Fitness Seller

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gefeli met je pr, lekker die chins ooit haal ik er ook 65 :). In 45min toch een mooi volume gehaald wimmos
 
18fitie zei:
gefeli met je pr, lekker die chins ooit haal ik er ook 65 :). In 45min toch een mooi volume gehaald wimmos
Thanks :) Eind februari ga ik voor 100 reps op een korte tijd!

Was mijn log maar populairder :rolleyes:
 
wimmos zei:
Thanks :) Eind februari ga ik voor 100 reps op een korte tijd!

Was mijn log maar populairder :rolleyes:
100 reps op een half uur! Daar werken calibre en ik ook naar op. :p
 
een half uur? Dat is redelijk lang??? . Ik dacht voor het kwartier te gaan :) Die 65 heb ik in ongeveer 5-8 minuten gedaan. Ik doe dat nooit expres, ik sta te wachten en time op 60-90 seconden tussen een set (zonder uurwerk), maar als ik het zo uitreken doe ik elke minuut een set:D .
 
Morgen nog niet trainen want ga nog stijf zijn.. Ik ga nog overtraind raken op deze manier :(
 
Toch niet :p. Wil het risico op overtrainen niet lopen, en aangezien ik het nogal zwaar aanpak en het dezelfde oefeningen zijn is daar wel risico voor denk ik.


Squats:

8x20
8x60
8x60
8x70
8x74
8x74 PR van vroeger

Front Squats:

8x45
8x54
8x54 PR

Bench press:

5x60
5x60
5x60 PR
5x58.5
5x58.5

Bent Over Row:

8x20
5x40
5x40
5x40
5x50
5x50

Note: lijkt alsof biceps verbeterd is want ik kan het al meer aan met de armen. Ofwel nu een beter techniek.

Speed deadlift:

5x50
3x80
3x80
3x85
3x85
3x95
3x95

Note: woohoo! Volgende keer 3x100 en mogelijk 3x105 proberen.

Alles samen in 50 minuten.
 
lookin' nice wimmos, mooi pr's op de squat en bench. hoe lang ga je dit schema doen ?
 
Ziet er goed uit Wimmos, je ownt me flink op de squats. Ben benieuwd hoe diep je ze doet.

Oja, speeddeadlift is ook echt speed, zeg maar op 60% van je 1rm. Jij zit nu tegen de 80-90% aan? :D
 
Gunsy zei:
Ziet er goed uit Wimmos, je ownt me flink op de squats. Ben benieuwd hoe diep je ze doet.

Oja, speeddeadlift is ook echt speed, zeg maar op 60% van je 1rm. Jij zit nu tegen de 80-90% aan? :D

Idd, ik dacht dat speed gewoon 7x3 was met heel wat gewicht :D .. Maar ik doe ze wel vlug en dan op de grond en nogmaals, is dat speed dan of moet dat nog vlugger :p

En Yoerie, ik twijfel nog een beetje :).. Zeker tot na de examens, dus dat is nog een maandje. Maar ik maak zoveel progressie dat ik geen afscheid wil nemen, maar 3x zo per week trainen is echter onmogelijk zo :D .. Kdenk dat ik vanaf midden februari zal gaan UB/LB met nog altijd heel veel squats bench en deadlift, en dan één compound erbij voor de andere spiergroepen!
 
Oh en front squats ga ik enkele cm's boven full squat, en normale squats net wat meer dan parallel :)
 
wimmos zei:
Idd, ik dacht dat speed gewoon 7x3 was met heel wat gewicht :D .. Maar ik doe ze wel vlug en dan op de grond en nogmaals, is dat speed dan of moet dat nog vlugger :p

En Yoerie, ik twijfel nog een beetje :).. Zeker tot na de examens, dus dat is nog een maandje. Maar ik maak zoveel progressie dat ik geen afscheid wil nemen, maar 3x zo per week trainen is echter onmogelijk zo :D .. Kdenk dat ik vanaf midden februari zal gaan UB/LB met nog altijd heel veel squats bench en deadlift, en dan één compound erbij voor de andere spiergroepen!

Hoe snel je de bar neerlegt is niet belangrijk, het gaat erom dat je zo explosief mogelijk overeind komt ( met uiteraard een goede techniek )
Persoonlijk denk ik dat als je maar 1 keer in de week deadlift, je beter gewoon zwaar kan deadliften.

Wat betreft squat; goed bezig!
 
Bedankt :).

Nu twijfel ik of ik vrijdag wel ga deadliften.. Misschien beter pulltroughs dan.

Qua fysiek ben ik niet veel veranderd in de laatste weken maar dat komt ook wel omdat ik bijna niet ben bijgekomen denkek. Kracht is alleszins stukken verbeterd, dus kom je wat kracht te weinig dan moet je dit es proberen :cool:
 
netjes hoor, lekker volume ook!
 
mooie training wimmos. wat zijn je doelen?bb gericht of pl gericht.grts
 
Bedankt :) Massa kweken is het grote doel!
 
Ik begin te denken dat mijn bench techniek fout zit. Argumenten daarvoor:

- voorkant schouders is stijf vandaag, borstkas niet.
- ik voel mijn borstkas niet erg opgespannen staan tijdens de bench.
- mijn Incline DB press doet het veel beter in verhouding tot mijn bench, en daar voel ik wél mijn borstspieren.
- Ook mijn Decline bench doet het goed, daar lig ik in een 'fixed position' en kan ik mij mss niet slecht leggen, zoals dat bij normale bench mss is.
- ik heb soms moeite met lock-out hoewel mijn triceps net écht heel goed scoort op andere oefeningen (zie bv dips).

Ik vermoed dus dat ik mijn schouders teveel laat werken. Zou dit kunnen dat ik te laag/hoog lig op de bench dan? De bar is meer naar mijn keel toe dan naar mijn borstkas op het moment dat die beneden is..

Klinkt allemaal maar raar zonder beeld of foto, dat zal nog even duren..
 
Schouders tegen elkaar trekken en de bar laat ik nu op of onder de tepellijn zakken en ben stijf in mn borst en niet schouders.
Deed hem ook eerst richting keel...
 
Pak je de bar ook heel breed misschien? Dan spreek je je schouders namelijk wat meer aan. ( zeg wijsvinger op ring oid )
 
Back
Naar boven