Fitness Seller

Wimmos --> Wimmonster (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Elk jaar maak ik een nieuwe trainingslog, nu is het tijd geworden voor mn derde log.

Eerste log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/wimmos-logs-43080/index40.html

Tweede log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/from-wimmos-to-shredded-beast-log-78592/

Stats op dit moment zijn vrij slecht na 2 weken op vakantie te zijn, maar de motivatie is er nu helemaal om véél te bulken.

BW: 72kg
Lengte: 1.73
Vetpercentage: 9-10%


Hoofddoelen: Spiermassa & kracht. Ik wil een mooi gespierd maar ook functioneel lichaam. Ik heb geen plannen om ooit een wedstrijd te draaien, heb er de ambitie er niet voor en niet de zin/geld/tijd. Doe dit gewoon voor mezelf. Conditie is ook iets waar ik dit jaar meer aandacht aan ga besteden.

Over mijzelf: Ik train meestal 3x per week in Gent, en fiets minstens 30 minuten per dag (naar de les enz). Trainen is belangrijk voor mij, maar studies gaan voor.

Wat kan er verwacht worden de eerstkomende maanden in mn log?

- One lift a day training (sept/okt)
- Bill starr (okt/nov/dec)
- Russian squat volume training (jan/feb)

Kan niet wachten om morgen te gaan trainen.
 
Laatst bewerkt:
Sucses Wim :thumb:
 
Veel succes! Wat studeer je?
 
succes, kzal het proberen te volgen. je planning spreekt me wel aan.
 
Ik ben benieuwd naar die one lift a day. Weet je al met welke oefeningen je het gaat doen?
 
Wim "monster"? OMG YOURE A BEAST!!!!!!!!!!!
 
Kheb het begin van je eerste log gelezen :roflol: :D
Alsk zo men eigen log lees int begin zat ik ook bezig over handschoentjuhs en al die shit haha. Al doende leert men :D
 
:cool:

wim wim wim

gooooooooo wim
 
Waarom ieder jaar een nieuw log als je je doel van het vorige log nog niet eens behaald hebt?
 
Thx allemaal.

Veel succes! Wat studeer je?

Geneeskunde.

succes, kzal het proberen te volgen. je planning spreekt me wel aan.

Mij ook in theorie, hopelijk ook in de praktijk als blessures achterwege blijven.

Ik ben benieuwd naar die one lift a day. Weet je al met welke oefeningen je het gaat doen?

Ik ging me baseren op het voorbeeld van t-nation:

Monday: Bench Press

Tuesday: BB rows

Wednesday: Squat

Thursday: Off

Friday: Military Press

Saturday: Deadlift

Voor squats twijfelde ik tussen full squats of front squats maar zal het bij de full houden denk ik. Qua rows zou ik liever powercleans doen, maar ga het eenvoudig houden.

Wim "monster"? OMG YOURE A BEAST!!!!!!!!!!!

I know. Fear me en mijn monstergewicht.

Kheb het begin van je eerste log gelezen :roflol: :D
Alsk zo men eigen log lees int begin zat ik ook bezig over handschoentjuhs en al die shit haha. Al doende leert men :D

Ja echt vreselijk hoe mijn eerste log ging. Nu probeer ik mensen met dezelfde mening net te overhalen om het op de powerlifting manier te proberen, om hen niet dezelfde fouten te laten maken.

Waarom ieder jaar een nieuw log als je je doel van het vorige log nog niet eens behaald hebt?

Wat was mijn doel toen toch? Ik heb vooruitgang gemaakt op MP, dips, squat en deadlift, bench is enorm laag gebleven. Als ik vergelijk met andere logs dan ben ik nauwelijks vooruitgegaan. Daar ga ik hopelijk dit keer wat verandering in brengen.
 
Ik dacht dat je doel was om een shredded beast te worden.

Daarom dat ik niet shredded beast -> wimmonster zet. ;)


One lift a day: Bench - week 1

BP
5x20
5x40
1x60
5x65
5x70
5x75
5x78
5x65
5x70
5x75

+ 5tal setjes OH squats.

Comments: kracht is helemaal nog niet terug, maar komt wel nog.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven