XXL Nutrition

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WuLee zei:
Helaas, reeds vele grootheden op deze aarbol gingen u voor. ;)

Nette vooruitgang heb je gemaakt de afgelopen maanden kerel! :thumbs:

Thx WuLee :) Ben jij me reeds voorgegaan op de GHR dan :p . Ik bedoelde de eerste van de mensen die hier een log bijhouden en die ik dikwijls nalees. Trouwens waar is jouw log naartoe?
 
UB #1:

Incline DB Press:
10x14
2x10x20 PR

Flat DB Press:

2x10x20
2x5x24 PR

DB Flys:
12x12
12x14

Sitting Front Press:

4x5x37.5

Note: pijn aan rechterschouder, gestopt. Volgende keer weer rechtstaand.

Pull up: sets snel achtereen
3x8
1x7

Roeien met vreemd greepding
8x40
8x45
2x8x50


Cable upright rows:
2x12x55 PR

Dips:
3x10 + 12 PR

Concentration curl:
12x10
10x12
20x6 pomp!

RC-werk (1ste keer omdat schouder pijn doet :o )
zwaard uithalen ofzoiets.. 2x12x5


Comments: Borst blijf ik afstraffen tot ie goed groeit..Rug is goed ontwikkeld dus moet niet zo'n hevig volume zijn. VOor de rest geen speciale training, al heb ik weinig geslapen omdat ik examen had (ging makkelijk :)).
 
Veel pressen voor je borst is mijn ervaring, maar nu cut je veel massa zal je niet aanzetten, nette training verder
 
ben je aan't cutten wimmos? en je zit al zo laag in je vet man:D!
 
No offense, maar cutten met zo'n laag bf (en VVM) lijkt mij ook onverstandig!
 
RC-werk (1ste keer omdat schouder pijn doet )
zwaard uithalen ofzoiets.. 2x12x5

De bedoeling is dat je het doet voor je er last van krijgt als preventie:D
Als die geirriteerd is moet je hem juist niet trainen.

Verder goede training, nice pull ups en dips.
 
What's in a word als "cutten" :).

Ik heb nooit echt gecut, ik heb geen adapties gemaakt in mijn voedingsschema behalve het weglaten van de 150g noten dagelijks, en veel minder vetten via sauzen en frieten enz.. Maar ik eet nog steeds mijn wekelijkse portie frieten en eet thuis wat de pot schaft savonds.

De enige echte verandering nu is dat ik 1-2x per week cardio doe, en dat helpt een heel pak.. denk toch 3% gezakt te zijn in BF puur daardoor. Doet me denken dat ik toch een ecto ben :p .

Maar toevallig viel me gisteren op dat ik ongeveer op hetzelfde BF zit als vorig jaar, alleen 10kg hoger. Toen had ik ook een minibeetje buik dat nooit wegging, voor de rest helemaal "clean" :).

Nu ik in de blok zit verlies ik al 5x 30 minuten fietsen in de week dus dat zal er geen goed aan doen. Zal echter mss wat meer gaan eten, al zullen het geen nootjes zijn :o .

Dus conclusie: cutten heb ik nooit echt gedaan, cardio doen was voor mij genoeg :).
 
Bedankt voor alle comments verder :)

G-men je hebt vast gelijk :p . Zou ik beter RC-werk doen op een LB dag?
 
nice, jammer van de schouder.
 
aan het cutten oke dan!!!

training ziet er verder goed uit ;)
 
Zou ik beter RC-werk doen op een LB dag?

Nee zou hem op een UB dag pakken maar alleen niet als de schouder al geirriteerd is! Dus als de schouder weer wat beter gaat kun je oefeningen gaan toevoegen.
 
Gwn ter update: ik kan niet meer op DBB vanbij me thuis... trainen doe ik nog wel en zal ze maar es op een andere pc moeten posten..

Even de hoogtepunten:

dragon flags unassisted lukt 7x3

GHR: 2 unassisted na elkaar, maar dat was na geklungel van 8 reps.. dus 3-4 moet wel lukken.

Ik hoop dit vlug te fixen maar heb geen idee hoe het komt.
 
LB SPECIAL


Zercher squat:
20x20
10x40
2x5x50
3x5x55 PR

OH squat: SS Dragon flags:
12x20 5x3 helemaal zelf
2x12x22.5
2x12x25 easy PR

DB DL:
5x5x36 (?)

zitten prutsen met techniek, was meer een squat..dus gewicht deed er niet toe en niet zo op gelet

GHR:
3x
negatieven: lag helemaal "plat" dus mijn knieën op dezelfde hoogte als enkels..

3x3 negatieven maar met enkels omhoog: voelde al veel meer hamstrings

2x helemaal zelf

De truc is dat je van in het begin al zeer traag moet gaan en direct alles geven, anders is dat niet meer te stoppen eenmaal je met een aardige snelheid naar beneden gaat.
Dat had ik toen pas door :)


Calf raises: SS DB oblique side bends:
12x110 2x12x28
3x12x140 12x30 PR


Dragon flags:
3x3




Comments: leuke training! De zercher squats deden wat pijn aan mn armen maar daar wen ik vast aan. De dragon flags zijn super! Iedereen zit gewoon naar jou te staren als je die doet man haha. Nog 4 dagenstijf geweest aan buikspieren, zelfs aan borstkas en triceps omdat ik me stevig moest vasthouden aan bankje.

GHR zal ik volgende keer nog wat meer indruk mee maken.. 4 reps na elkaar zit er wel in.
 
Training van gisteren:

UB # 1

DB press:
12x10
2x12x16
2x12x18

Incline DB press:

7x16
7x18
2x7x20

DB Flys:
2x9x16

MP:
2x12x30
2x12x28.5

Cable upright rows:
2x10x60

Pull ups:
2x8
2x7

Seated rows:
8x40
2x8x45
8x50

Dips:
2x10 + 10
5x + 10

One arm cable curl:

12x10
12x15
20x5

Comments:
zwaar volume voor borst zoals gewoonlijk. Op de rest heb ik ook hoog aantal reps gepakt omdat ik de komende maanden voor wat extra massa ga. Heb nergens PR bijstaan omdat ik dit aantal reps gwn nog nooit deed. Training van slechts 1 uur wegens tijdgebrek.
 
En laatste post van vandaag: heb het prob kunnen fixen, zoals je ziet :D Dus i'm back.
 
nice man die ghr en dragon flags, lukt me nog niet, goede dips though
 
HE iS BACK nice!!

toch nog iemand die terug is ;), na al die verlaters :)

relaxt van die GHR en Dragonflags!!

(18 was me voor :o)
 
Thx jongens. Ga wat cutten en probeer het nog es :p
 
dumbbells keer afwisselen met barbell?

Vette GHR en dragon flags.
 
Back
Naar boven