AndroidHealthClinic

Wimmos --> Wimmonster

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
shit hoe houd je dat in godsnaam vol ???
dan ben je het blokken toch kotsbeu na een week
 
In theorie zei ik he, is soms wel 1-2 uur minder zoals vandaag.

En hoe ik dat volhou? Sjah niet veel keuze toe :).

Meer studievragen per PM aub :D
 
mooie front squat
 
Fullbody high rep thuis

Heb hier enkel een EZ bar en wat gewichten liggen, dus gedaan wat ik kon..

Oa: front weight raises, skullcrushers, biceps curl, MP, rows en lunges. Reps >20 op alles.

Ook handstand pushups, maar viel me zwaar tegen, toen ik 20kg lichter was kon ik 10 reps, nu 3x5 gedaan.

Is misschien nog zo slecht niet om een tijdje te doen, want spieruithouding mis ik echt (na 5 reps deadlifts of squat bij echte werksetjes krijg ik al last :D) en die 3x3 van bill starr heeft er ook geen goed aan gedaan.

Vroeger deed ik 200 crunches per dag, en op mn 57 kg was ik al een MONSTER dus high reps are a miracle thing.

Vanaf nu dus elke week 1x high rep training, vnl focus op lunges. Spaart me dik 40 minuten uit :).
 
lees ik dat nu echt goed??? ;) je hebt gelijk... 'k voel net hetzelfde. Maarja, de komende 5 weken zit er niet veel beterschap in he... Zal de goesting om weer vollebak te gaan volgend semester alleen maar doen toenemen :). Daarom mss vanaf volgend semester sowieso wat hoger in volume en wat ropeskipping en lopen erin flappen?
 
lees ik dat nu echt goed??? ;) je hebt gelijk... 'k voel net hetzelfde. Maarja, de komende 5 weken zit er niet veel beterschap in he... Zal de goesting om weer vollebak te gaan volgend semester alleen maar doen toenemen :). Daarom mss vanaf volgend semester sowieso wat hoger in volume en wat ropeskipping en lopen erin flappen?

Ja idd, ik ga terug gaan lopen binnekort. Dan gaan die 1000 toeschouwers op de Paasshow ni naar mijn buikje kijken als ik daar naakt op het podium sta :D.
 
Lunges zijn voor homo's! Als je monster spierconditie wil doe dan breathing squats, of ga een eind lopen met een zwaar gewicht.
 
En bij gebrek aan zwaar gewicht? Dat is het probleem voor 't ogenblik he... geen zware gewichten en geen tijd...
 
FB thuis

MP (ez bar)
4x5x57

Curls:
2x10x37 :o

Dan high reps op front squat, powerclean, rows en MP. Helemaal duizelig hoewel het gewicht op niks leek. Is me duidelijk dat ik hieraan verder ga werken.

vrijdag ga ik voor de 200kg DL (als ik tegen dan hersteld ben :D;))
 
Lunges zijn voor homo's! Als je monster spierconditie wil doe dan breathing squats, of ga een eind lopen met een zwaar gewicht.

Ooit weleens gedaan met meer dan 100 kilo? Erg goed voor de adductoren hoor. Laten die nu nergens behalve bij het Speerwerpen van pas komen ;)
 
Ik zou net als Alex ergens een grote tas/zak opzoeken, vullen met alles wat je kan vinden en daar oefeningen mee gaan doen, kun je zowel voor conditie als gewone training doen.
 
Ik zou net als Alex ergens een grote tas/zak opzoeken, vullen met alles wat je kan vinden en daar oefeningen mee gaan doen, kun je zowel voor conditie als gewone training doen.

Mja dan kan ik er conditioning mee gaan doen.Zal er eens naar zoeken tegen volgende examens.

Vanaf vandaag beetje begonnen met oefenen op planche pushups (dit ben ik dus NIET, maar dit zijn planche pushups);

YouTube - Full Planche Pushups

Lijkt me wel leuk om te kunnen zoals in dat clipje dat onlangs gepost werd (impressionanter dan dit hier). Het voordeel is natuurlijk dat ik dit gewoon thuis kan oefenen. Ik ga om de dag er wat op oefenen. Volgens mij zal niet de kracht maar vooral balans hetgene zijn waar ik me moet op richten.

Flag pole holds wil ik ook gaan doen maar moet eerst iets vinden om aan te hangen ;).
 
Thx ari, die kerel is impressive zeg. Handstand claps enzo :D.

Kon vandaag wegens omstandigheden niet naar de gym, deadlift zal dus voor maandag zijn :(.

Dan maar high rep thuis. Het zal niemand een bal schelen wat en hoe (met reden;)) maar op deze manier kan ik mn vooruitgang wat meten in spieruithouding.

Step lunges: 3x25x27kg (geen breathing)
front raises: 3x20x15kg
curls: 2x20x27kg
one arm ez bar row: 2x20x27
weight press: 2x25x15kg

frog holds: 3s,5s,10s,10s
planche holds (gebogen benen): 0s,0s,2s,2s **** zwaar zeg :eek:

Elke week proberen verhogen met aantal reps en/of gewicht. Is de bedoeling dat ik dit tijdens mn uniefweken ook verder doe in het weekend, maar ja voornemens :D
 
Update:

- Vorige week donderdag na mn examen gaan trainen. Wou dus 200 op DL maar 3x gefaild. Weinig slapen, weinig trainen, veel stress en weinig zin equals no PR :rolleyes:

-Nog es getraind zoals hierboven vorige week zaterdag geloof ik.

- Vandaag weer examen gehad. Vanaf nu kan ik 2x pw naar de gym denk ik, iets meer tijd.

FB
Bench press:
3x5x85 haha jeetje

Powerclean + PP:
5x60
2x3x65
3x1x70 +3x2x70 PC
3x1x72.5 + 3x3x72.5 PC

Deadlifts:

10x60
5x100
3x140
3x160
1x165
1x170
2x1x175
1x180
1x182.5
2xFx185
1x175
1x177.5
Fx180

Powercleans + PP:
3x65
1x70 + 2x70 PC
4x1x75 + 4x1x75 PC

Als alles terug normaal is raak ik wel aan een PP van 80-85, voel ik zo al. Nog twee weekjes afzien.

Trainde overigens om 19.00, grappig hoe anders mensen dan reageren. Stond zeker 5 man mij aan te moedigen tijdens de deads, hadden ze wss nog nooit gezien :D. En kwam ook twee stalkers tegen die mn hele privéleven en DBB uit het hoofd kennen :roflol:.
 
Kom nog beetje touwspringen ;) hup hup hup I wanna scream
I wanna jump for joy and I want everyone to know!!!
 
'k ga duidelijk ook eens 's avonds moeten gaan :p en welke schijven gebruikt eigenlijk? of heeft hij er niets op gezegd deze keer? :)
 
'k ga duidelijk ook eens 's avonds moeten gaan :p en welke schijven gebruikt eigenlijk? of heeft hij er niets op gezegd deze keer? :)

Het was enkel zij :cool:. Ze was te verbijsterd om mij te verbieden de ijzeren schijven te laten gebruiken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven