XXL Nutrition

Wimmos --> Wimmonster

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Volgens mij gaat dat echt pas op als je op een hoog niveau zit, nu zou je eigenlijk enkel continue vooruit moeten gaan.

Als ik enkele logs hier zie denk ik wel dat je gelijk hebt.


One lift a day - bench press - week 2

BP:
10x20
3x40
3x60
3x70
3x80
3x50
3x70
3x80

Vreselijke gewichten ja :rolleyes:

OH squats (par):
2x5x20
5x25
2x5x30

Qua balans gaat die wel, maar ik raak enkel tot par als ik mijn knieën echt helemaal naar buiten laat wijzen.

Schema is zwaarder dan je op het eerste zicht zou denken, heb ik zelf al ondervonden. 5 dagen per week 2 max sets op de grote oefeningen is niet min.
 
Volgens mij gaat dat echt pas op als je op een hoog niveau zit, nu zou je eigenlijk enkel continue vooruit moeten gaan.

Idd, niets aan toe te voegen. Wimmos, tijd om weer deftig te trainen, want je krachtstats zijn wel behoorlijk ingestort inmiddels! :sad:
 
Idd, niets aan toe te voegen. Wimmos, tijd om weer deftig te trainen, want je krachtstats zijn wel behoorlijk ingestort inmiddels! :sad:

Inderdaad ja, al train ik tegenwoordig zwaarder dan vroeger. Bill zal me helpen.
 
Ja dat 1 lift a day zie ik weinig in eigenlijk.
 
45 minuten gaan lopen.

Denk dat ik 1 a 2x per week ga gaan lopen in de toekomst, zodat ik maar binnen 2 jaar nog eens moet cutten, en vooral om mijn conditie wat te verbeteren.
 
Lopen als in rennen mag ik toch hopen?
 
Lopen als in rennen mag ik toch hopen?

Jazeker, al is joggen een nog betere omschrijving vrees ik :o.
One lift a day - rows - week 2

BB Rows:
10x20
5x40
3x50
3x60
3x70
3x80
3x92.5 sloppy PR?
3x60
3x70
3x90 vrij strikt

Static pronated holds:
paar setjes, opgewerkt tot 135kg een 10-15s. Elke week verhogen met 5tal kg denk ik.
 
hm wel een aparte trainingsmethode.
met wat voor gevoel je nu eigenlijk na je training naar huis?
kan me niet voorstellen dat je een voldaan gevoel erbij hebt (hoeft ook niet natuurlijk).
 
hm wel een aparte trainingsmethode.
met wat voor gevoel je nu eigenlijk na je training naar huis?
kan me niet voorstellen dat je een voldaan gevoel erbij hebt (hoeft ook niet natuurlijk).

Na een training ben ik teleurgesteld dat het al voorbij is :D. Anderzijds, ik heb zoveel spierpijn overal dat ik niet teveel extra probeer toe te voegen, volgens mij is het totaalbeeld per week een vrij goed volume op de compounds met hoge intensiteit (2 maxsets per compound). Is wel leuk om de max-setjes te houden, zo is er toch altijd iets om naar uit te kijken.
 
best zware rows, wat deed je vroegah daarmee?
 
One lift a day - squat - week 2

Full squat:
10x20
5x60
3x80
3x90
3x100
3x115 PRRRR
3x60
3x80
3x90
3x110

Squats waren op mijn diepst mogelijke punt, spotter moest er net niet aankomen. Enorm tevreden met het PR, oude stats zijn dus dichtbij of zelfs te kloppen qua squat toch.
 
Hoe kan je een PR halen als je nog onder je oude niveau zit ???
 
hehe en dan PRRRRR erbij :p
 
Hoe kan je een PR halen als je nog onder je oude niveau zit ???

Qua UB nog onder mijn niveau, of het zou op een week snel moeten veranderen. Qua squats niet, zoals ik al schreef :p.
 
niet verkeerd! back on the prrrrrtrain!
 
Wat was je oude PR dan als ie nu 3x115 is?

Even opgezocht en blijkt dat ik in juni al eens 3x115 squatte, maar daar stond bij dat de reps tussen par en full in waren, dus dan toch een kleine verbetering nu.

niet verkeerd! back on the prrrrrtrain!
Thx.


One lift a day - MP - week 2

MP:
10x20
5x30
3x40
3x50
3x58.5 evenaring PR
3x40
3x50
3x57

Triceps pushdown:
Enkele sets 8-12 reps.


Morgen deadlift ik nog volgens one lift a day, maar volgende week ga ik 3x een circuittraining doen met massaal veel volume alvorens ik de week erop met bill begin.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven