AndroidHealthClinic

Winkel waar Unstoppable nog te koop is

Bezoekers in dit topic

Limbo93

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2014
Berichten
194
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in deze pwo.
Bij BeFit in Venlo en Roermond is het nog te koop. Deze week 30 euro. Volgens mij bieden ze daar nog meer dingen aan die niet meer te verkrijgen zijn in NL.
 
Bij de BeFit in Maastricht ook meen ik :D
 
De boefjes.












Ga ze gelijk bellen morgen voor een potje.
 
Bij de plaatselijke gyms hier ook. Controleerd toch niemand.
 
iik heb gisteren nog 10 potten opgehaald via marktplaats
 
kan je ze ook bestellen?
 
Waarom koop je dan geen echte anabolen als je toch zo graag illegaal spul wil gebruiken?
 
Die preworkouts zijn toch niet voor niks verboden? Lijkt me dat ze dan ook schadelijk zijn, alleen minder effectief?

Is dat niet vermoeiend, zo in elk pre-workout topic de moraalridder komen uithangen?
 
Die preworkouts zijn toch niet voor niks verboden? Lijkt me dat ze dan ook schadelijk zijn, alleen minder effectief?

In bepaalde mate kunnen ze schade toe brengen ja. Niet zozeer door higenamine, maar wel door de nor-dmaa.
De schade die (nor)DMAA echter heeft aangericht was bij mensen die zich niet aan de dosering hielden en in ieder geval 1 man die al hart problemen had. Dat is dus vragen om gezeur.

Net zoals jij ben ik iemand die op voeding vertrouwd. Toch vind ik de toevoeging van een echt goede pwo soms wel een welkome aanvulling. En dat ik dan niet meer stage 1 tru natt mister10 ben...swa..
 
kan je ze ook bestellen?
Nee, is helaas alleen verkrijgbaar in de winkels. Je zou kunnen mailen om te vragen of ze ook doen verzenden, maar kan daar niks over vinden op de website.
 
In bepaalde mate kunnen ze schade toe brengen ja. Niet zozeer door higenamine, maar wel door de nor-dmaa. De schade die (nor)DMAA echter heeft aangericht was bij mensen die zich niet aan de dosering hielden en in ieder geval 1 man die al hart problemen had. Dat is dus vragen om gezeur. Net zoals jij ben ik iemand die op voeding vertrouwd. Toch vind ik de toevoeging van een echt goede pwo soms wel een welkome aanvulling. En dat ik dan niet meer stage 1 tru natt mister10 ben...swa..
Thanks voor de uitleg.

Is dat niet vermoeiend, zo in elk pre-workout topic de moraalridder komen uithangen?

Nee. Ik stel gewoon een vraag, anders ga je er gewoon vanuit dat ik in elk pre-workout topic reageer en een ridder wil zijn :thumb:
 
Nee. Ik stel gewoon een vraag, anders ga je er gewoon vanuit dat ik in elk pre-workout topic reageer en een ridder wil zijn :thumb:

Jij bent mijn koene ridder hoor... red me aub van de draak?!
 
is een poolse site, ik kan het wel bestellen en aan jullie verkopen .... :p:p

unstoppable kost 30 en verzendkosten 5 dus valt nog wel mee
 
Back
Naar boven