AndroidHealthClinic

Wimmos --> Wimmonster

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Circuit 2

Push press:
6x5x55 de 7e set failde ik 2x achtereen, dus gewicht verlagen:
4x5x50 en om mijzelf te straffen voor die failures, daarna nog:
5x5x45

Face pulls:

15x8x50

Cable curl:
5x10x30 en toen elk van die 5 sets gedaan werden vervangen door:

DB shrugs:
10x10x32


Comments:- Alles op 50 minuten tijd ongeveer :D.
- Gewichten lijken zeer laag, maar zat constant net niet tegen failure, zeker op de PP.
 
Laatst bewerkt:
Ander circuit vond ik leuker ;)
 
Circuit 3

Deadlift:
10x5x120

DB bench press:
10x8x24

DB Side raises:
5x10x12

en na de reeks side raises:

Calf raises:
5x10x10

Dan een paar minuten uithangen aan het chinrek.

Deadlift had ik 130 gepland maar zou niet gelukt zijn, heb nu wel écht een deload nodig, overal pijn en kracht is weg :).
 
Deload ??? Je bent pas 3 weken weer aan het trainen toch!?
 
Deload ??? Je bent pas 3 weken weer aan het trainen toch!?

Nawja, deload = bill week 1. Na drie weken "one lift a day" moet je zogezegd een hele week deloaden, maar dat zag ik niet zitten.

Bill Starr - training 1 - week 1

full squat:
5x5x84

bench press:
5x46
5x53
5x59
5x66
5x72

BB Rows:
5x46
5x52
5x58
5x65
5x70

Hanging leg raises:
8x
2x8x +6

Hyperextensions:
8x
8x +10
3x8x +25

Comments: Ik voel me nog altijd slap van de circuits, training voelde dan ook niet bijzonder easy maar tegen het einde van de week zal ik wel uitgerust zijn.
 
wat heb je nu overall gewonnen met die one lift a day gedoe?
 
wat heb je nu overall gewonnen met die one lift a day gedoe?

Voldoening en het bewijs dat mijn kracht niet echt verslechterd is ;). Verder geen idee, op 2 weken valt dat niet goed te bepalen vind ik.

Bill Starr - week 1 - training 2

Full Squats:
5x5x76

DL overgeslagen omdat ik voldoende gedeload zou hebben.

MP:
5x5x42.5

Chins:
5x5

Chins ga ik ook elke week verhogen.

Alweer een verhaaltje over mijn gymbaas. Vandaag de opmerking gekregen dat we bij de deadlift de plastieken gewichten moeten gebruiken ipv de ijzeren (?) omdat hij al klachten had gekregen van andere mensen uit de gym over geluidslast....volgens mij denkt hij dat de dood in 'dead'lift van doodstil komt. Die plastieken gewichten zijn allemaal van een andere soort dus nauwkeurigheid nihil. :rolleyes:
 
ennnn: het enige wat uiteindelijk geluid maakt is het weg en weer slaan van de bar binnen de gewichten, niet de schijven op die rubberen matjes... het helpt dus geen **** om die plastieken gewichten te gebruiken... aaaaaaargh. :headbang:
 
Go wimmonster!
monster.gif
 
Sinds 3 weken heb ik de gewoonte gekregen om me elke vrijdag te wegen... en wat blijkt is dat ik al 2 weken op rij niet bijkom, maar zelfs een aantal gram afval ???. Vreemd want dit is het eerste jaar dat ik beter ga eten, en vooral dat nu ik uit mijn cut ben, ik toch wel een trager metabolisme zou moeten hebben?

Voedingsschema staat hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/bulkschema-maar-kom-niet-133941/#post2286297

Oja en geen "dont complaint but eat!" reacties graag.
 
Jij zou, in deze sectie, toch al helemaal moeten weten dat het heel simpel is. Als je niet aankomt eet je niet genoeg.

wimmos zei:
Oja en geen "dont complaint but eat!" reacties graag.

"Admit that you are under-eating!"

"I don't feel sorry for those who lack the discipline to eat more"

"I don't believe you if you tell me you can't eat more than you're eating now"

"You must not excuse yourself from eating what you are supposed to when you are supposed to"

"Carry mayo with you and add lots of it to everything"

"Dip potato chips in honey"

"Always have a jar of peanuts in your car"

"It takes less than 50 seconds to eat two candy bars"

"Never drink any fluids that don't have calories"

"Above all, you must accept the inarguable fact that you must put more food into your mouth"

"Remember - If you want to beat the man, you've gotta out-eat the man!"
 
Jij zou, in deze sectie, toch al helemaal moeten weten dat het heel simpel is. Als je niet aankomt eet je niet genoeg.

zo simpel is het vaak wel ja, meeste mensen denken er te veel overna en eten te weinig.
 
@ Alex: iets anders komt er ook echt niet uit je mond he. Allicht dat ik meer ga eten als ik geen gewicht bij kom, maar ik wil graag een meer diepgaande verklaring zien aangezien ik vorig jaar met praktisch hetzelfde gewicht - zij het minder spiermassa - gemakkelijk 10kg bijkwam op 700-800 kcal per dag minder dan nu. Zoek maar een quote waar dát staat uitgelegd. Ik zoek naar het "waarom" en niet gewoon het "hoe".

En even ter zijde gelaten:

A loss of weight can also be the symptom of some mental or physical diseases or disorders, such as anorexia nervosa, cachexia associated with cancer, AIDS or diabetes.

Bill Starr - week 1 - training 3

Full squats:
5x48
5x60
5x70
5x80
5x91

Bench press:
5x5x67

BB Rows:
5x5x66

Dips:
3x10 +10

Biceps:
cable curls 3x10
 
Je denk dat je anorexia, kanker, aids of diabetes hebt omdat je niet aankomt? :roflol:
 
Je denk dat je anorexia, kanker, aids of diabetes hebt omdat je niet aankomt? :roflol:

:rolleyes:Nee. Maar nu je er toch over begint, 1/2 of zelfs meer van alle mensen zal ooit met één van deze ziekten te kampen hebben. Dan ben je niet veel met zo'n quote ;).
 
Vetverbranding lichaam staat nog op een hoger peil? Als je je cut goed hebt aangepakt neemt het metabolisme alleen maar toe. Dat merk ik nu zelf ook, tijdens de cut ging ik over op snellere kh's bv van zilvervliesrijst naar pandanrijst en van brinta naar Nutrix en ik merkte dat de verbranding juist omhoog ging.

Aan de andere kant zou je nu gevoeliger moeten zijn voor kh's door je beperking in de cut.

Gezien je dieet zou ik eerst de vetten nog eens iets opschroeven. Bv zalm ipv tonijn?
Wat extra walnoten en of olie zoals lijnzaadolie of olijfolie.
 
OMG dit meen je toch niet die kanker, AIDS etc post?

Waarom wil je een verklaring waarom je niet aankomt? Kunnen zoveel dingen zijn; je verbruikt nu meer dan destijds in rust, je verbruikt nu meer tijdens je trainingen. Je eet ander voedsel (meer minder geraffineerde producten). Who cares? Gewoon meer gaan eten dan je nu doet en weer aankomen. :rolleyes:

Zie dat je altijd wel heel snel met de term deload langskomt. Waarom moet je zoveel deloaden? Kijk naar veel verder gevorderde atleten hier in deze sectie, zie je die zoveel deloaden?
 
@ Alex: iets anders komt er ook echt niet uit je mond he. Allicht dat ik meer ga eten als ik geen gewicht bij kom, maar ik wil graag een meer diepgaande verklaring zien aangezien ik vorig jaar met praktisch hetzelfde gewicht - zij het minder spiermassa - gemakkelijk 10kg bijkwam op 700-800 kcal per dag minder dan nu. Zoek maar een quote waar dát staat uitgelegd. Ik zoek naar het "waarom" en niet gewoon het "hoe".

:rolleyes:

Misschien omdat het heel simpel is, wat de oorzaak ook mag zijn (who cares anyways?), als je niet aankomt eet je niet genoeg. ZO SIMPEL IS HET.
 
Ik volg het je log niet echt maar kan het zijn dat je teweinig rust neemt?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven