XXL Nutrition

Wimmos --> Wimmonster (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoe laad je een barbell met 58.6 kilo? Heb jij schijfjes van 1, 1.25 en 1.5 kilo tot je beschikking?
 
Hoe laad je een barbell met 58.6 kilo? Heb jij schijfjes van 1, 1.25 en 1.5 kilo tot je beschikking?

0.5kg, 1.25kg yup.

58.5 => aan elke kant 10 + 5 + 2.5 + 1.25 + 0.5 = 19.25 dus *2 +20kg
 
Relax, zijn dat je eigen schijfjes of heeft jouw sportschool die?
 
hoe ging DL??

One lift a day - DL - week 2

Ik kwam binnen om te deadliften, maar iemand was er met de olympische barbell aan het curlen..... vroeg ik hem of hij dat niet op een andere olympische barbell kon doen (allemaal vrij) maar hij zei "nog twee zetjezzz" en keerde terug naar zijn 30kg wegende opstelling. Ik neem het hem niet kwalijk want 5 van de 6 andere mensen daar aanwezig waren ook aan het curlen en de machines waren niet meer vrij :(. Monday = biceps + chest day, Saturday = biceps day 2...

DL:
5x60
3x100
3x120
3x140
3x160
3x60
3x100
3x120
3x140
1x150

Die 160 had ik al 4x gehaald in begin september, maar was met creatine, nu zonder. Zeer nipt.
 
Die 160 had ik al 4x gehaald in begin september, maar was met creatine, nu zonder. Zeer nipt.
Goeie DL, maar precies of creatine maakt je WOAAH monsterbeast :rolleyes:
 
Relax, zijn dat je eigen schijfjes of heeft jouw sportschool die?

Van de sportschool. Nadeel is dat ik niet echt vertrouw hoeveel elke schijf weegt. Of het nu 5,10,20 kg schijven zijn, ze zijn niet officieel maar een mengeling van plastiekschijven, ijzerschijven, met of zonder enkele gaten erin.

Goeie DL, maar precies of creatine maakt je WOAAH monsterbeast :rolleyes:

Idd niet.

Al 1kg aangekomen op een week, ik hoop elke week zoiets te gainen, maar dan vrij clean. Nog altijd strepen op schouders te zien dus sta nog wel evendroog.

Schema voor volgende week:

CIRCUIT 1

Squats 10x10
Chins 10x8
Weighted dips 10x5

CIRCUIT 2

Push press 10x5
Face pulls: 10x10
DB Shrugs 5x8 daarna Curls: 5x8


CIRCUIT 3

Deadlift: 10x5
DB Bench press: 10x8
Side raises: 5x10 daarna Calf raises: 5x8
 
Onzinschema, heb je al andere schema's gezien van mensen die ook circuit's deden? ( unregistered, calibre enz. )
Waarschijnlijk verga je ook van de spierpijn omdat je lichaam nog steeds gewend is aan 1 of 2 werksets per training.
 
Onzinschema, heb je al andere schema's gezien van mensen die ook circuit's deden? ( unregistered, calibre enz. )
Waarschijnlijk verga je ook van de spierpijn omdat je lichaam nog steeds gewend is aan 1 of 2 werksets per training.

Is maar voor één week als schok. Black Rush heeft een tijdje circuits gedaan en die vond het OK. Lijkt me vééél te zwaar om elke week te doen natuurlijk.


Thx Ari heb het even doorgenomen.

Daarnet 50 minuten gelopen, een 7tal km met een grote brug ertussen. Nog steeds beschamend laag maar i'll get there!

Trouwens altijd heel veel pijn aan achillepees ná het lopen, en een gevoel alsof mijn voeten slapen tijdens het lopen..student kine vermoedde dat het posterior Tibialis syndroom was, als iemand hetzelfde gevoel kent laat even iets weten.
 
Laatst bewerkt:
Circuit 1

Full back squat:
5x60
5x80
10x10x80

Chins:
10x8

Dips:
10x5 +20kg

Dus altijd 1 set squat -> 1 set chin -> 1 set dips en dan +- 2 minuten rust.
De squat helaas maar met 80 (ik wou eerst 90 maar dat had zeker niet gelukt). Achteraf gezien konden de dips zwaarder. In ieder geval, vandaag ga ik nog heel veel eten :D
 
Ga je nu wekelijks het gewicht verhogen?
 
Ga je nu wekelijks het gewicht verhogen?

Nope is een eenmalige all-out-volume week. Hierna ga ik als deload bill starr week 1 beginnen want die is toch vrij easy.
 
10x10 = misselijkmakend? of valt dat wel mee..?
 
nette training :)

thx

10x10 = misselijkmakend? of valt dat wel mee..?

De squats vielen nog mee omdat zij het eerste onderdeel waren. Was wel helemaal verzuurd tegen het einde. Tegen dat ik aan het chinrek kwam stond ik helemaal te hijgen en was het wel afzien. Maar ik heb dan ook een belabberde conditie.


Vandaag: 90 minuten fietsen.
 
Lijkt me wel een geile manier om je lichaam te schokken, zo'n circuittraining.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven