XXL Nutrition

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zucht het gaat hier allemaal niet naar wens..

Maandag gym toe, dus dinsdag moeten trainen.
Woensdag geen tijd gehad dus ik dacht "laat ik donderdag dan" maar vandaag nog minder tijd en voel me zwak en ziek... hopelijk kan ik morgen gaan, normaal gezien heb ik wel tijd.

Dus deze week wordt allicht 1 UB en 1 LB training.. hopelijk volgende weken anders. :(
 
Hoera hoera, vandaag een verrassingsfeestje/picknick gehad voor mn verjaardag morgen :cool: . Voelde me nog altijd zwak en ziek maar na alles wat ik gegeten had besloot ik dat het toch maar beter was om te trainen.
Stond echt heel veel te zweten, denk niet dat het zo gezond was. Gewicht op alles wat verlaagd want zag het niet zitten om te zwaar te gaan.

LB #1

Squats:
5x5x95

Half full Front squats:
3x10x50

Calf raises:

12x90
2x12x110
10x155

Leg curls:

3x8x30

Deadlift:

5x60
5x80
2x5x85
3x5x95

Ging vlot.. 5 reps is wel even wennen voor DL.

Normaal nog 20 minuten interval lopen maar zou echt ineengevallen zijn want na het deadliften had ik even moeite om niet flauw te vallen..:( Maandag gaat het vast beter.

En nu es een weekendje genieten met mn vriendin voor mn verjaardag (22 april).. en es niet letten op mn voeding :o
 
Maar toch getraind, netjes hoor!
En al vast van harte gefeliciteerd :birthday:
 
Thx. Na al dat ongezond eten moest ik toch iets doen :p .
 
Wat bedoel je met half full front squats ???
 
Half full, dus parallel?
ik lees het nu ook pas :d
 
Veel plezier met je vriendin dude!!! en lekker getraind :D, enn natuurlijk gefeliciteerd :)
 
half full is tussen parallel en full... plan was gewoon tot parallel maar via front squats ga je zo makkelijk dieper dat ik dan maar wat dieper ging. :)

Thx voor de reacties.
 
Goeie beschrijving voor die squats. :lol: Geniet maar lekker dit weekend. :thumbs:
 
Gefeliciteerd kerel :D
 
Dankje jongens! Vanmorgen al een probleem...server gehacked :rolleyes: Nuja even geen zorgen om maken.. vanaf nu kan het weekend beginnen!

Tot maandag :).
 
Scheer je weg en zuipen kreng! :D Gefeliciteerd en geniet ook van je vooruitgang van de afgelopen maanden en van je blowjob van je vriendin vanavond natuurlijk :woot:
 
gisteren: 1.5 uur squash.. dodelijk vermoeiend!
 

UB #2:


Decline bench:
20x20
8x40
8x50
4x8x57.5

DB Flys:
5x14
2x5x16

DB Rows:
3x8x32

Rowing:
2x8x50

Sitting DB press:
8x14
3x8x16

DB Side raises:
2x10x8


Cable curl:

2x8x30
2x8x25

Note: niet zeker van de gewichten want had niks bij om op te schrijven.

Triceps rope:
2x8x30
2x8x25


Comments: nog steeds zeer vermoeiend deze trainingen.. Heb trouwens door waarom ik de intensiteit onderschatte.. toen ik vroeger het aantal sets telde, telde ik het aantal opwarmsets ook mee... hier dus niet en ik kom al aan 27-29tal sets.. opwarmsets erbij gerekend is het dus een zwaar volume.. Ga wss dus wat verminderen qua intensiteit.
PR's tellen doe ik vanaf de 2e keer dat ik een UB/LB training (#1 al dan #2) heb gehad..want is moeilijk met elkaar te vergelijken anders. Training van 60 minuten
 
Gewoon wat langer over je training doen, dan zal de vermoeidheid ook wel wat afnemen.
 
Ja je hebt gelijk.. maar ik heb soms zoveel taakjes te doen dat ik er soms doorheen wil crossen :(
 
Hoe gaat het trouwens met de SuperGrippper?
 
UB #2

Full front squats:
5x50
5x60
4x5x65

Squats:
3x7x90

Note: veel reps squatten is echt niet van mn gewoonte..zal wennen worden om aan de 10 reps te raken.

OH Squat: eerste keer
12x20
12x25

Note: leuk ding :). Heb wel nogal de moeite om voorover te vallen, en met een korte broek kan ik niet full gaan hierop.

RDL:
10x60
3x10x70

Calf raises op incline leg press:
5x10x25 dat ding weegt zelf ook wat maar geen id hoeveel

Onderarmen ss buikspieren:
wrist curls 3x20x8 SS leg raises: 3x10 + 6kg aan mn benen

reverse wrist curls: 3x20x5 SS DB obliques side bends: 3x12x20


Comments: nog altijd zo zweten... zal dan wel aan hoog aantal reps liggen elkek eer denk ik.
 
Back
Naar boven