AndroidHealthClinic

Aankondiging Winnaars Big-T Memorial Contest 2024

Bezoekers in dit topic

Zie mezelf ook ertussen staan toen ik nog een baby was, echt schattig. Waar zijn alle andere dames toch gebleven, abfab, aradev, miss H, poison, pilatesmeisje, peetjuh, powerlifter Sanne etc?
Allemaal bekenden....
Ik weet dag Sanne nog altijd traint.
MissH heeft toentertijd een eigen sportschool gestart. Heb daar lang geleden ook een keer een meet georganiseerd.

Eens. Maar zou de sfeer hier 15 jaar geleden, toen er wèl veel vrouwelijke contest deelnemers waren, wezenlijk anders zijn?
Ja... de sfeer was wel degelijk anders. Ook toen ik hier voor t eerst kwam. T was toch minder om foto's vragen, meer opbouwende opmerkingen naar iedereen. Zowel naar mannen als vrouwen.
Beginnelingen werden niet meteen weg gelachen bij "stomme beginnersvragen" etc.

Dinkytoy, sam86 waren ook wel actief. Miss h was ook altijd goed bezig 💪🏽
Dinky heeft nog een wedstrijd gedaan met missH als coach.

Tijden veranderen.
Internet was anders.
Er was minder info beschikbaar ook, of in ieder geval minder goed te vinden.

Lienlien was toch een soort hoogbejaarde vrouw die mod werd maar dat vervolgens 2 weken lang volhield omdat ze de forumfuncties die je als mod hebt allemaal niet begreep en het te ingewikkeld was? :hahaha: Zoiets staat me nog bij.
Zou ik waarschijnlijk ook last van hebben, gebruikte al in de jaren 1970 computers maar druk nu vaak op 2 toetsen tgt. Denk wel dat ik verder een goede mod zou zijn (eerste actie: Camelus terug, misschien ook als mod).

Ja... de sfeer was wel degelijk anders. Ook toen ik hier voor t eerst kwam. T was toch minder om foto's vragen, meer opbouwende opmerkingen naar iedereen. Zowel naar mannen als vrouwen.
Beginnelingen werden niet meteen weg gelachen bij "stomme beginnersvragen" etc.
Eens en denk dat er best wel een drempel is gekomen voor mensen. Ik mis ook het stukje openheid dat er meerdere manieren zijn voor bepaalde onderwerpen en ieder lichaam anders werkt. Maar misschien ben ik wel oude zak geworden 😉

Eens en denk dat er best wel een drempel is gekomen voor mensen. Ik mis ook het stukje openheid dat er meerdere manieren zijn voor bepaalde onderwerpen en ieder lichaam anders werkt. Maar misschien ben ik wel oude zak geworden 😉
misschien?

Welkom DBB opa 😁
Namens DBB oma☺️💪

Heeft ook 3 jaar geduurd 😂
—————————————

Maar gaan we echt internet van 15 jaar terug vergelijken met tegenwoordig?
Het is nog net zo langzaam/problematisch als in het begin en de spelletjes zijn nog steeds voor zwakzinnigen. In 1978 moesten we de computers voeren met bakkenvol kaarten met instructies en toen speelden we al "crashing on cars" met beelden en "moonlander" zonder beelden.

Like deze post als dit geluid je bekend voorkomt. Dan ben je echt oud!

Dit was onze telefoon vroeger :D
4d5a740bb77c6323662de5484c15235d.jpg

Back
Naar boven