XXL Nutrition

Wimmos --> Wimmonster (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kan me een post van november vorig jaar herinneren in mijn log dat je ook binnenkort de 200 deadlift zou pakken. watskebeurt?
 
Gisteren beetje vanalles, vooral oppompen voor mn act 's avonds..

DL:
5x60
3x100
5x130
2x150
1x160
1x170
1x185 PR "juij"
0x190 grrrrrr met moeite van de grond
0x180 lol
4x160
10x150

Wordt nu wel echt tijd dat ik die 200 lift :rolleyes:.

Daarna wat onnoemenswaardig UB en isolatiewerk...


Mijn performance in de Capitole in Gent was coooool.. Ingeolied met olijfolie en eenmaal wat opgepompt zaten alle meisjes van mn jaar echt te staren.. Eenmaal on stage begon het 800koppig volk te schreeuwen en te fluiten hehehe..Vrouwen vallen niet langer op ecto's!! :D

Heb je foto's van je show?:D
 
Maar je deload van een half jaar heb je dus met een mooie knal avond afgesloten?
 
Studeren is allesbehalve een deload: te weinig rust en eten en teveel stress.

Grap maar wat je wil, maar als je er niet voor werkt dan kom je er niet en IRL ben je niet veel met een extra 100kg op je squat, zelfs al doe je wedstrijden. Als het nou voetbal was hehe.
 
Woensdag en vandaag nog getraind, maar niks indrukwekkends..

Vanaf maandag ga ik wellicht weer Bill Starr volgen (ipv Smolov JR) aangezien mijn vreselijke squat en deadlift mij veel meer storen dan mijn BP op dit moment. Ik kijk wel niet uit naar de 2 saaie eerste weken :rolleyes:
 
Cardio

5 minuten lopen

4x100-120meter en 4x7 burpees.

Tot dan alles goed, maar toen ik weer wou lopen, begonnen mn achillespezen weer pijn te doen, dan maar met pijn naar huis gewandeld. Grapje mag wel es gedaan zijn :rolleyes:. Maar goed, vanaf nu als doel elke week wat meer sprints en burpees.
 
Bill starr - week 1 - training 1

Full squats:
5x5x100

Bench press:
5x50
5x60
5x65
5x70
5x80

Powercleans (ipv rows op maandag):
5x50
5x55
5x60
5x65


Benieuwd wat bill starr nu voor me brengt. Ga alleszins weer zwaar bulken.
 
45 minuten cardio @ heart rate 160-165..
 
Ik dacht dat je ging bulken.
 
Ik dacht dat je ging bulken.

Doe ik, maar mn conditie moet ook omhoog, doel heeft niks met vetverbranding te zien.


Dat zijn ze niet :(

Bill starr - week 1 - training 2

Full squats:
5x5x90

Deadlift:
5x5x130

MP:
5x5x50

Chins:
5x5

Ben echt helemaal op. De komende 2 weken heb ik vakantie/blok, dus kan ik gelukkig mijn voeding optimaal aanpassen.. Hopelijk is het dat wat er scheelt met mijn energielevels de laatste tijd.
 
Laatst bewerkt:
K*t hé die vroege blok, ik vrees dat er van studeren niet veel gaat inkomen bij mij.
 
K*t hé die vroege blok, ik vrees dat er van studeren niet veel gaat inkomen bij mij.

Ja had van mij gerust wat later mogen vallen... Er zijn er een pak die niet veel studeren in de Paasvakantie, het is niet even "strikt" noodzakelijk als in de kerstperiode. Mijn tempo zal ook wel wat lager liggen dan in de echte blok, maarja zolang ik alles maar eens goed bekeken heb..
 
Bill starr - week 1 - training 3

Full squats:

5x60
5x70
5x80
5x90
5x105

BP:
5x5x72

Rows:
5x5x75

Curls, rope pulldown, cable crossover..

Saai.
 
Haha. Net of je 24/7 aan het studeren bent en niet 4 keer in de week 1-2 uur kan trainen. Laat staan dat je niet af en toe een boterham of bakje kwark naar binnen kunt drukken tijdens het lezen.

Wie houd je trouwens voor de gek met die 200? dl in je sig. Je lift geen eens 190.
 
Laatst bewerkt:
Wacht maar tot je totaal 13 uur per dag aan je stage/werk kwijt bent. Dan nog 3 uur met eten en training geven.. Zoek dan nog maar eens uurtjes om zelf te trainen!
 
Wacht maar tot je totaal 13 uur per dag aan je stage/werk kwijt bent. Dan nog 3 uur met eten en training geven.. Zoek dan nog maar eens uurtjes om zelf te trainen!

Ik werk 40 uur per week, heb een 4 uur school, 5 vergaderingsuren buiten mijn werkuren, 4 uur reistijd per dag én 10 uur zelfstudie per week. Toch vind ik het geen probleem om tijd te vinden om genoeg te eten en te trainen.
 
Zelfstudie doe je tijdens je reistijd neem ik aan..
Neem aan dat je sociale contacten niet zo belangrijk vindt..

Maar wilde alleen maar aangeven, dat het nog veel vervelender kan worden als je van student gaat werken. Als je eenmaal het ritme te pakken hebt, zal alles nog niet 100% optimaal zijn. Maar je went er wel aan.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven