Fitness Seller

WEDSTRIJD Win een ATX Powerlift Riem

Bezoekers in dit topic

Als jij mij deze zou geven, nou dan weet ik het wel. Dan moet ik er nog 3 bestellen. Deze zal ik voor de linkerarm gebruiken, de andere 3 de andere 3 lichaamsdelen. Dit is de ideale BDSM tool. Tevens geeft het ook nog ondersteuning tijdens het trainen, multifunctioneel. Dit is het, dit moet ik hebben. Ik weet het zeker! IK GA WINNEN BROEDERS! IK WIN! LECTORS WINS ALLLL
 
Ik ben te gierig om er 1 te kopen dus bij deze win ik de riem graag. Alvast bedankt
 
Ik heb een double prong belt en een single prong zou een stuk handiger zijn :).
 
Kan ik ook groot doen en de gym


Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
 
Zo'n mooie, soepele, 13mm single prong belt zal me vast heel goed staan.
 
Omdat ik op het punt stond deze al misschien te kopen dus dan wacht ik zeker even af :D
 
kans is klein maar we kunnen eens proberen :D sinds ik paar kg kwijt ben kan een maatje kleiner wel van pas komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen powerlift riem, jullie geven er een weg. Vraag - Aanbod

zou ik ook eens iets winnen. :D
 
Mijn riem is te groot ! En hij past goed bij de rest van mijn ATX spullen :p
 
Omdat iedereen hier zielige verhalen ophangt dat zo'n riem al hun problemen op zou lossen maar ze zelf te gierig zijn om er een te kopen.

't lijkt mij gewoon tof om een keer wat deadlifts te knallen met een riem, kijken of 't wat scheelt. Verder heb ik bijna 25.000 instagram volgers dus als ik win zal ik even een leuke foto posten met een link naar jullie pagina.

Ball's in your court.
likes to volger ratio tho
 
Omdat ik een vrouw ben, wij vrouwen willen altijd van alles gratis winnen.
 
Omdat ik een vrouw ben, wij vrouwen willen altijd van alles gratis winnen.
Maar hoe moet je dit delen op facebook om te winnen ???
 
kan ik wel gebruiken :0
 
Ik kan de riem gebruiken om mijn vette pens te verbergen in de gym.
 
omdat ik er nog geen heb :lifter:
 
Back
Naar boven