Fitness Seller

Wimmos voor/na cut foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Zal hem hier ook maar zetten, stond al in mn log. Vergelijkingsfoto van mn cut...op de onderste foto span ik mn buikspieren op, bij de rest niet. Heb vooral veel cardio gedaan, en vanaf 20 augustus koolhydraten zeer sterk verminderd. Voor de rest niet echt kcal geteld of een vast voedingsschema.

Wel wat massa kwijt, maar voel me veel beter in mijn vel zonder die love handles. Verloren massa gain ik snel terug :).

2wn7oyv.gif


EDIT: Oja, en mn doel is vooral kracht, maar massa is altijd goed meegenomen.
 
vond je before niet echt dik ofzo hoor.. wel net fysiek nu!
 
netjes en valt wel mee wat je verloren bent, vooral vet dus oke! :thumb:
 
volgens mij heb je weinig tot geen massa verloren! :thumbs:
 
Thanks had niet zo n positieve reacties verwacht :).
 
Netjes! Wat een flys, veel aanleg op de rug zeker?
 
Netjes! Wat een flys, veel aanleg op de rug zeker?

Ja mijn traps en lats zijn goed ontwikkeld. Borst het minst, maar dat zegt zowat iedereen ;).

Thx!
 
Goed resultaat, maar als je voor kracht gaat zou ik niet gecut hebben.
 
Precies wel nog weinig definitie op de armen. Overall een goed resultaat.
 
het verhaal klopt niet , je gaat voor kracht niet voor massa en dan cutten???
 
Netjes dude. Strict dieet gevolgd of op gevoel minder gegeten?
 
Goed resultaat, maar als je voor kracht gaat zou ik niet gecut hebben.

het verhaal klopt niet , je gaat voor kracht niet voor massa en dan cutten???

Mijn doel is kracht, maar wil niet zeggen dat ik er als dikkertje wil bijlopen. ALs ik nu ging cutten tot 6%, dan zou het idd onnozel zijn.

Netjes dude. Strict dieet gevolgd of op gevoel minder gegeten?

Zoals in mn eerste post al wat vermeld: de eerste weken gewoon extra cardio (2-3 dagen per week) en geen vette troep meer. De weken erop wat meer afbouwen in KH , vooral het tijdstip dan.... en overall wat meer cardio nog. Voedingsschema heb ik niet, en ik at de maaltijden s avonds gewoon mee (worst, kip, biefstuk,..).
 
Mijn doel is kracht, maar wil niet zeggen dat ik er als dikkertje wil bijlopen. ALs ik nu ging cutten tot 6%, dan zou het idd onnozel zijn.


je hoeft geen dikkertje te zijn om massa aan te zetten:rolleyes:imo cut is eigen keuze maar in mijn ogen onnodig als je zo weinig massa hebt.

neemt niet weg dat je verder goed bezig bent
 
Back
Naar boven