XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws WIN 3 x €25 RAW IRON Sports Nutrition tegoed bonnen!

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Om de nieuwe look en de introductie van de RAW IRON Professional BCAA's en de RAW IRON Sports Whey te vieren geven we op DBB 3 tegoed bonnen van €25 weg waar RAW IRON Sports Nutrition producten mee gekocht kunnen worden!:flexgrin:

Het enige wat je hoeft te doen is de nieuwe RAW IRON Sports Nutrition Facebook pagina te liken!

Onze ervaring op DBB is dat je met 3 bonnen ongeveer een kans van 1 op 25 hebt om te winnen, dus de moeite waard!:D

Liken kan tot t/m zondag 15 maart en de winnaars worden hier en op FB bekend gemaakt.

Kaart-voorzijde-JPG.jpg
 
Gedaan! Maar hoe weten jullie dat je iemand van DBB selecteert? Aangezien jullie al 10.000+ likes hebben

Edit: Ik heb nu ook de nieuwe page geliked
Waarom kiezen jullie voor een nieuwe page eigenlijk?
 
Ik heb geliked :D
 
Done! Hopelijk win ik nu eindelijk wel eens wat
 
Gedaan! Maar hoe weten jullie dat je iemand van DBB selecteert? Aangezien jullie al 10.000+ likes hebben

Edit: Ik heb nu ook de nieuwe page geliked
Waarom kiezen jullie voor een nieuwe page eigenlijk?

We hebben de pagina nog nergens bekend gemaakt en pikken de winnaars uit de mensen die vanaf nu tot zondag liken. Ook vragen we aan de winnaars hun DBB naam.;)

We hebben een nieuwe pagina voor RAW IRON omdat het merk steeds verder losgekoppeld wordt van de winkel Sportfood. RAW IRON wordt namelijk als zelfstandig merk binnenkort in meerdere landen verkocht.:lifter:
 
Leuke actie! Al had ik de pagina al een tijd terug geliked :wl:
 
Vind ik leuk
 
We hebben de pagina nog nergens bekend gemaakt en pikken de winnaars uit de mensen die vanaf nu tot zondag liken. Ook vragen we aan de winnaars hun DBB naam.;) We hebben een nieuwe pagina voor RAW IRON omdat het merk steeds verder losgekoppeld wordt van de winkel Sportfood. RAW IRON wordt namelijk als zelfstandig merk binnenkort in meerdere landen verkocht.:lifter:

Ik like jullie al een tijdje :D:D Maak ik dan ook nog kans?
 
hoppa geliked !
 
Nog een like erbij van mij!
 
Heb jullie gelikt.
 
Back
Naar boven