Fitness Seller

Windows XP SP3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.617
Waardering
457
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Heeft er iemand ervaring met het installeren van Service Pack 3 op een gekraakte versie van Windows XP.

Gaat Windows XP na of tijdens het installeren van SP3 opnieuw vragen naar een key, een Genuine test doen, of andere shit?

Tips om dit te omzeilen zijn altijd welkom.
 
Dat hangt natuurlijk af van wat voor gekraakte versie je hebt, er zijn er natuurlijk meer dan 1. Ik denk niet dat hij een servicepack update gaat toestaan, maar dat is natuurlijk ook maar een vermoeden van mij;)
 
Download dan een gekraakte SP3 versie ;)
 
Ik heb zelf een niet geheel legale versie van XP en heb er gewoon via de windows update site SP3 er op gezet en heb er geen problemen mee.
Hij vraagt niet opnieuw naar een key of zo, het gaat gewoon het zelfde als de normale update's.
 
Ik heb zelf een niet geheel legale versie van XP en heb er gewoon via de windows update site SP3 er op gezet en heb er geen problemen mee.
Hij vraagt niet opnieuw naar een key of zo, het gaat gewoon het zelfde als de normale update's.

Dat zou goed nieuws zijn als ik dat bevestigd kon horen van enkele andere bronnen.
 
Je kan updaten MAAR:

Kies de optie Custom Install (advanced) en kies alle updates behalve Windows Genuine Advantage Notification. Dan heb je dat probleem niet.
 
Je kan updaten MAAR:

Kies de optie Custom Install (advanced) en kies alle updates behalve Windows Genuine Advantage Notification. Dan heb je dat probleem niet.

Dat was vroeger zo, nu moet je die installeren anders kan je helemaal niet meer updaten.
 
Je kan ook gewoon een heel windows systeem downloaden waar SP3 al op zit. Of een Mac kopen ;) :D
 
Nederlands instellen?

Kun je in een (amerikaanse) versie van XP proff. ergens de taal veranderen?
Bijv. naar Nederlands :D?
 
Download een genuine tool en installeer SP3.
Mocht tie gaan miepen dan activeer je hem met deze tool.
Succes.
 
idd win gen advantage tooltje google hit je er 10-tallen mee

er is ook een registertweak om er vanaf te komen , of je kan die gen adv bestanden editten zodat ze geen werking meer hebben.

maar tooltje is voor de doorsnee gebruiker genoeg.

als het niet lukt laat maar weten ik heb een werkende tool op de laptop dat upload k je die wel. Daarna aut update uitzetten
 
Back
Naar boven