Fitness Seller

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:, maar is het hyperextension of backextension :D
 
wimmos zei:
BuilderB - Farmer walks gaan mn polsen niet versterken, enkel mn grip. Ook zijn farmer walks niet geschikt voor massa op de voorarm..

Whahaha, alsof wrist curls je wél superveel massa op je onderarmen geven! Nee, farmer walks zijn zeker een goede aanvullen op een onderarm/grip training hoor.
 
Voor grip zéker, qua onderarm heb ik nog altijd mn twijfels :rolleyes: .

Het is iddn iet zo dat wrist curls véél massa opleveren :D Hou je op de hoogte indien er iets ongelofelijks zou gaan gebeuren :p
 
UB # 1

Flat bench weer bezet, en duurde uiteindelijk nog 25 minuten dus maar overgeslaan.

Incline DB Press:
10x14
3x10x18 PR

Pull up:
10x
8x wijd
8x smal
8x

note: niet uithangen, dus niet met gestrekte armen..ik focus zo veel meer op lats en voel ze zoveel beter.

Roeien:
8x40
8x55
3x8x50 PR

Front press:
3x5x35
4x37.5
4x37.5

Note: de 5 zat er niet meer in.

Cable upright rows:
2x12x50 PR easy!

Dips:
3x10 + 10 PR

DB curl:
2x10x14

Comments: Heerlijke training. Stond erna in de kleedkamer te pimpen, mn V-vorm is über! Ook bij schouders merkte ik al heel wat vooruitgang, al komt dit vast ook doordat ie beetje opgeblazen stonden :D Enige minpunt ditmaal is laag volume op de borst.. Trouwens meer incline bench vanaf nu doen want worden teveel borsten :). Training van amper 50 minuten.
 
Laatst bewerkt:
"wimmos" is een shredded beast. Waar blijven die pics kerel ;)

Oja, pull ups moet je niet aan je traps voelen, maar aan je lats.
 
eq_909 zei:
"wimmos" is een shredded beast. Waar blijven die pics kerel ;)

Oja, pull ups moet je niet aan je traps voelen, maar aan je lats.

Hm ik haal ze altijd door elkaar, je hebt gelijk ja :D . Ge-edit! Thx voor je comment! Enige pic die ik je nu kan showen is mn avatar (koud genomen).. verwacht de rest binnen een maandje geilaard ;).
 
Laatst bewerkt:
je avatar ziet er bruut uit, wat meten ze?

goede dips
 
18fitie zei:
je avatar ziet er bruut uit, wat meten ze?

goede dips

Thx :).

Is vanop 50 cm genomen dus geen truceerwerk ofzo. Meten slechts 38 cm koud, ik vond het een ontgoocheling toen ik het mat. :o
 
wimmos zei:
Thx :).

Is vanop 50 cm genomen dus geen truceerwerk ofzo. Meten slechts 38 cm koud, ik vond het een ontgoocheling toen ik het mat. :o

oogt groter, wat weeg je nu?
 
AlexT zei:
oogt groter, wat weeg je nu?

Zal me morgen es wegen, is even geleden. Mn buik is het enige waar nog veel vet afmoet, rest is prima. Ik schat 67-68 kg bij 1.74m
 
Training met 4 PR's en alles in 50 minuten doe je lekker!!

Je armen lijk idd wel wat groter, maar komt misschien ook omdat je 1,74 bent eej dude, dus maak je niet druk!!
 
Het loopt als een trein he :) . En we willen geen armen zien, een brute vette rug moet daar staan. Maar zoals ik het hoor volgt die nog wel :D .
 
Ari - thx :).

Raistlin - idd! Ik vind een rug ook veel mooier dan een stel armen :).
 
Ik heb me net gewogen, wat een verrassing :D .. 71.8 kg, maar heb wel al 2 maltijden achter de rug... dus laten we zeggen 71?

Vind het goed want vetpercentage is flink afgenomen en nog maar 2kg kwijt :D
 
das dan 70kg bro.
altijd op nuchtere maag wegen anders is het cheaten.
ik had in de bulk een keer in de avond met schoenen kleren alles gewogen en was toen 105:D jammer dat het schijn was:D
 
70 kg is nog altijd meer dan ik had geschat :).


Vandaag: kleine LB#1: met aanpassingen (knie)

Squats:
5x60
8x80
3x8x92.5

Note: zag knalrood en bezweet :p .. maar hoger aantal reps begint te lukken voor squat!

Standing Calf raises:
12x110
12x130
2x12x155 full block

Note: steeds met stop en 2 seconden rekken bovenaan..Ga iets moeten uitvinden waardoor ik meer gewicht kan opleggen :).

Leg curl:
3x10x30 PR

Shrugs:
8x60
5x97.5

Deadlift:
5x5x97.5 PR
3x117.5

Die laatste set met 3 reps om even na te gaan of ik het nog kan :). Die bar heeft zo n rotgreep bij mij, in S&S fitness was de bar veel beter.. hier ga ik dus niet maxen.

Comments: korte training, 45 minuten. Reden is dat ik de meeste squat-oefeningen nog even opzij had gezet (knie).. en vanavond ga ik nog 2 uur tennissen dus mocht me nog niet teveel forceren :).
 
Laatst bewerkt:
Gaat goed bro, goede dips vorige training en nu weer goede deads en squats.
Voor kuiten kun je niet gewoon schijf aan de stack hangen met een extra pin.
 
damn, 3*8*92,5.
zeer netjes in zulke korte tijd!
 
Back
Naar boven