XXL Nutrition

winny 1rste kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik was er zeker wel tevreden over icm met goed dieet stond ik er echt wel netjes bij. Vond het wel makkelijk cutten iig en een leuke ervaring. Ivm mogelijk haarverlies zou ik het niet over doen.
 
Het is hier toch geen kinderspeelplaats waar we elkaar vertellen wat we denken dat een ander moet horen om te doen wat we denken dat het beste voor ze is?
Het is hier inderdaad geen speelplaats. Je gaat niet zomaar AAS pakken zonder voorbereid te zijn. Dit forum is er ook om te helpen en waar wel degelijk bevindingen gedeeld mogen worden/gezegd mag worden wanneer iets geen slimme actie is.
 
Ik was er zeker wel tevreden over icm met goed dieet stond ik er echt wel netjes bij. Vond het wel makkelijk cutten iig en een leuke ervaring. Ivm mogelijk haarverlies zou ik het niet over doen.
Mensen nemen vaak op een winny only kuur belachelijke dosissen. Dat wordt vaak ook aangeraden door hun dealer zodat ze zeker weten dat ze gainen en niet gaan klagen. Geen idee wat jij er in gooide, maar wat dacht je van de aanslag op je lever?
Haarverlies is je minste zorgen dan
 
Het is hier inderdaad geen speelplaats. Je gaat niet zomaar AAS pakken zonder voorbereid te zijn. Dit forum is er ook om te helpen en waar wel degelijk bevindingen gedeeld mogen worden/gezegd mag worden wanneer iets geen slimme actie is.
Winny only is vaak snelle gain kuurtje voor de niets wetende... Ik had het ook zo geleerd vroeger.
 
Het is gewoon zo voorspelbaar, iemand opend een topic over winny en iedereen begint direct aan die zelfde monoloog over dat het geen zin heeft en mensen harder moeten trainen.

De werkelijkheid is dat de meeste mensen te lui zijn om te trainen en meer geholpen zijn met wat simpele feiten zodat ze zelf een beslissing kunnen maken. Zeggen dat iemand eerst maar even 5 jaar natty moet gaan trainen en dieeten daar heeft ook niemand wat aan. Kans is 3% dat ze denken: oh ja hij heeft gelijk ik kom over 5 jaar wel terug

Als je winny only neemt en niet drinkt en gezond leeft denk ik wel dat je het overleefd. Ik nam zelf trouwens 50 mg/dag. Ik was sterk, ripped en hard. Heb nooit issues met mijn lever gehad en wel geregeld laten testen.

Ik heb zelf sowieso aardige twijfels over de eerst je natty max bereiken speech. Ik denk dat als een rookie die 3 weken traint een dikke kuur zet hij binnen 24 weken aan zijn zogenaamd natty max zit en hij als hij na zijn kuur een beetje netjes door blijft sporten de meeste van die gains wel gaat behouden. Wie is er dan het beste bezig? Degene die er 5 jaar over heeft gedaan of 24 weken?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven