XXL Nutrition

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn log heeft aandacht nodig. :p
 
Jaja ik zal je helpen ;)

uhm 30-50 minuten fietsen.. is die 50 minuten met een omweg langs de frietboer.. over welke afstand ben je dan bezig :P, en welke snelheid!!? wanneer ga je weer trainen? En noem nog eens je doelen op en de termijn wanneer je deze gaat behalen?
 
wimmos zei:
Nope. Begin op 1 april of ergens in die buurt. Ik merk dat ik sinds ik weer 30-50 minuten moet fietsen elke dag om overal te raken, mn vetpercentage weer verlaagd is. Buikje is weer wat minder lijkt het :). Ik ga zeker wat afvallen voor deze zomer maar het zal een lichte cut zijn, een kg of 5-7 eraf.

Bedankt trouwens :)
hier nog 1. mooie training en je bench ligt een stuk hoger! dan 73kg
 
Ari70 zei:
Jaja ik zal je helpen ;)

uhm 30-50 minuten fietsen.. is die 50 minuten met een omweg langs de frietboer.. over welke afstand ben je dan bezig :P, en welke snelheid!!? wanneer ga je weer trainen? En noem nog eens je doelen op en de termijn wanneer je deze gaat behalen?

Dat fietsen is van thuis naar UZ Gent. Een 5-7tal km met een steile brug :D Ik doe er ongeveer 2x15 minuten over (heen - terug). Soms wisselen van plaats of station of .. waardoor er extra 2x10 minuten bijkomt :)

Snelheid: geen idee, is met zo'n oude stadsfiets waarop ik serieus moet doortrappen, het zal alleszins niet vet zijn, de snelheid!
 
punani zei:
hier nog 1. mooie training en je bench ligt een stuk hoger! dan 73kg

Thx :). Wat denk je dat mn max is? Rond de 80kg ofzo?
 
punani zei:
tussen de 80 en 85

:banana: Je zou een kusje krijgen als ik die smiley vond :D . Dan maar een :birthday: cadeautje!
 
dat verwacht ik.. je moet het natuurlijk nog wel waar maken. mits je goed opbouwd is dat zeker mogelijk. heb je plannen om je 1rep max neer te zetten?
 
punani zei:
dat verwacht ik.. je moet het natuurlijk nog wel waar maken. mits je goed opbouwd is dat zeker mogelijk. heb je plannen om je 1rep max neer te zetten?

Heb wel zin om dat eens te weten te komen van mn RM. Ik begin nl. wat vast te lopen op de 5x5 en zie dit als een kans om 3x3 te gaan doen :o . Eerst volgende keer dat ik mn 5x5 squats niet haal, ga ik op BP, DL, SQ, MP eens maxen, na één weekje 3x3, ok? :D
 
Na vandaag in de spiegel te kijken weet ik niet eens meer of ik ga cutten :D. Gewoon wat cardio om die buik nog weg te krijgen, op de armen en benen is er echter geen vet (meer), snap niet goed hoe dat zo vlug wegkan maar goed...

Vandaag: Benen/Schouders

BENEN

Squats:
paar setjes opwarmen
5x5x92.5 PRRRRRRRRR

Note: Door mijn broek gescheurd bij 2e set... Dat was ff schaamtelijk lol, was net veel volk in de buurt.. toch doorgedaan en alles afgewerkt. Techniek wel niet meer oppergoed.

Front squats heb ik niet gedaan want was echt geen zicht meer met die broek :)

Standing calf raises:
12x90
3x12x130
2x10x150 PR

Note: IT BURNS.. opgezwollen dat ze stonden.. kuiten gaan goed vooruit :)

leg curl:
4 setjes van 8 met 20-30kg.. niet opgeschreven, mietjesoefening.


SCHOUDERS

Standing Front Press:
5x5x37.5 PR

Sitting DB press:
3x8x18

1 arm side raises:
2x5x10

bent-over side raises:
2x8x6

Gripwerk: 2x 30 s x 32kg

+ buikspieren


Comments: niet zagen over laag volume op benen, waren 4 sets meer geweest als mijn broek sterker was :rolleyes: . Alles blijft goed vooruitgaan, dus ik doe nog even voort met dit schema.
 
Verder nog iets..

Als ik full squats doe of lunges, dan voel ik hamstrings "aan mijn gat".. en dan ben ik daar de volgende dag stijf, en daar heeft Samu niks mee te maken want ie is nog niet afgekomen :rolleyes: . Echter vandaag bij leg curl voelde ik de spieren daaronder werken.. Hoe groot zijn de hams nu? Van aan de achterkant van de knie tem gat?
 
Ik snap echt niet hoe jij zo goed vooruit gaat met die squat, maar ik vind het mooi voor je. Goeie training verder.
 
Goed getraind, en draagt iedereen hier strakke broeken ofzo, de een na de ander scheurt uit z'n broek. En het is ook mode om oefeningen zoals leg curl mietjesoefeningen te noemen. Dat is natuurlijk ook onzin, als je squat en legcurl als extra oefening gewoon zwaar pakt is er niks mietje aan. Als je alleen legcurl voor hams doet en bv alleen legext voor quads ben je een mietje.

Ga zo door met squat en volgende keer maar in je onderbroek frontsquatten:p
 
Het gaat wel lekker, ik ben ook al 2keer door mn boxershorts gescheurd bij de fullsquat.
 
Bedankt voor de comments :).

Gunsy - ik snap het ook niet goed, ik ben begonnen met 5x5x80 een 2tal maand geleden en het gaat goed vooruit :D . Ik deed squats voorheen in smith en pas deze laatste 2 maand doe ik ze 'natural', dus ik vermoed dat een constante verbetering van techniek er ook wat mee te maken heeft.

G-men: Het was een korte broek, stretch en spande echt niet :D
Ik zie leg curl enkel door vrouwen gedaan worden, daarom de mietjesindruk. Maar als een beer van een vent als jij me vertelt dat dat niet zo is, dan heb je mij bij deze van gedachten doen veranderen!

18fitie: bedankt... voor alles :o :D
 
g-men zei:
Goed getraind, en draagt iedereen hier strakke broeken ofzo, de een na de ander scheurt uit z'n broek. En het is ook mode om oefeningen zoals leg curl mietjesoefeningen te noemen. Dat is natuurlijk ook onzin, als je squat en legcurl als extra oefening gewoon zwaar pakt is er niks mietje aan. Als je alleen legcurl voor hams doet en bv alleen legext voor quads ben je een mietje.

Ga zo door met squat en volgende keer maar in je onderbroek frontsquatten:p
hier ben ik het mee eens.

verder dat je hamstrings bij je ass voelt heb ik ook.teken dat je goed diep inzakt. ham curl voel ik iets lager de druk. ham curl is gewoon nodig om je hams goed te trainen. met alleen gm,dl kom je er niet. dus gewoon blijven doen.grts

verder ook mooie squat sesssie
 
Punani - thx!

Verder nog wat leuke stats die ik heb opgedaan tijdens mn shopuurtje vandaag:

Maat van hemden in oktober: Medium
Maat van hemden in maart: XL

Maat van broeken in oktober: 28
Maat van broeken in maart: 32 :D

En nu cutten geen noodzaak meer is vind ik dit prima resultaten :p
 
Vandaag: Rug/Triceps


RUG

Deadlift:
5x3x110 PRRRR

Note: woohoo! Was nog niet eens zo moeilijk, ik probeer de techniek te verbeteren door schouders nog wat meer naar achter te krijgen en werkt goed. Heb meer last aan mn grip dan aan mn rug. Volgende week 4x3x115 proberen!
In januari was 1x3x110 trouwens PR, dus gaat goed.

BOR:
3x5x60 PR

Chins:
3x8
2x7

Note: ging niet goed.

Roeien: 1ste keer
4x8x50


TRICEPS

Triceps rope pulldown:
2x8x35
2x8x45 PR

Dips:
1x20 PR
2x15
1x10
 
20 bw. dips = :thumbs:

Welke grip gebruik je bij de deads?
 
Gebruik nu al de mixed grip :eek: . Tem 100kg deed ik pronated gewisseld met mixed (8 sets van 3) maar het glipt er bijna uit nu. Hoop dat ik in de komende weken mijn grip nog genoeg kan versterken door andere oefeningen zodat ik binnen een 3tal weken mijn deadlift kan maxen :), zou dom zijn als het niet lukt door de grip.
 
Back
Naar boven