XXL Nutrition

winaars sterkste man amsterdam staan op bodybuilding podium!!

Bezoekers in dit topic

Het Team van de Y.B.F wenst iedereen veel succes de laatste weken!!

See Ya ,On the 14th of October @ Beverwijk
 
Gaan er ook nog sterke mannen en vrouwen ,kijken in Beverwijk??en deze kanjers aanmoedigen???

De wedstrijd begint rond 14.00 heb ik me laten vertellen!!

uiteraard!!! mijn vrouwtje gaat ook mee,ze wil resultaat zien na al dat voorbereidende werk
niet alleen ik moet er hard voor werken maar zij ook!
gewichten moet ik zelf tillen het eten en ondersteunen is haar werk en dat wardeer ik zeer zij werkt ook en traint ook voor haar wedstrijden voor sterkste vrouw
meestal word dat onderschat het is niet alleen trainen je bent er constant mee bezig,ik heb het geluk dat zij mij dat gunt
ik weet ook niet waarom maar ik krijg van heel veel mensen ondersteuning om al die berichten en mails te lezen blijkt toch maar weer dat sport mensen 1 gedachte hebben
jullie zijn allemaal toppers!!!!! RESPECT
 
jij had toch ook een wedstrijd gehad of komt die nog?
mijn komende wedstrijd is 23 november, canada en dan eind oktober of begin september nog eentje in mechelen, beide powerliften
 
BB goes internationaal!! veel succes met de voorbereidingen girlpower van mijn vrouwtje toegewenst
 
weet iemand in welke klasse Gijs Boeijen uitkomt???
 
Word op de wedstrijd zelf pas bepaald als ik het goed heb.
 
Word op de wedstrijd zelf pas bepaald als ik het goed heb.

dat had ik ook al begrepen maar dacht op het inschrijf formulier te zien dat je bij voorbaat al een voorkeur moest invullen
niet goed opgelet dan zekers
 
Ja inderdaad als je dat nog kan na een zware dieetperiode!!!

Tuurlijk wel. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar na een goede carbload voel ik me prima.:D
 
Volgens sommigen zou ik zelfs in extreme body uitkomen, volgens mij waren er vorig jaar maar 2 in die klasse. In ieder geval maakt mij de klasse niet zo veel uit, extreme zou een compliment zijn maar ik denk zelf een klasse daaronder. Het is ook leuk om met een grotere groep vergelijkingen aan te gaan enzo.

weet iemand in welke klasse Gijs Boeijen uitkomt
We zien elkaar zoiezo toch voor de overall?:D
 
Bij categorie heb ik bodybuilding heren ingevuld, dadelijk dachten ze nog dat ik voor dans kwam:D
 
Tot hoelang kan je je eigenlijk inschrijven?
 
dat had ik ook al begrepen maar dacht op het inschrijf formulier te zien dat je bij voorbaat al een voorkeur moest invullen
niet goed opgelet dan zekers


Hoef je niet in te vullen,wordt op de dag bepaald..is denk ik voor mensen die het wel al weten of eens eerder hebben meegedaan in een bepaalde klasse lekker Open laten...En Gijs,denk ik Super Body zoals ie er inAmsterdam uitzag,maar je weet niet wat hij heeft gedaan,Kan net zo goed Body Performance worden ofzo!!!:bang:
 
Tot hoelang kan je je eigenlijk inschrijven?

Tot Aanstande Vrijdag is de maximale datum van inschrijving!! Dus zou maar snel je formuliertje op de bus doen dan.
Zou lullig zijn als je te laat was :D en er Geen beker voor jou is besteld!!:D:D
 
Nou mijn paspoort ligt nog thuis, dus ik kan hem vrijdag op de post doen. Lijkt mij niet zo probleem als deze zaterdag in de bus ligt?
 
oh nee moet een geldig ID zijn, dus dan kan rijbewijs ook. Goed dat je het me even liet weten, catman. :D
 
Graag gedaan,we moeten jou Super Shape niet missen de 14e natuurlijk!!!
 
Graag gedaan,we moeten jou Super Shape niet missen de 14e natuurlijk!!!

Thanks bro. Kom jij ook kijken dan? Of ga je meedoen? Anders moet je me backstage maar even aanspreken. Dan krijg je als bedankje een stuk van mijn Chocoletter. :D
 
Hahahahaha is goed...:meal:
 
Back
Naar boven