Fitness Seller

Win tickets voor de Fibo beurs 2015 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
In samenwerking met Crossfit Hasselt mag ik hier 3 duo tickets weggeven voor de Fibo beurs 2015

Motiveer in je post waarom jij ze zou moeten winnen (tekstje, foto, video,...) en het lot doet de rest

De winnaars worden volgende week maandag bekend gemaakt
 
Ik wil de tickets graag omdat ik er nog nooit ben geweest en vind dat ik er wel thuis hoor ;)
 
Omdat ik graag samen met mijn broer en mijn vader kennis zou willen maken met al die naturel bodybuilders zoals rich piana en ronnie coleman
 
Voor welke dag zou het zijn?
 
Omdat ik de grootste fan ben van Glecky Van de Becky aka Glecky Swaggins.

En omdat ik al die midget bodydildoers daar kan dwarfen :P
 
Hallo meneer Sanca,

Mijn naam is Jan. Ik ben al heel mijn leven fan van bodybuildering en alle andere krachtsporten. Ik doe al heel lang mijn best maar het lukt mij maar niet om in de juiste vorm te komen. Misschien komt het ook door mijn voeding, wij hebben het thuis namelijk niet zo breed. Mijn vader is overleden en mijn moeder is verstandelijk gehandicapt. Dit betekend dat ik zowel voor mijn zusje, broertjes als voor mijn moeder moet zorgen. En dan kan ik helaas niet altijd shakes drinken en met creatine kuren. Helaas moest ik hierdoor ook vroegtijdig met mijn studie stoppen. Er moest iemand werken voor de kost. Dit betekend dan ook dat mijn arbeidskansen aanzienlijk verkleind zijn, ik ben momenteel putjesschepper.. Tijdens een van mijn zware werkdagen in hartje winter kreeg ik wederom ontzettende buikkrampen. Ik durfde hiervoor niet naar de dokter aangezien ik bang was dat het mij onnodig geld zou kosten. Mijn werkgever was het hier niet mee eens en had mij hiertoe verplicht, ik mocht pas terug komen zodra ik een diagnose had gekregen. Dus toch maar gegaan... Nu blijkt het dat ik nu nog maar 3 weken te leven heb.. en dit is mijn laatste kans om naar de fibo te gaan... ik zou het dus zeer op prijs stellen als u mijn enige levenswens in vervulling kunt brengen.

Met vriendelijke groet,

Jan.


p.s. ik ben een grote fan van uw baard.
 
Ik zou graag naar fibo gaan om alle pro's te dwarfen
 
Voor welke dag zou het zijn?

Zaterdag en zondag :)

Omdat ik de grootste fan ben van Glecky Van de Becky aka Glecky Swaggins.

En omdat ik al die midget bodydildoers daar kan dwarfen :P

*1 van de grootste fans

Hallo meneer Sanca,

Mijn naam is Jan. Ik ben al heel mijn leven fan van bodybuildering en alle andere krachtsporten. Ik doe al heel lang mijn best maar het lukt mij maar niet om in de juiste vorm te komen. Misschien komt het ook door mijn voeding, wij hebben het thuis namelijk niet zo breed. Mijn vader is overleden en mijn moeder is verstandelijk gehandicapt. Dit betekend dat ik zowel voor mijn zusje, broertjes als voor mijn moeder moet zorgen. En dan kan ik helaas niet altijd shakes drinken en met creatine kuren. Helaas moest ik hierdoor ook vroegtijdig met mijn studie stoppen. Er moest iemand werken voor de kost. Dit betekend dan ook dat mijn arbeidskansen aanzienlijk verkleind zijn, ik ben momenteel putjesschepper.. Tijdens een van mijn zware werkdagen in hartje winter kreeg ik wederom ontzettende buikkrampen. Ik durfde hiervoor niet naar de dokter aangezien ik bang was dat het mij onnodig geld zou kosten. Mijn werkgever was het hier niet mee eens en had mij hiertoe verplicht, ik mocht pas terug komen zodra ik een diagnose had gekregen. Dus toch maar gegaan... Nu blijkt het dat ik nu nog maar 3 weken te leven heb.. en dit is mijn laatste kans om naar de fibo te gaan... ik zou het dus zeer op prijs stellen als u mijn enige levenswens in vervulling kunt brengen.

Met vriendelijke groet,

Jan.


p.s. ik ben een grote fan van uw baard.

You had me at "grote fan van uw baard"
 
Zaterdag en zondag :)

Dan wil ik ze graag winnen om jou mee te nemen, doet me denken aan die zondagen de voorbij zomers...mooie tijden waren dat. Echt mooi.
 
Ik wil graag naar de FIBO zodat ik de stand van Body en Fit kan bezoeken. Vervolgens steek ik hun stand in de fik.
 
Ik wil graag naar de FIBO zodat ik de stand van Body en Fit kan bezoeken. Vervolgens steek ik hun stand in de fik.

Win !! :roflol:

PM me voor je adres gegevens

Dan wil ik ze graag winnen om jou mee te nemen, doet me denken aan die zondagen de voorbij zomers...mooie tijden waren dat. Echt mooi.

Ik voel me vereerd :) Hopelijk snel nog eens samen trainen !
 
Ik wil graag naar de FIBO zodat ik de stand van Body en Fit kan bezoeken. Vervolgens steek ik hun stand in de fik.
Wel filmen svp
 
Ik wil al 2 jaar achter elkaar naar de FIBO. Ik zou vorig jaar gegaan zijn maar kon niet ivm gezondheidredenen.
Ik kan het nu nog zelf niet rijden maar als ik kaarten heb ga ik regelen dat ik gereden wordt! Kan ik meteen iemand en plezier doen en mezelf ook. :D
 
Het was helaas uitverkocht en Jules was (als gym eigenaar) te lui om me tickets te regelen voor de vrijdag.
 
Jammer voor jullie dat het gisteren 1 april was :D

Het was helaas uitverkocht en Jules was (als gym eigenaar) te lui om me tickets te regelen voor de vrijdag.

Typisch Jules :roflol:
 
Wilde er toch al niet heen :p
 
Back
Naar boven