Fitness Seller

Windows users opgelet ! hardcore virus. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
Virtual card & Budweiser hoax in omloop...voor de windhoos gebruikers hier...deze is echt naar.

Nu anno 2007 een virus met exact dezelfde naam en de ctrl-alt-del actie alleen deze keer geen hoax imo.

Artikel uit 22 mei 2003

Iemand zendt een heel leuke screensaver van The Budweiser Frogs.

Als je het downloadt, ben je alles kwijt! Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over.
Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn. Deze gegevens werden dinsdagmorgen door Microsoft vrijgegeven. Nogmaals, stuur het aan iedereen in jouw adresboek door zodat dit gestopt kan worden!!!

AOL zegt dat het een heel gevaarlijk virus is waartegen momenteel geen remedie is.
Aangekondigd door CNN: Het ergste virus ooit bekend. Een Nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virus het meest vernielend ooit!!!!!!!!! Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld. Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle vitale informatie van de computer gestockeerd is.
Het virus werkt als volgt: het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw address book onder de naam "A Virtual Card For You". Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten. Op het ogenblik dat de toetsen ctrl+alt+del, of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.
Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York.

Open dus geen e-mail met als onderwerp "A Virtual Card for You", maar delete deze.
Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd.
Indien u een e-mail ontvangt met als onderwerp "An Internet Flower For You", moet u deze onmiddellijk deleten,zonder te openen.
Het virus vernielt alle "dynamic link libraries" files(.DLL). Uw pc zal onmogelijk kunnen heropstarten!
Stuur dit bericht naar al uw kennissen. Beter 25 maal ontvangen dan niet.



Bron:
VirusAlert, de Nederlandstalige bron voor informatie over computervirussen. De ideale aanvulling op antivirussoftware. Dagelijks informatie over computervirussen, security en hoax-berichten. In het geval van een belangrijke virusuitbraak ontvangt u i
 
Laatst bewerkt:
als ik daar op klik krijg ik zeker een virus...
 
Ha ha have no fear.... ik vindt dat geen leuke grapjes.....dit is serieuze shit.
 
klinkt als dikke bogus
 
klinkt als dikke bogus

Ow k wat jij wil.....ik ben iig blij dat ik geen windhoos draai.
Me moeders pc op haar bedrijf was er deze ochtend slachtoffer van. :grumble:

94489996_771686ad91.jpg
 
Laatst bewerkt:
22 mei 2003?

En in omloop 'vanaf dinsdag'. Lekker specifiek.

Ik zeg hoax. (en oud)
 
sector zero?

moet dat niet MBR zijn of zo? Maar goed, lijkt me nogal een bogus shizzle.
 
Bedankt voor de tip:thumb:
 
22 mei 2003?

En in omloop 'vanaf dinsdag'. Lekker specifiek.

Ik zeg hoax. (en oud)

Is ook oud ....geloofde de er zelf ook geen zak van..iig het heeft exact de zelfde naam maar heb vanochtend de software bij me ma totaal der op zien flippe 2003 hoax of niet.
 
Is ook oud ....snapte zelf ook geen zak iig het heeft exact de zelfde naam maar heb vanochtend de software bij me ma totaal der op zien flippe hoax of niet.

Okay man, dan is 'ie er dus wel, weten we dat! Thanx!
 
sector zero?

moet dat niet MBR zijn of zo? Maar goed, lijkt me nogal een bogus shizzle.

Master boot record bedoelen ze daar mee ja...althans dat valt hij aan.
 
Snap sowieso niet dat mensen zoiets openen, dingen als "I love you" en "A Virtual Card For You" daarvan kan je toch raden dat het niet te betrouwen is.

Trieste mensen die zoiets maken.
 
@ Big-T: is dat een belgisch gebruik van 'betrouwbaar'?

'het is te betrouwen'? Vind het wel tof :D
 
@ Big-T: is dat een belgisch gebruik van 'betrouwbaar'?

'het is te betrouwen'? Vind het wel tof :D

indd.


Vind het ook idioot dat mensen zoiets kunnen openen. Nuja leven linux! :D
zou wel graag eens de source zien van zo een virus.
 
@ Big-T: is dat een belgisch gebruik van 'betrouwbaar'?

'het is te betrouwen'? Vind het wel tof :D
Een Google search leert mij dat het idd een Belgische uitdrukking is, vond het beter klinken dan onbetrouwbaar om één of andere reden :dunno:
 
is dit een load of bullshit?
 
thanks voor de tip, hoax of niet!
 
Virtual card & Budweiser hoax in omloop...voor de windhoos gebruikers hier...deze is echt naar.

....

Stuur dit bericht naar al uw kennissen. Beter 25 maal ontvangen dan niet.

Wat ... en net nu ik begin te geloven dat het een serieus bericht was komen ze met zoiets ? Damn.. was ik er toch bijna ingetrapt.

Ik doe niet aan doorsturen

(trouwens, ik mag de meeste mensen in het algemeen toch niet, dus ik zal ze toch niet waarschuwen... misschien kan ik er zelfs nog wat geld aan verdienen).

Fijn ook he, dat je als mail-gebruiker meteen je harde schijf onklaar kunt maken in windows. Nog steeds geen scheiding van privileges voor gewoon werk en administratieve (en desastreuze) handelingen.
 
Back
Naar boven