Fitness Seller

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

G-men: thx. Pinnen zijn er niet, mss valt er wel een touw rond te binden :).

Gunsy: thx! Techniek zat heel goed vandaag, voelde geen beetje rug maar puur benen. Viel wel even naar voor, ben blij dat dat niet slecht afliep :rolleyes: .

Punani: ook thx :)

Rust tussen squat-sets was slechts 1.30-2 minuten elk, net genoeg om weer niet buiten adem te zijn. :o Jee wat ben ik zielig!
 
You sir, are pathetic indeed.




;)
Toch weer PR's. :thumbs:
 
bedankt jongens :)


Gisteren 1 uur tennis ipv 2.. plein bezet. :(
 
Gisteren: wat gespeeld met de SuperGripper. Al enkele standen steviger gezet. Doe meestal enkele setjes van 10 reps, waarbij ik de laatste rep ingedrukt hou tot ik niet meer kan.
 
Vandaag: UB#2

Flat DB press:

10x14
4x10x20 PR

Sitting DB press:
8x14
8x18
2x9x16 één rep meer dan vorige keer

DB Side raises:
2x10x9

DB Rows:
3x9x32 één rep meer..

Lat pulldown met vreemde handvaten en brede grip:
10x25
3x10x50 PR

Preacher curl:
2x10x25
8x30

Note: ging niet zo goed, maar erover klagen zou me een breezah boy maken:p

Triceps rope:
10x30
10x35
10x40 PR

Comments: geen fun aan mn training. Nogal gehaast tewerk gegaan. Hoofd staat op andere dingen nu blok is begonnen. :( Allicht komt er binnen enkele weken een aanpassing naar 2x per week trainen met FB.
 
wimmos zei:
Gisteren: wat gespeeld met de SuperGripper. Al enkele standen steviger gezet. Doe meestal enkele setjes van 10 reps, waarbij ik de laatste rep ingedrukt hou tot ik niet meer kan.

Welke stand heb je hem staan nu?
 
Zware DB rows. Maak je er een zaag beweging van of trek je zo recht omhoog?
Verder heb ik je op de een of andere manier hard ingehaald op je DB presses, maar jij mij op me squat. Geinig hoe dat kan verschillen.
 
Gunsy zei:
Zware DB rows. Maak je er een zaag beweging van of trek je zo recht omhoog?
Verder heb ik je op de een of andere manier hard ingehaald op je DB presses, maar jij mij op me squat. Geinig hoe dat kan verschillen.

Vergeet niet dat het bij mij 10 reps zijn, weet niet of dat bij jou zo was? Jouw bench was altijd al beter trouwens :( Wacht maar, competitie is goed :D
Van de rows trek ik hem recht omhoog.

EQ - ik zal er morgen een foto van maken, want ik weet nog altijd niet hoe je het correct zegt (of voor bepaalde stand de kracht te bepalen) :o .
 
Incline heb ik nu
2*8*26
6*26.
3*8 met dat gewicht zit er ook zeker wel in. Flat moet het nog makkelijker gaan. Competitie is zeker goed. anders word je lui omdat je denk dat je wat voorstelt, maar door de logs heb je snel in de gaten dat je nog een lange weg te gaan hebt, en dat is goed :thumbup:

rows met een zaagbeweging is echt zwaar, super strikt. Van de sportschool houder geleerd.
 
Ok dan ben je wel beter ja :p .

Die rows van je, steun je dan met je hand op een incline bench ofzo? Dan kan ik mij een zaag-beweging wel voorstellen. Of werkt het toch anders?

bedankt voor de comments :)
 
Je overhead dumbbell presses liggen wel erg dicht bij je flat dumbbell presses. Een tegenstrubbelende borst ?
 
veel pr's, je preacher curl is nog goed vind ik
 
Thx jongens.

Raistlin - borst loopt idd maar zwak, maar schouders eigelijk ook :). Vergeet niet dat een verschil van 4kg op 20 toch 1/5 is.

Fitie: thx. Ik deed vorige maand eens 3x5x40 preacher maar ja je kan niet alles hebben :).

Bekijk ook eens foto: [Link niet meer beschikbaar]
 
Stevige poten al, als je zit..
 
Thx Ari :)

Hier is nog één:

[Link niet meer beschikbaar]

Niet teveel vet meer daar.. cutten gaat goed :).
 
WTF. Wat een benen heb jij man! Die van mij zien er uit als 2 grote klonten vet :P
 
idd goede poten, licht mischien aan de pose maar zou echt niet zeggen dat je maar 70kg woog, wss zit je ook wel lager dan 11-12%:D
 
Back
Naar boven