Fitness Seller

Wimmos --> Wimmonster

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zonder enige beenbeweging of beweging van mijn romp naar de barbell toe. Wel niet horizontaal met mn rug, eerder 30-40 graden.

Start je dan niet elke rep vanaf de grond? Anders lijkt het mij erg moeilijk géén been en/of rugbeweging te hebben. Of je moet al aapachtig lange armen hebben natuurlijk :p
 
flinke rows gast!
 
Start je dan niet elke rep vanaf de grond? Anders lijkt het mij erg moeilijk géén been en/of rugbeweging te hebben. Of je moet al aapachtig lange armen hebben natuurlijk :p

Vaak start ik van de grond ja, maar toch bijna geen beweging voor de rest zou ik denken, mss film ik het eens.

flinke rows gast!

Thx.


Bill Starr - week 3 - training 2

Full squats:
5x5x90

Deadlift:
3x5x152.5
4x152.5 (5e fail, 3 maal)
2x152.5

In set 4 was het eelt aan mn hand losgekomen en wat aan het bloeden. Had er geen grip meer op en daarom gefaild, al was het qua lift zelf ook zeer zwaar. Set 5 nog geprobeerd maar deed veel te veel pijn om deftig vast te houden helaas, en ik probeerde een rode barbell wat te vermijden (deels mislukt :D).

MP:
5x5x53.5

1 rep van 4e set was PP :o.

Chins natuurlijk niet meer kunnen doen. Hopelijk speelt het gebrek aan eelt mij geen parten bij mn rows vrijdag.
 
zooo snel zal da nu ook nie teruggroeien :D en anders handschoentjes he :p;)
 
zooo snel zal da nu ook nie teruggroeien :D en anders handschoentjes he :p;)

Dan nog liever me mijn tanden. Ik heb trouwens een pleisterke en medelijden gehad van de hete madam van Michael. "Je moet dat niet doen hie" zei ze met zekere bewondering :D
 
Chins kan je toch nog aan je vingertoppen doen? :D
 
Dan nog liever me mijn tanden. Ik heb trouwens een pleisterke en medelijden gehad van de hete madam van Michael. "Je moet dat niet doen hie" zei ze met zekere bewondering :D
voor week 7 en 8 trek ik dus eerst al het eelt van mn handen :p
 
Geneest wel vrij snel vind ik. Vandaag ziet het al bruin en doet het geen pijn meer als ik er water opdoe :).


Bill starr - week 3 - training 3


Full squats:
5x60
5x80
1x100
5x100
5x115 PRRR (+2 reps op drie weken en er zat zeker nog een rep in).

Rows:

5x5x82.5 strikt

Bench press:
3x5x81
4x81
5x77.5

Laatste rep net geen failure, had expres geen spotter gevraagd omdat ik het dan wel moést kunnen. Heb wel het idee dat ik de groove wat te pakken heb.

Cable Curls:

3x8x50

Triceps pushdown:
3x8x fullblock (70kg) +5

Comments:
- best tevreden behalve bench, daar ga ik het gewicht dus van aanpassen.
- geen dips om niet all-out meer te gaan, zwaar genoeg gepusht.
 
Nette squat & rows m8.

Thx.


Bill starr - week 4 - training 1

Full squats:
5x5x110 volumePR

Bench press:
5x80
1x90 (2f)
2x90
2x90 (3f)
1x90 (2f)

Wat een k*tbench alweer :rolleyes:

Rows:
5x60
5x70
5x80
5x90
5x95 PR laatste rep niet strikt

Hanging leg raises:
12x
12x +6
12x +8
8x +12
2x8x +16 PR

Comments:
- Buiten de bench zeer tevreden. Op squats voelde ik nog wat reserve, vrijdag ga ik wellicht een hogere 5RM nemen, en dan herbepaal ik squat voor de rest van het schema.
 
Misschien bench als eerste oefening?

Je gaat lekker vooruit zo.
 
Bench gaat toch langzaam maar zeker vooruit/terug naar oude niveau?
 
Misschien bench als eerste oefening?

Je gaat lekker vooruit zo.

Goh ik vind benchen echt niet vermoeiend, en denk niet dat de squat er slecht aan doet. Misschien ligt het aan het feit dat ik op een week tijd de failures op de bench toch aan het verzamelen ben :).
 
Bill Starr - week 4 - training 2

Full squats:

5x5x90

Deadlift:

5x5x157.5 YEAH BITCH

MP:
5x5x57 waarbij bij set 4 en 5 de laatste rep een PP.

Chins weggelaten, had echt geen energie meer.

Comments:
-Heb clipjes van deadlift, zet ik sebiet online. Was enorm zwaar, voor het eerst zat ik vast bij lockout en niet onderaan. Voel me ongelofelijk nu ik dit overwonnen heb :D. 3x3 deadlift lijkt me mentaal véél minder zwaar.
 
Gaat lekker dan!
 
Erg nette deads :thumbs: Ben benieuwd wat je gaat halen als je over een paar weken gaat maxen.
 
Gaat lekker dan!

Erg nette deads :thumbs: Ben benieuwd wat je gaat halen als je over een paar weken gaat maxen.

Thx! Hoop aan 200kg te raken na bill starr. Volgens het schema kom ik maar aan 192 maar vorig jaar zat ik ook ettelijke kg over elk geschat gewicht, dus fingers crossed :o.

Is trouwens >2xBW 5x5 mehehe.
 
heel netjes he... ook zeer mooie belichting enzo :p;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven