Fitness Seller

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
Ik zal niet veel zeggen maar dit moet ik even zeggen.

Stop met je te gedragen als een miet and start lifting!

;) kom op er zit veel meer in, begin ook te vreten he voor als je dat nog niet doet.

wimmos zei:
Zeg het dan wat vriendelijker :p .
.

Kijk Wimmo, het klinkt niet vriendelijk maar ze bedoelen het zeer goed en ze hebben bovendien gelijk.
Ik heb het ook al gezegd in je log, en zal daarom eens een vriendelijk aanbod doen :

Ik zie dat je in Gent woont, dus als je zin hebt zou ik zeggen : kom eens af naar S&S in Merelbeke (1,5km van Gent Zuid), ik train daar, je kan meetrainen als je wil, ofwel wil ik je gerust eens één en ander tonen/demonstreren/uitleggen.......... ...wat je nu aan het doen bent is echt niet erg effectief.
 
Heb heel wat bijgelezen laatste weken en als ik logs van andere vergelijk dan doen die bijna dezelfde oefeningen, en aantal sets is meestal ook ongeveer hetzelfde..

Dit bedoel ik niet grof, meer nog, ik ben blij dat je me "live" wat zou willen bijbrengen, maar dat ik nu nog echte beginnersfouten maak (behalve dan dat squatten:rolleyes: ) dat vind ik een beetje overdreven, nee?

De S&S, weet je of je toevallig een gratis beurt als test ofzo zou kunnen doen, zou handig zijn :).
 
wimmos zei:
Heb heel wat bijgelezen laatste weken en als ik logs van andere vergelijk dan doen die bijna dezelfde oefeningen, en aantal sets is meestal ook ongeveer hetzelfde..

Dit bedoel ik niet grof, meer nog, ik ben blij dat je me "live" wat zou willen bijbrengen, maar dat ik nu nog echte beginnersfouten maak (behalve dan dat squatten:rolleyes: ) dat vind ik een beetje overdreven, nee?

De S&S, weet je of je toevallig een gratis beurt als test ofzo zou kunnen doen, zou handig zijn :).

Bye bye, zwaai zwaai :wave:

Sommige mensen willen gewoon niet..
 
wimmos zei:
Heb heel wat bijgelezen laatste weken en als ik logs van andere vergelijk dan doen die bijna dezelfde oefeningen, en aantal sets is meestal ook ongeveer hetzelfde..

Dit bedoel ik niet grof, meer nog, ik ben blij dat je me "live" wat zou willen bijbrengen, maar dat ik nu nog echte beginnersfouten maak (behalve dan dat squatten:rolleyes: ) dat vind ik een beetje overdreven, nee?

De S&S, weet je of je toevallig een gratis beurt als test ofzo zou kunnen doen, zou handig zijn :).


:wave: suc6 verder
 
wimmos zei:
Heb niet graag die kouwe stang in mn nek drukken :).. maakt het uit of je dumbbells of barbell doet?

:roflol:


correctie, jij weet heel goed waar je mee bezig bent
 
O_o Wimos het wordt niets met je jongen, ze geven de moet terecht op.
 
Ach hou op met me te bashen.. Herlees wat ik zei: geen echte beginnersfouten op het squatten na.. Een beginner heeft geen echt schema, traint willekeurig, doet geen squats of deadlifts, eet weinig en slaapt weinig, enz.. Ik heb geenszins gezegd dat ik er veel van weet, helemaal niet, dus hou nutteloos commentaar alsjeblieft voor jezel en als je vindt dat ik beginnersfouten maak, maak het mij dan op een beschaafde manier duidelijk, want hulp kan ik altijd gebruiken en ik zou het zeer waarderen :).
 
Als iedereen zeikt, moet je gewoon in beperkte mate terugzeiken maar ondertussen het advies ter harte nemen ;)

tenminste, zo werkt het volgens mij :)
Gewoon de meeste dingen aannemen wat de gevorderden hier zeggen!
 
@ Wimmos: Maak jezelf gek dan! Wij zijn allemaal klootzakken, laat zien dat je ballen hebt!
Laat ons versteld staan! Succes
 
Leophyte zei:
@ Wimmos: Maak jezelf gek dan! Wij zijn allemaal klootzakken, laat zien dat je ballen hebt!
Laat ons versteld staan! Succes

Thanks, dit geeft motivatie :D Wait and see tomorrow!
 
Hehehehe :)
Zet hem op wimmos! Laat ons idd versteld staan ;)
 
Dus nu niet zeiken, 20-30kg bij op die deadlift. dat kan je makkelijk.
 
heeel wat records gebroken vandaag :)

TRICEPS

Small bench press:
1x8: 10kg
1x8: 15kg
1x8: 20kg
1x8: 25kg
1x8:30kg

French press:
1x8: 10kg
1x8: 15kg
1x8: 20kg
1x8: 23kg (PR!)

Lying triceps extension: Dit keer met dumbbells, dus geen staafgewicht..
1x8: 12kg
1x8: 20kg
1x8: 24kg
1x8: 28kg (PR!)
1x6: 32kg => failed

Triceps pushdown:
1x8: 30kg
1x8: 40kg
1x8: 50kg PR!
1x6: 60kg PR!

RUG

Deadlift:
1x5: 20kg
1x5: 30kg
1x5: 40kg
1x5: 45kg Groot PR!

Bent-over rows: (machine)
1x8: 20 kg
1x8: 30 kg
1x8: 40 kg
1x8: 45 kg => PR!

Wide grip chins: Met BW=60kg
2x8
3x6
= 34 PR!

Sitting front press:
1x8: 20 kg
1x8: 35 kg
1x8: 40 kg PR!
1x6: 45 kg PR!

Volgende keer mss een oefening van triceps schrappen, 4 is nogal veel.. Wel een goede workout :)
 
wimmos zei:
Ach hou op met me te bashen.. Herlees wat ik zei: geen echte beginnersfouten op het squatten na.. Een beginner heeft geen echt schema, traint willekeurig, doet geen squats of deadlifts, eet weinig en slaapt weinig, enz.. Ik heb geenszins gezegd dat ik er veel van weet, helemaal niet, dus hou nutteloos commentaar alsjeblieft voor jezel en als je vindt dat ik beginnersfouten maak, maak het mij dan op een beschaafde manier duidelijk, want hulp kan ik altijd gebruiken en ik zou het zeer waarderen :).


Mja spelfouten maar je in elk geval wel :D.


Netjes die PR's ga zo door!
 
1x5:40


Heb je dan 5 sets gedaan met 1 rep??? Als het anders is dan volstaat 5x40.
 
Nee, voor deadlift bvb:

Deadlift:
1x5: 20kg
1x5: 30kg
1x5: 40kg
1x5: 45kg

=> 1 set x 5 herhalingen: X kg

Dus 4 sets totaal met elk 5 herhalingen. Is het niet duidelijk zo toch?
 
Kijk, dat ziet er al beter uit! De volgende keer zou ik voor 5 setjes van 5 herhalingen met 50 kilo deadlift gaan. Oja, doe ze ook maar als eerste oefening van je training, dan heb je de meeste energie.
 
Kijk, het komt wel goed. Maar zoals eq al zegt, grote spiergroepen eerst hè.
ga zo door!
 
wimmos zei:
Ach hou op met me te bashen.. Herlees wat ik zei: geen echte beginnersfouten op het squatten na.. Een beginner heeft geen echt schema, traint willekeurig, doet geen squats of deadlifts, eet weinig en slaapt weinig, enz.. Ik heb geenszins gezegd dat ik er veel van weet, helemaal niet, dus hou nutteloos commentaar alsjeblieft voor jezel en als je vindt dat ik beginnersfouten maak, maak het mij dan op een beschaafde manier duidelijk, want hulp kan ik altijd gebruiken en ik zou het zeer waarderen :).


bullshit, 7 maanden geleden wist ik niet eens wat deadliften etc was, na 3 keer trainen deed ik voor het eerst deadlift, als je vanaf begin af aan serieus ermee aan de gang gaat zal de progressie en kennis des te groter zijn.
 
Vandaag: borst/benen/voorarmen

BENEN

Squats:
8 x 20
3 x 8 x 30
Nu ik de techniek beet heb ga ik vanaf volgende keer écht beginnen.

Calf raises:
8x35
8x50
8x70
8x90
8x100 (PR!)

Leg press:
8x40
8x50
8x60
8x70 PR!

lunges (dumbbells samen):
8x16
8x24
8x28
8x32 PR!
Het zijn vooral m'n voorarmen die dan niet meer willen :(

BORST

incline bench (excl staaf):
8x10
8x20
2x8x25

incline lying dumbbell presses:
8x26
8x32
8x32
8x32 PR

Dips:
4x8xBW PR Vanaf volgende keer met extra gewicht beginnen denkek.

dumbbell flys:
8x16
8x24
8x28 PR

VOORARMEN

Wrist curl:
20x5
20x7
20x8
20x9 PR

Reverse curl: In vorige log misse oefening gedaan, dus niet letten op PR's van daar :)
8x15
8x25
8x25

Hammer curls:
8x16
8x28
8x36
8x32 PR

Reverse wrist curl:
20x2
20x3
20x4
20x5 PR

Besluit:
Ben trots op de calf raises en leg press en de oefeningen voor voorarmen, die schieten goed op :) Borst was echter alweer niet geslaagd..Voelt niet eens zo moe aan nu..denk dat ik teveel triceps gebruik bij de inclines.
 
Back
Naar boven