XXL Nutrition

WEDSTRIJD Win een ATX Powerlift Riem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In, want bruin is een mooie kleur
 
Altijd al een riem van 13 mm dik willen hebben
 
Omdat ik nog veel te weinig til.
 
Die klittenband riemen in mijn sportschool zijn echt waardeloos.
 
Kan hem goed gebruiken nu ik langzaam maar zeker steeds zwaarder train en m'n homegym aan het opbouwen ben (op moment nog geen riem).
 
Hij ziet er vet uit!
 
Mijn broek zakt altijd af, dus ik kan deze riem goed gebruiken.
 
Ik ben skeletto en door deze riem te dragen oog ik wellicht iets buffer.
 
Broek blijft wel gewoon netjes zitten hoor
 
In.
Zodat ik de uitdaging aan kan gaan om er in te groeien :D een zeer zware maar leuk uitdaging in ieder geval!
en anders is hij voor een goede vriend van me. :)
 
Omdat iedereen hier zielige verhalen ophangt dat zo'n riem al hun problemen op zou lossen maar ze zelf te gierig zijn om er een te kopen.

't lijkt mij gewoon tof om een keer wat deadlifts te knallen met een riem, kijken of 't wat scheelt. Verder heb ik bijna 25.000 instagram volgers dus als ik win zal ik even een leuke foto posten met een link naar jullie pagina.

Ball's in your court.
 
Omdat iedereen hier zielige verhalen ophangt dat zo'n riem al hun problemen op zou lossen maar ze zelf te gierig zijn om er een te kopen.

't lijkt mij gewoon tof om een keer wat deadlifts te knallen met een riem, kijken of 't wat scheelt. Verder heb ik bijna 25.000 instagram volgers dus als ik win zal ik even een leuke foto posten met een link naar jullie pagina.

Ball's in your court.
Haha gier ben je
 
Omdat ik er verleden week zo ééntje gekocht heb (dammit) en nu een tweede wil.
Misschien voor als deze versleten is, maar dat zie ik nog niet onmiddellijk gebeuren ;-)
 
Hoor ik gratis ?

Nog nooit met riem getraind.

Ben benieuwd
 
Wie niet waagt, wie niet wint.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
 
Ik zou hem graag willen winnen omdat ik hem dan goed te kan vergelijken met mijn lever belt!
 
Omdat ik meer pr's wil zetten!
 
Back
Naar boven