raad!

Karmarondje morgen!
 
Je moet ook nog iets verder zakken dan op die tekening en je rug niet buigen om er een halve hyperextension van te maken, dat filmpje van layne norton laat de correcte uitvoering zien, deze zul je hoogst wss eerst assisted moeten doen (zoals op die tekening, of met een trainingsmaatje).
 
Back
Naar boven