XXL Nutrition

winaars sterkste man amsterdam staan op bodybuilding podium!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

catman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2006
Berichten
244
Waardering
0
Henry Vos gaat de YBF Body Building meedoen de 14 oktober Echt RESPECT,Hoe veelzijdig die man is.
Ook de winaar Gijs Boeijen zal de wedstrijd in Beverwijk gaan doen,GEWELDIG JONGENS ZET HEM OP!!!!:rocker::wl::hedbang::thumbs::thumbup:

voor wie deze mannen willen aanschouwen check het Kennemer Theater zondag 14 oktober om 14.00 uut te Beverwijk..Your Body Federation.net
 
succes mensen!!:D
 
:clap::hello::lifter::rocker2: kom zeker kijken!!!:D
 
Een sportieve duizendpoot is het!
 
Idd een grote prestatie om op die leeftijd nog zo actief en amibitieus bezig te zijn!
 
Wie heeft er wat foto's van hem? Gijs ken ik wel, maar deze winnaar zegt mij niks.

Klinkt wel als een senior trainer. :thumbs:
 
Henry zag er erg goed uit op de sterkste man van A'dam, ik ben erg benieuwd naar zijn vorm en verhouding boven/onder lichaam.
 
Henry zag er erg goed uit op de sterkste man van A'dam, ik ben erg benieuwd naar zijn vorm en verhouding boven/onder lichaam.

dat is niet zoals het wezen moet maar ben niet ontevreden heb enkele deelnemers gezien en die hebben hetzelfde probleem heb wel kracht maar de massa is iets minder zal mijn beste "beentje"voor zetten
 
Wie heeft er wat foto's van hem? Gijs ken ik wel, maar deze winnaar zegt mij niks.

Klinkt wel als een senior trainer. :thumbs:

er zijn bijna geen foto's van mij ben gister in Joure geweest bij JTC kreeg vanochtend een paar foto's van een vriendin van hem
heb voor het 1st geposeerd viel vies tegen maar dat gaan wij zeker leren!!
heb maar 5.wkn om mij voor te bereiden dus dat word hard werken maar daar leef ik voor.....wil presteren net zoals alle andere BB's zal heeeeel diep moeten gaan
1wk tijd 2% vet kwijt 5kg lichter
ik heb begrepen dat jij wel wat weet over en van poseren nog nuttige tips voor deze senior?
ben eigenlijk wel benieuwd wie mijn naam op dit forum heeft gezet
Gijs zag er fysiek goed uit bij de wedstrijd in A'dam ben nieuwsgierig hoe hij er straks zal uitzien
 
:)keep Up The Good Work....mega Respect Dat Je Dit Doet...
 
O,JA DIE FOTOS STAAN IN DE SPORT EN FITNESS IS DIE GOZER IN DE MILITARY LOOK,TIJDENS STERKSTE MAN VAN AMSTERDAM OP 8 JULI!!!:eek:
 
he g-men en energypop, veel succes met jullie wedstrijd!
 
er zijn bijna geen foto's van mij ben gister in Joure geweest bij JTC kreeg vanochtend een paar foto's van een vriendin van hem
heb voor het 1st geposeerd viel vies tegen maar dat gaan wij zeker leren!!
heb maar 5.wkn om mij voor te bereiden dus dat word hard werken maar daar leef ik voor.....wil presteren net zoals alle andere BB's zal heeeeel diep moeten gaan
1wk tijd 2% vet kwijt 5kg lichter
ik heb begrepen dat jij wel wat weet over en van poseren nog nuttige tips voor deze senior?
ben eigenlijk wel benieuwd wie mijn naam op dit forum heeft gezet
Gijs zag er fysiek goed uit bij de wedstrijd in A'dam ben nieuwsgierig hoe hij er straks zal uitzien

cool, dan zie k je wel op ybf. Wat het poseren betreft heb ik maar 1 tip die eigenlijk de king of tips is..... lachen , lachen en nog eens lachen. :D
 
Zeker respect voor deze mannen. Allround krachtsporters :thumbup:
 
cool, dan zie k je wel op ybf. Wat het poseren betreft heb ik maar 1 tip die eigenlijk de king of tips is..... lachen , lachen en nog eens lachen. :D


Ja inderdaad als je dat nog kan na een zware dieetperiode!!!
 
Gaan er ook nog sterke mannen en vrouwen ,kijken in Beverwijk??en deze kanjers aanmoedigen???

De wedstrijd begint rond 14.00 heb ik me laten vertellen!!
 
Back
Naar boven