Fitness Seller

Wimmo's logs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Okay als je met Breezer werk je Rows wilt gaan verbeteren is het misschien toegestaan en word je ooit nog een BACO boy ;)
 
Degelijke Incline DB presses kerel, flink volume op borst.
 
Bedankt voor de reacties. Ik had erger verwacht :D .
 
19 setjes borst groot volume? Heel normaal, maj ja niet voor powerlifters nee:D
 
nou ik ben eerder bb dan powerlifter maar 19sets chest vind ergggg hoog volume. mijne zijn meestal 10a12sets maar aj ik druk ook alleen.. verder goed gedaan breezah!:D:p
 
Bedankt jongens.. Ik vond het borstvolume persoonlijk ook hoog, maar vandaag lekker stijf erin, en dat was al ff geleden. En nu ik een weekje vakantie heb kan ik wel wat extra volume gebruiken. Trouwens deze training was ook in minder dan 1 uur :D
 
leuke training vandaag.. het is leuk als je gewichten opschrijft waarvan je denkt dat het te hoog wordt, en als het uiteindelijk toch lukt :cool: .

BENEN

Squats:

20x20
5x82.5
5x82.5
5x82.5
5x82.5
5x82.5

-> samen dus PR

Full front squats: 1ste keer

5x50
5x50
5x50

Note: Ik deed het in smith omdat ik anders evenwicht mss verlies.. Ik kan met mn gat niet aan de grond, maar ben tot het laagste geweest dat ik kon. Volgende keer wss nog enkele kg erbij.

Calf raises:

12x90
12x130
12x140


SCHOUDERS

Military press:

8x20
8x32
8x32
8x32
8x32

=> 4x8x32 = PR

Cable (pulley) upright rows:

8x35
8x45
8x55
8x65 PR

Bent over raises: eerste keer

8x4
8x4
8x5 PR lol

Alles samen in 55 minuten.


Comments: is dit gewicht normaal voor bent over raises? Voelde niet alsof ik veel hoger kon zonder te cheaten. Verder zag ik vandaag zo n jongen EZ barbell curls doen, met zo'n swing in zn rug dat ik veronderstel dat hij zn rug trainde en niet zn biceps :D .. had hem moeten helpen, maar ik wou me ff amuseren hehe.
 
Leuke training gehad zo te zien :D

Je bent over raises zijn wel normaal, en omdat het de eerste keer zou het makkelijk kunnen zijn dat je over 2 maanden het dubbele pakt! dus maak je daar niet druk om.
 
Laatst bewerkt:
die bent over raises is toch voor rear delts..
zoja die kunnen dan wel wat hoger:D mooie pr op de upricht rows!
 
Posterior Deltoid!


DeltoidPosteriorBack.gif

© www.exrx.net
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet voor de achterste schouderspieren? Is daarom dat ik die oefening net wou doen ???
 
Als je je BOR goed doet pak je hem ook mee hoor! maar een isolatie oefening kan natuurlijk geen kwaad

of je kan ook..

Barbell Lying Rear Delt Row (liggend rowing)

BBLyingRearDeltRow8.gif

© www.exrx.net
 
Ari70 zei:
Als je je BOR goed doet pak je hem ook mee hoor! maar een isolatie oefening kan natuurlijk geen kwaad

of je kan ook..

Barbell Lying Rear Delt Row (liggend rowing)

BBLyingRearDeltRow8.gif

© www.exrx.net

Zo'n bankie hebben we niet.. Heb wel de schuine versie, waar ik T-bar op doe.
 
Vandaag Rug / triceps


RUG

Deadlift:

10x60
8x3x85

Chins:

Ladder van 7, maar ging echt niet super.. Er wordt gezegd evenveel tijd tussenlaten als dat je doet over de set, maar dan doe je zo'n ladder in minder dan 5 minuten.. Maw jullie doen het allemaal verkeerd :D :eek: . Mijn biceps en grip waren helemaal weg. En eelt overal..

BOR:

4x6x54

DB BOR: eerste keer -> wat gewichten testen

8x14
8x16
8x18
8x20

Note: Pas de 20 werd het redelijk.. volgende keer vanaf daar dus..

TRICEPS

Close grip bench:

3x5x55 easy

Dips:

4x8x(BW+14) PR

BW = 71kg

Lying Triceps Extension:

5x35
5x32

Ging normaal nog een setje maar triceps was kapot :).
 
Laatst bewerkt:
Training ziet er goed uit, zeker je dips zijn net
 
Ari70 zei:
Als je je BOR goed doet pak je hem ook mee hoor! maar een isolatie oefening kan natuurlijk geen kwaad

of je kan ook..

Barbell Lying Rear Delt Row (liggend rowing)

BBLyingRearDeltRow8.gif

© www.exrx.net
vette oefening kan ik ook wel eens gaan doen ...ik had van fitie begrepen dat je dit ook zo kon doen maar dan staant helemaal voorover gebogen maar dit ziet er ook wel vet uit lijkt me ook wel effectief


goede training kerel:D
 
Back
Naar boven