XXL Nutrition

WEDSTRIJD Win een ATX Powerlift Riem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
6.811
Waardering
2.515
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De ATX Powerlift Riem is nu verkrijgbaar en wij geven een gratis exemplaar weg op het Bodybuilding.nl forum. Maak kans op deze hoogwaardige powerlift riem van onbewerkt nerfleder, met een dikte van 13 mm voor maximale ondersteuning!

Wat moet je doen om kans te maken om te winnen?

Plaats een reactie in dit topic en leg uit waarom jij deze riem kunt gebruiken.
Uit alle deelnemers wordt willekeurig één winnaar gekozen, je hoeft dus niet je best te doen ;)

Alle inzendingen tot dinsdagavond 23:59 uur spelen automatisch mee. Op woensdag zal de winnaar worden bekendgemaakt in dit topic.

EDIT: de winnaar is Webby, gefeliciteerd!
 
Oude riem is de lus gescheurd en is na 2 jaar trouwe dienst wel toe aan vervanging dus dit zou goed uit komen.
 
Kan hem goed gebruiken voor deadlifts! Heb op het moment geen riem.
Hoop maar dat ie om m'n ecto-buik past :D
 
Misschien win ik wel met deze niet inventieve post?

Edit: ik heb nog geen powerlift riem :p
 
Laatst bewerkt:
Ik zit met een scoliose waardoor ik moeilijk kan squatten etc, en zo'n riem houdt mij stabiel. Kan hem goed gebruiken!
 
Mijn eigen riem is te klein geworden door 25kg bw cut :(
 
In! Dik buikje gekregen waardoor mijne nu niet meer past, had beter een maat groter kunnen nemen:o.
 
Ik heb momenteel een low budget 10mm double prong riempje en zou wel een goede single prong 13mm willen :)
 
Kan hem wel gebruike bij de aankomende poging tot een nieuw pr
 
Ik heb momenteel geen geld om een goede riem te kopen, door de wedstrijd die ik ga meedraaien heb ik veel geld moeten uitgeven aan inschrijving,tan, coach...
Ook de supps kosten bergen geld, en men riem die ik nu heb is door de cut veels te klein geworden :(
 
Ik moet 'm nu altijd "lenen" van de gym, simpelweg omdat ik er zelf nooit één heb aangeschaft.
 
Mijn nieuwe riem is eigenlijk een maatje te groot :( and ATX ftw!
 
Ik heb nog nooit een powerlift riem gehad maar wil na me wedstrijd weer zwaar gaan squatten om meer massa op me poten te krijgen, pomp in onderrug houd dat soms tegen dus misschien dat jullie geweldige riem wel zou kunnen helpen kan ik het mooi testen of het daar aan ligt. Beetje zonde om een dure riem te kopen en het helpt niet :P
 
Met deze riem kan ik zeggen dat ik powerlifter ben - fake it till you make it :D
 
Men zegt weleens dat een foto meer zegt dan 1000 woorden..

rechtindegevoelens.png
 
Omdat ik een slappe ecto ben :cool:
 
Omdat mijn oude riem kapot is gegaan. En een riem tog wat fijner aanvoelt met zwaardere gewichten!

 
Omdat ie een figuurcorrigerende werking heeft :)

P.S. als ik willekeurig gekozen word, dan mag ie naar RFFNCK verstuurd worden, hij heeft een goede medische reden
 
Back
Naar boven