AndroidHealthClinic

Wimmos --> Wimmonster

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
das dus niet one lift :P

lijkt me eerlijk gezegd nog al een saaie trainingswijze, ben benieuwd wat het gaat doen voor je
 
Lekkere bench, ben benieuwd wat dit schema je gaat opleveren :)
 
Je eerste training in dit log en je houdt je nu al niet aan de afspraken......
Dat zijn twee lifts :D

Edit: Damn, starter was me voor!
 
Ja ik vind een half uur trainen zo weinig, zeker na zolang niks doen heb ik er veel te veel zin in :D.

One lift a day: Rows - week 1

Rows:
5x40
5x60
5x70
5x75
5x80
5x85
5x65
5x75
5x80
5x87

+ static holds want grip trekt nergens meer op.
 
Volgens mij kan je gewoon beter een fullbody schema doen :rolleyes:
 
Zijn er monsters die One-Lift-A-Day hebben gevolgd. Ik betwijfel het! Binnen een maand wordt het heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel SAAI. Ben wel benieuwd wat je gains zijn. En ja natuurlijk zit je binnen no-time weer op je oude niveau..
 
Duurt maar 3 weken, dus valt wss nog mee qua saaiheid.
 
Grr, sinds vannacht pijn in mn linkerpols. Voelt precies zoals toen ik 2 jaar geleden een ligament had gescheurd, maar ik denk dat het nu eerder verrokken is want toch iets minder pijnlijk. Ik heb een id van hoe het gebeurd is, in dat geval was het vrij dom:(. Wel raar dat ik pas vannacht iets voelde terwijl het toch al van dinsdagmiddag geleden is dat ik had getraind.

Anyway, druk zetten op het hand doet pijn. Buigen gaat maar strekken praktisch niet. Zolang ik mijn polsen rechthou is er dus geen probleem.

Vandaag squatten, als back squats niet lukt, dan maar front squats. MP morgen zal moeilijker worden met die polsen, tenzij ik ze kan intapen.

Pijn zit dus hier:

15duuyr.gif
 
Sterkte met de pols!
 
Thx Ari. Na een hele dag af en toe stretchen en bewegen, kan ik er al iets meer mee bewegen. Hopelijk is het morgen beter.

One lift a day - squat - week 1

Full squats:
10x20
5x60
5x80
5x90
5x105
5x70
5x80
5x90
5x105 nét

Had een goede spotter die er net niet aankwam toen ik even op sticky point zat.
 
Dus de spotter kwam aanlopen en jij dacht fikken van die stang af en toen zelf nog maar omhoog gesprongen?
 
mmmm wat mag je volgens de richtlijnen verwachten (als die er zijn) van dit programma, 3 weken lijkt me uberkort om wat fatsoenlijks uit te halen?
 
Dus de spotter kwam aanlopen en jij dacht fikken van die stang af en toen zelf nog maar omhoog gesprongen?

Nee ik bedoel "aankomen" met de handen. Hij stond al klaar.

mmmm wat mag je volgens de richtlijnen verwachten (als die er zijn) van dit programma, 3 weken lijkt me uberkort om wat fatsoenlijks uit te halen?

Richtlijnen zijn vrij vaag. Het gaat eerder om een soort schok-effect voor enkele weken denk ik. Aangezien ik op dit moment nog 5x per week kan trainen geef ik het een kans. Schema hier: TESTOSTERONE NATION - The One Lift a Day Program
 
Whaha helemaal verkeerd gelezen :D
 
One lift a day - MP - week 1

MP:
10x20
5x30
5x40
5x50
5x55
5x40
5x45
5x50
5x52.5
4x55 + 1 PP

Dips:
7x +15
5x +25
7x +40 PR

Comments:
- Dips als wedstrijdje met iemand anders er toch maar als extra bij gedaan :o. PR gehaald wat niet verbazend is omdat ik toch wat lichter ben qua BW dan vroeger.
-Extra setje MP maar helaas een PP op het einde.
 
One lift a day - deadlift - week 1

DL:
10x20
5x60
5x90
5x110
5x120
5x130
5x150
5x100
5x110
5x130
5x140

Was ongelofelijk stijf van de squats van donderdag, gelukkig minderde dit eenmaal ik opgewarmd was. Mijn twee topsets waren 3 consecutieve reps en daarna toch 15 seconden tussen elke rep, omdat ik voelde dat het anders niet zou gaan.

Op de laatste 5x140 had ik hem de 5e rep rechts al veel hoger hangen dan links, maar werd een failure, 15s daarna nogmaals geprobeerd met succes.

Ik heb in Beyond bodybuilding van Pavel gelezen dat snel vergaarde kracht ook snel wegebt, en dat merk ik helaas ook.
 
Ik heb in Beyond bodybuilding van Pavel gelezen dat snel vergaarde kracht ook snel wegebt, en dat merk ik helaas ook.

Wat een onzin, als je gewoon doorgaat met trainen gaat je kracht echt niet weg.
 
Mijn twee topsets waren 3 consecutieve reps en daarna toch 15 seconden tussen elke rep, omdat ik voelde dat het anders niet zou gaan.

das toch niet zo gek? je had al 50 reps gedaan ofzo :eek:
 
Wat een onzin, als je gewoon doorgaat met trainen gaat je kracht echt niet weg.

Atleten (pak nu speerwerpers) gaan ook niet het hele jaar lang super presteren, maar werken naar een topperiode toe, daarna wordt het allemaal terug minder. Het lijkt me dus zo gek nog niet van pavel.

das toch niet zo gek? je had al 50 reps gedaan ofzo :eek:

Hehe, maar wel lage gewichten natuurlijk.
 
Atleten (pak nu speerwerpers) gaan ook niet het hele jaar lang super presteren, maar werken naar een topperiode toe, daarna wordt het allemaal terug minder. Het lijkt me dus zo gek nog niet van pavel.

Volgens mij gaat dat echt pas op als je op een hoog niveau zit, nu zou je eigenlijk enkel continue vooruit moeten gaan.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven