MuscleMeat

Breaking News WIN een Body en Fitshop kerstpakket!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd, producten vallen vaak onder meerdere categorieën
Zo zitten er in veel producten zowel creatine, aminozuren, ...

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 01:27 ----------

Ik zie dat SkyBlazer meekijkt :) zou wel kunnen dat hij troostprijs haalt. Moet ik nog eens nakijken, ben er niet zeker van, dus nog niet juichen :P.
Oh, en de troostprijs + pakket kunnen niet naar de zelfde persoon gaan, moesten 1 persoon ze normaal beide winnen, dan wordt de troostprijs aan iemand anders toegekend :).
 
Laatst bewerkt:
Zie edited quote hierboven
Onderlijnd betekend dat ik er bijna 100% zeker van ben.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 01:01 ----------


ge-edit na 0:00 = diskwalificatie (of toch van die ge-edite gok). Het zelfde geld voor posts die op een andere dag ge-edit zijn dan dat ze gepost zijn, want dat is dan een dubbele poging op 1 dag.
ook nog eens herhalen dat altijd het tijdstip van edit telt. Moesten er meerdere mensen even goed scoren dan telt degene die het eerst zei. Dus als er iemand later een even goede score haalt, maar jij edit je post nadat hij zijn post heeft gemaakt, dan krijgt hij voorrang en wint hij. Snapt iedereen dat?

Zou anders nogal makkelijk zijn om vroege post te maken, en dan later wanneer de antwoorden (grotendeels) juist gegokt worden door iemand anders en jij het dan kopieert en in je post edit steel je zijn prijs terwijl hij eigenlijk eerst was.

Enige reden dat ik het vroeg was omdat ik ook dacht te twijfelen over de oats en de discussie wou starten haha.
 
Enige reden dat ik het vroeg was omdat ik ook dacht te twijfelen over de oats en de discussie wou starten haha.
Over oats? :p

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 01:37 ----------

Staat tem 25ste in op, vandaag 26ste ;)
 
Ik ga dan nu nog de laatste gokjes loggen en enkele laatste kleine aanpassinkjes aan mn rekenblad in Excel :).
 
Over oats? :p

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 01:37 ----------

Staat tem 25ste in op, vandaag 26ste ;)

Ja, ikzelf twijfelde door hint 8. Maar had geen idee wat het anders had moeten zijn, misschien had ik toch voor Dextrose moeten gaan zoals bij de poging ervoor :cool:
 
Ja, ikzelf twijfelde door hint 8. Maar had geen idee wat het anders had moeten zijn, misschien had ik toch voor Dextrose moeten gaan zoals bij de poging ervoor :cool:
Mss goed dat velen twijfelden bij hint 8, anders zou het te vroeg te makkelijk geworden kunnen hebben :p
 
hint 8:

Origineel gepost door TrickyTatsu
1. Merk: Body&Fitshop - Product: Perfect Protein Variety Pack - Smaak: diversen!
2. Merk: Body&Fitshop - Product: Creapure Creatine - Smaak: /
3. Merk: Body&Fitshop - Product: Waxy Maiz Starch - Smaak: /
4. Merk: Body&Fitshop - Product: Strong! - Smaak: Fruit Punch
5. Merk: Body&Fitshop - Product: Perfection Bar - Smaak: White Chocolate
6. Merk: iForce Nutrition - Product: Dexaprine - Smaak: /

2 correct! (smaak kan fout zijn, maar ook niet!!)

dus een van de producten van creapure creatine, waxy maiz starch of perfection bar zit er niet in?

Citaat:
Origineel gepost door Roellie
1. Merk: B&F Product: Afslank eiwit Smaak: Grannys apple pie
2. Merk: B&F Product:Amino super tabs Smaak: -
3. Merk: B&F Product:Creatine creapure Smaak: -
4. Merk: MusclePharm Product: Assault Smaak: Blue raspberry
5. Merk: B&F Product: Perfection Bar Smaak: White chocolate sesation
6. Merk:B&F Product:Beanie muts Smaak: -

1 hit! De muts krijg je van me cadeau als je wint! Dus die hoef je niet te noemen.

Ralf

er zit 1 goed product tussen, dus CREAPURE creatine OF perfection bars.

Als alle 2 deze producten er in zouden zitten kloppen de tips dus niet helemaal.. maar goed het was toch een leuk spel;)
 
Als alle 2 deze producten er in zouden zitten kloppen de tips dus niet helemaal.. maar goed het was toch een leuk spel;)
Kijk helemaal vanboven die post MINSTENS, enkel was dit niet zo duidelijk meer door de tekstjes bijgezet onder de posts.

Update: over de ganse lijn 3 diskwalificaties
- account in december gemaakt
- 2x gegokt op 1 dag (2de telt niet mee)
- adv
 
Laatst bewerkt:
Hint 8 was eerder misleidend dan een hint
 
ik ben benieuwd wat het kerstpakket nue eigenlijk was:D
 
Wil in ieder geval de winnaar van straks al feliciteren :)
 
En de winnaar is... Whami!

Geloofwaardig zo? :scratch: :o :p :D
Voor de zekerheid nog bij zeggen dat het een grapje is, want ik ken dat hier :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Butch de eerste was met de juiste combinatie, smaken weet ik natuurlijk niet. :-)
 
Back
Naar boven