Fitness Seller

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wou een uurtje cardio vandaag doen, smorgens omdat het dan nog fris is... Helaas kwam ik dan toe en zag ik dat de gym maar opengaat om 16.00 de komende 10 dagen... ZIJN ZE IDIOOT?! Met die warmte op die uren trainen is erg zwaar, maar zal dus wel moeten.. Domme gentse feesten.

Nuja, dan maar buiten verder gefietst met zwaar beladen rugzak voor in de gym:rolleyes:

Duur: 45 minuten
vebruikte kcal: 359 waarvan 45%vet
Max hartslag: 192 (89%)
Gemiddelde: 159 (74%)

Kortom, een beetje te hoog om op conditie te trainen vandaag, maar is minder te controleren als je af en toe wat heuvels moet berijden :)

Verder ook een beker gehad van mn hartslaghorloge omdat ik hun doel van 3x week cardio en een bepaald aantal kcal heb gehaald :o
 
Haha, gefeliciteerd man :D Cardioslet ;)
 
Waar train je misschien juist ? Waarschijnlijk heb je het wel al eens ergens vermeld :D. Ik ga trouwens altijd laat trainen, ook op dagen dat ik niet moet werken. 's Ochtends trainen is een ramp.
 
Leophyte - thx :D Voorkeur ligt bij conditie (ipv vetverbranding). Ik wil mn lichaam nogal functioneel houden, maar ik moet een lekkere hap blijven ;)

Raistlin - Ja volgens mij heb je dit al een paar keer gevraagd :D Ik train in "first class gym" vlakbij het UZ (op weg naar het Sint Pieters station).
 
Masallah zei:
Op naar de 40 dus :D, ik zit zelf ook op 38 wordt tijd om daar verandering in te krijgen.

Slechts 38? En dan zo'n sterke bench? Damn je hebt wel kracht :)
 
Alzheimer he, 't is geen lolletje.
 
Jij moet gewoon wat meer gaan benchen wimmos, zie steeds van die mieterige db bench met high reps, gewoon met een halter gaan benchen en opwerken naar zware triples:D!
 
wimmos zei:
Slechts 38? En dan zo'n sterke bench? Damn je hebt wel kracht :)

Dank je, jammer genoeg slecht 38 ;) benchen is altijd al mijn sterkste punt geweest + mijn schouders.
Heb te weinig de triceps getraind, die kunnen nog wel een stuk verbeteren.
 
wimmos zei:
wou een uurtje cardio vandaag doen, smorgens omdat het dan nog fris is... Helaas kwam ik dan toe en zag ik dat de gym maar opengaat om 16.00 de komende 10 dagen... ZIJN ZE IDIOOT?! Met die warmte op die uren trainen is erg zwaar, maar zal dus wel moeten.. Domme gentse feesten.
Trouwens, de komende 10 dagen ? Er blijven er nog maar 5 over :p .
 
AlexT zei:
Jij moet gewoon wat meer gaan benchen wimmos, zie steeds van die mieterige dumbbell bench met high reps, gewoon met een halter gaan benchen en opwerken naar zware triples:D!

Je hebt gelijk wat betreft mn kracht voor benchen.. Echter mijn borst zelf is ook mn grootste minpunt, zelfs al doe ik nu veel reps per set :rolleyes: .. Na de zomer train ik weer meer PL style.
 
Raistlin zei:
Trouwens, de komende 10 dagen ? Er blijven er nog maar 5 over :p .

Raar genoeg zijn ze niet beginnen tellen vanaf begin van gentse feesten, ik ben de logica wat kwijt :rolleyes:


Om 16.00 dan maar gaan trainen sebiet..
 
LB zonder quads

Deadlift:
13x60
3x100
4x4x115

Calf raises:
8x85
8x115
3x8x155

Leg curl, GHR was bezet:
3x6x35

Shrugs:
8x60
2x8x80


Sobere training want moest me haasten, maar ik baadde in het zweet na die deadlift, niet normaal gewoon :eek:
 
Thx santino.

Ik denk dat one legged leg curls moeilijk te vergelijken zijn tussen elkaar, machines kunnen nogal verschillen, ook van weerstand ed. Mijn GHR zijn dan wel weer (een beetje :p ) indrukwekkend, dus ik vond de leg curls niet tegenvallen :D
Met linkerbeen ben ik daarin trouwens beduidend sterker, een verklaring kan ik niet vinden.


Gisteren ook nog 45 minuten moeten fietsen naar de gentse feesten en toestanden, cardio zit dus wel ok, jammer dat ik mn hartslagmeter niet bij heb, ik wil opnieuw een beker :D . Vandaag weer een uurtje alginds.
 
Laatst bewerkt:
goeie training kerel
 
Gisteren: UB

Schema thuis vergeten dus dan maar iets gedaan met meer variatie!

Seated db press:
10x14
10x16
10x14
10x16
10x14
10x16

Leuk om af te wisselen. samen zeker een PR

bench press:
3x50
3x55
3x60
3x65
3x70

En ik kon niet meer, bench zal lijden onder die zware shoulder workout :(

decline bench press:
3x8x50

Chinnen:
3x
3x +6kg
3x
3x +6kg
3x
3x +6kg

Snel tempo.

DB rows:
4x12x28 PR

Incline db curl:
2x12x10

Preacher curl 2 sets

Triceps rope:
12x40
12x45

DB shrugs:
3x10x32
 
Dank je Jimi
 
Vandaag: beperkte LB :D

Eerste keer opnieuw squats, aangezien knieën geen pijn meer doen, toch rustig aan gedaan.

Squats:
5x60
12x60
3x80
3x90
3x95
2x3x100

Zercher squats:
3x70
2x4x70

Deadlift:
3x3x120 :(

Calf raises:
12x80
12x100
2x12x120
12x150


-Daarna gestopt :o Was laatste keer dat ik LB deed zonder handdoek, het zweet droop van me af, moet walgelijk zijn voor de anderen om te zien :D

-Was ook de laatste 4 dagen bij mn vriendin, dus eten en slapen was niet naar behoren.

-Al bij al ben ik blij dat ik hopelijk weer wat meer ga kunnen squatten. Na al het lezen over knie-blessures de laatste weken maak ik me daar zorgen om. In mijn geval is het wss een gewone overbelasting geweest: 2x na elkaar zwaar geweest in squats, en elke dag wel een uur heuvelig fietsen.

- Vanaf morgen start ik weer met studeren. Ik ga voor een ingekorte FB training gaan, 2x per week, eens zien wat dat geeft.
 
Succes met Full Body!!
3x3 120 is niet slecht met een PR van 135?
en nog bedankt voor je reactie op men foto!
 
Ari70 zei:
Succes met Full Body!!
3x3 120 is niet slecht met een PR van 135?
en nog bedankt voor je reactie op men foto!

Is idd niet slecht, maar 3 weken terug had ik 3x3x125, en 2 weken terug kon ik alweer maar 3x3x120 aan. En vorige week 4x4x115 dus ik zou gedacht hebben dat het iets beter kon.. Misschien tijd om even wat te deloaden qua deadlift.

Geen probleem hoor :)
 
Back
Naar boven