AndroidHealthClinic

Winkels in Tilburg waar je halters/gewichten etc kunt kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kamikaza

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
2.775
Waardering
25
Hoi,

Zoals ik al in TT staat vraag ik me af of er winkels omgeving Tilburg zijn , waar je halters/gewichten etc kunt kopen. Verzendkosten over internet kosten me namelijk te duur, dus wil ik het liever zelf halen.

Weet iemand misschien een winkel? Het hoeft niet perse in tilburg te zijn maar wel in omgeving. Een site is ook wel handig ( om te kijken )

alvast bedankt !

Kamikaza :D
 
Heel goedkope opmerking misschien, maar check eens marktplaats... door heel Nederland worden er wel banken en haltersets verkocht en te koop aangeboden !!!

of wil je perse je scheel betalen en schijven waar je zelf het eerste krasje op mag maken ? Geef verschillende zoekargumenten op, tik je postcode in en tik in hoever je wilt rijden... Klaar ben je.. ;)

Heb je soms veel materiaal voor een beetje.. Prelude oa heeft een tijdje geleden in het verkoop deel laten zien dat ie een compleet dumbbellrek kocht op een site alla marktplaats voor een habbekrats.. 20 t/m 40 kg dumbbells... van elke 2 kilo ertussen een set.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook eens bij Perry gekeken ... Hebben ze idd wel redelijk assortiment.. maar ik weet wel zeker dat je meer en beter kunt kopen op een site alla marktplaats.. die schijfjes van Perry's gaan ook maar tot 10 kg geloof ik
 
Jah marktplaats heb ik heel wat rondgekeken en leuke dingen gezien. Het is niet zo dat ik alles nieuw ga kopen hoor maar een beetje van beide, als ik net het gene niet kan vinden wat ik nodig heb bijvoorbeeld... :)
 
Je moet er soms idd even "tegen aan lopen"
Gewoon verschillende sites af zoeken, (Ebay, markplaats, 2dehands, bartveiling) en dan vind je vanzelf tegen een habbekrats spul ...

Ik ben veel te klein behuist, maar mocht het ooit eens kunnen... bouw ik ook mijn eigen privegym.... Laat een kennis een squatrack lassen en een diprack.. ben je al een heel eind.. Verder heb je nodig een solide bank voor het banken (kun je altijd nog laten verstevigen) en een universeel halterbankje...

Dan nog wat dumbbells en schijven, eventueel een pulley en je bent al een heel eind!
 
Hehe dat zijn idd me plannen. Kan dan heel wat oefeningen doen , maar zoals je zegt moet je net weer geluk hebben dat je wat tegenkomt.
 
Back
Naar boven