MuscleMeat

Wimmo's logs (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Succes en post #571 is erg lekker voor mijn ABS ;)

succes met je deload week en ik blijf je volgen!
 
Succes met de deload. :)
 
Dankje vriendjes.
 
Vanavond badminton 2 uur 1vs1, dodelijk vermoeiend :).

Verder heb ik de hele week niet op voeding gelet en slechts 4-5 maaltijden per dag gegeten, ben zeker een pak afgevallen maar ja had geen tijd om te eten of niet de mogelijkheid.. Morgen begint de nieuwe blok = veel eten :).
 
Geen idee wanneer het exact begint maar vanaf 15 mei is het *weer* blok.. Beschouw de Paasvakantie als een tussenblok!
 
Vandaag: 3x3 dag ter voorbereiding op volgende week maxen. En wat een PR dag werd het :D


Flat bench press:
8x20
3x50
3x60
3x3x70 PR

Note: Ging echt vlug omhoog, eerste set was met stop van 2 seconden zelfs. Ben echt blij hiermee!

Decline bench:
5x50
3x3x65 PR

Note: kon ook nog wel wat hoger :).

Squats:
20x20
3x60
3x90
3x3x105 PR

Note: was echt zwaar, zag knalrood en zweette me te pletter.

Full front squats (met 'stop' beneden):
3x3x65 PR


Preacher curl:
3x5x40 PR

Note: WTF?! 2 maand geleden deed ik 3x5x25! Al ging ik nu wel bijna tot failure.


Comments: leuke dag dus. Geen spotter, vond ik wat minder maar goed. Nu nog zien hoe ik mijn RM kan berekenen hieruit :). Training van 55 minuten.
 
3*3*105 Godsgloeiend! Jij bent hard gegaan!
 
De squats beginnen ergens op te lijken :thumbs:
 
Bedankt jongens :D
 
Damn gaat hard. :thumbs:
 
Gaat heel goed! Ben benieuwd wat je volgende week gaat neerzetten..
Enne... Volgens mij own je me op de preacher curls :D
 
Gaat echt heel goed bro, sterke shit. Nu wel die curlmachine laten voor wat het is en gewoon bb gebruiken.
 
Van machines ben ik ook niet zot, het is de enige machine die ik gebruik. Maar vooruitgang blijft goed met biceps dus denk dat ik het zo ga laten. Eventueel losse dumbbells bij preacher toestel, is toch iets 'losser' :).

Bedankt voor alle comments.. vergelijk es met mijn eerste paar pagina's in deze logs en je merkt de vooruitgang wel, ook in comments :p
 
goeie training kerel
 
sterk kerel!, je komt al dichter bij mij!!
 
18fitie zei:
sterk kerel!, je komt al dichter bij mij!!

Ik heb alles gefaket 18fitie.. Ik wou je zelfbeeld niet naar beneden trekken en dus schreef ik hier altijd lagere cijfers op..nu werd het echter tijd om het écht te doen.. sorry.

Thx jimi!
 
geen dnak kerel ga zo door
 
hier enkele foto's.. vet is al een pak minder (behalve buik..).

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Dees trekt op niks qua posen.. en mn onderarmen lijken zo dik.
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Heel moeilijk om te trekken en kwaliteit heel slecht..
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven