MuscleMeat

Wimmos --> Wimmonster

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Toch goed getraind
 
Gisteren geen cardio en vandaag geen training want ben verkouden en beetje koortsig, liever een extra dagje uitzieken...

Wel een 7tal sets met een wrist roller.

12x rollen met 9kg

Elke week beetje hoger, en vooral in gewicht wss, is meer uithouding dan kracht op deze manier.
 
train je nog altijd bij first class? lamme gym man :D, en met die ijzeren gewichten kan je toch nooit deftig je gewichten laten droppen bij cleans of deadlifts.
 
train je nog altijd bij first class? lamme gym man :D, en met die ijzeren gewichten kan je toch nooit deftig je gewichten laten droppen bij cleans of deadlifts.

Yup. Er zijn ook gewichten met rubber (?) rond die ik *moet* gebruiken omdat ik anders teveel lawaai maak bij DL, niet dat het wat uitmaakt eigelijk. Cleans laten vallen is idd een groter probleem maar ach het lukt me wel.

Het is de goedkoopste gym in de buurt, en maar 200m vanwaar ik studeer, ddus het is de "minst slechte keuze" hehe.
 
Yup. Er zijn ook gewichten met rubber (?) rond die ik *moet* gebruiken omdat ik anders teveel lawaai maak bij DL, niet dat het wat uitmaakt eigelijk. Cleans laten vallen is idd een groter probleem maar ach het lukt me wel.

Het is de goedkoopste gym in de buurt, en maar 200m vanwaar ik studeer, ddus het is de "minst slechte keuze" hehe.

"goedkoopste"? hehe kom eens trainen in die olympische gym in gent, 55 euro voor zes maanden :D
 
Ja? Maar is dat die gym die slechts een paar uur per dag open is?

yep, maar altijd s avonds, als student moet dat toch lukken, wat zijn eigenlijk je trainingsuren? want ik heb nog een abo lopen bij first class, kom ik ens mee trainen :)
 
yep, maar altijd s avonds, als student moet dat toch lukken, wat zijn eigenlijk je trainingsuren? want ik heb nog een abo lopen bij first class, kom ik ens mee trainen :)

Mwah ik zit helaas niet op kot. Ik kan met de bus nr 5 ernaartoe zie ik, maar de gym ligt aan de eindhalte, en ik zit zelf aan de andere eindhalte dus tis niet echt doenbaar :D.

Trainingspartner en ik trainen meestal dus na de les, vaak rond 13.30 tot 15.30. Maar kunnen misschien beter een uur afspreken, betwijfel dat deze tijden je passen.
 
Ging normaal cardio doen omdat ik morgen al UB doe, maar ach kon het toch niet laten om wat te pullen.

Powercleans:
10x60
3x70
3x80 PR
1x85 PR
1x90 PR
0x95
10x70

Argh wil zo graag die 100 binnenhalen!
 
BTW, heb je je punten al gekregen?
 
BTW, heb je je punten al gekregen?

Maandag pas. Maar ik kijk er niet naar uit. Er zou slechts 20% door een vak van 18 dagen studeren zijn. Absurd percentage natuurlijk als je ziet wat voor studenten het zijn (toelatingcoïtusamen is maar 1/3 deelnemers door, dan nog afvallers in jaar 1 en 2...) en dat vak was nog niet eens het vak dat ik slecht gekunnen had hehe.
 
UB

MP:
3x50
3x60
3x60
3x60
3x55
2x65
2x65
2x62.5
2x65
2x60
1x65
1x65
1x65
1x60
1x65
0x70 nipte fail

Lat pulldown:
4 sets

Isolation madness: cable crossover, concentration curls, triceps pushdown... Wat moet je anders doen wanneer je alleen in de gym bent. I'm a hardcore bitch! :cool:
 
Netjes die MP Wimmos. Je zit nu toch ook redelijk dichtbij die BW MP of niet?
 
Netjes die MP Wimmos. Je zit nu toch ook redelijk dichtbij die BW MP of niet?

Ik weeg geen 70 hoor haha.. Ik schat een 77-80kg, al tijdje niet gewogen.. PP zit ik er alleszins al een kg of 7 boven!
 
Tijd dat ik je ga ownen op de bench..
 
Tijd dat ik je ga ownen op de bench..

In your dreams ;).

---

Net foto's teruggevonden van voor ik iets van voeding en training afwist, maar wel al thuis trainde a la curls en abs. Was vergeten dat ik toen zo droog stond :D

att8p2.gif


2d2f2wz.gif
 
Nice streef fysiek
 
je had beter niet kunnen gaan trainen met die fysiek :eek:

nette mp man
 
Thx jongens ;).

Vandaag wat highrep werk met als "hoogtepunten"...
2x30x50 easy bb rows
3x20x30 MP
20x27 bb curls

Geen benen want morgen LB.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven