Fitness Seller

Winny 50mg e.d. (6wkn) + Test-e (10wkn) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marco18

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
47
Waardering
13
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Hi all,

Ik ben deze week met mijn 2e kuur (50mg winny e.d. + Test-e) begonnen en heb besloten wekelijkse een kuurlog bij te houden.

--Huidige situatie --
30 jaar
87,6 kg
15,24% bf (parillo 9-punts meting)
74,2 kg vvm

Wekelijkse 9-punts vetmeting op woensdagochtend
onderhoud ±3400 kcal
Doel: aankomen van 5-6 kilo vvm.
Tevreden als: vet% naar ±12%

--Inname --
week 1-6: winny 50mg e.d.
10u-30 mg
16u- 20 mg
Week 2-4: 250 mg pw
Week 5-7: 375 mg pw
Week 8-11: 500 mg pw
week 12-13: nolvadex 20 mg e.d.

--Training--
Momenteel wandel en/of fiets ik ongeveer 3/4 keer per week een uurtje met mijn vriendin in de ochtend. In het weekend maak ik af en toe een tocht van 1,5 - 2 uur. (=900-1300 kcal)

Ik heb (gelukkig) een toffe gym thuis, en door Corona kan ik momenteel 2 keer per dag trainen. Vandaar dat ik 2 keer per week een split schema kan pakken.
Zie hieronder een ruwe schets van schema. Moet mogelijk nog wat schuiven met oefeningen per dag, maar dit is het eerste idee.

1587493348494.png
1587493368787.png


--Voeding--

8:00

2 boterhammen pindakaas/ kipfilet
1 ei

11:00
2 boterhammen cervelaatworst
1 eiwitshake
stuk fruit

13:00
2 boterhammen kipfilet
Stuk fruit

15:00
50 gram ongebrande notenmix

16:00
2 boterhammen kipgrillworst

18:00
Avondeten (veel en divers)

20:00
500 gram kwark
60 gram krokant muesli

Totaal macro's (ex avondeten): 2806 kcal
- 231 g koolhydraten
- 123 g vet
- 174 g eiwit
 
Laatst bewerkt:
goed plan, ik ben benieuwd.
 
DAG 8
Ik heb er nu de eerste week erop zitten en die was helaas qua training niet erg best. Dinsdag tijdens een training schiet het verkeerd in mijn nek, en gisteren - toen ik dacht dat het na een paar dagen rust weer wel kon - voor de 2e keer.
Voorlopig een paar dagen rust ingepland om dat eerst te laten herstellen voordat ik weer verder train. Merk al wel dat ik deze week wat voller word en blijf.

Gisteren de eerste injectie (ooit) gezet van 250mg Test-E. Gelukkig via videobellen onder begeleiding van een vriend, die het eerst zelf liet zien en daarna aanwijzingen gaf terwijl ik het zelf deed.
Misselijk, duizelig, oren die suizen was het gevolg. Dus de ervaring zelf was niet heel erg relaxt.
Ik heb hem zittend op de grond, tegen de muur en naar de niet injectie-kant leunend in mijn bil gezet. Behoorlijk onhandig omdat ik het op gevoel moest doen en het niet echt goed kon zien.

Volgende week ga ik het toch anders proberen.
 
Laatst bewerkt:
En zo gemakkelijk was een nieuwe www.thuisvaccinatie.nl geboren.
Wel weinig terugkerende business als iemand het eenmaal zelf kan. :)

Ik was er heeeeel blij mee kan ik je zeggen. Alleen het schuin van onder in mijn bil injecteren voelde toch niet helemaal goed. Kreeg ook 2 keer een kleine spasme/samentrekking.
Heb er net even naar gezocht, maar er bestaat nog geen topic met verschillende injectiemethodes in de bil toch?
Las laatst wel ergens dat iemand op bed ging liggen, en hoorde ook iets over staand injecteren. Lijkt mij een stuk gemakkelijker als je met een spiegel kan werken.
 
En zo gemakkelijk was een nieuwe www.thuisvaccinatie.nl geboren.
Wel weinig terugkerende business als iemand het eenmaal zelf kan. :)

Ik was er heeeeel blij mee kan ik je zeggen. Alleen het schuin van onder in mijn bil injecteren voelde toch niet helemaal goed. Kreeg ook 2 keer een kleine spasme/samentrekking.
Heb er net even naar gezocht, maar er bestaat nog geen topic met verschillende injectiemethodes in de bil toch?
Las laatst wel ergens dat iemand op bed ging liggen, en hoorde ook iets over staand injecteren. Lijkt mij een stuk gemakkelijker als je met een spiegel kan werken.
Kan gewoon staand zonder spiegel, zelfs ik red het en ben alles behalve flexibel en
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon in me been injecteren als ik jou was. Dat is echt 0 gedoe en je spier is dusdanig groot dat je veel ruimte hebt om te prikken. Desnoods met een slin pin, heb je ook nagenoeg zero scar tissue build up
 
Ik zou gewoon in me been injecteren als ik jou was. Dat is echt 0 gedoe en je spier is dusdanig groot dat je veel ruimte hebt om te prikken. Desnoods met een slin pin, heb je ook nagenoeg zero scar tissue build up
zo denk ik er ook over.
Als ik zelf inject zet doe ik in been, meestal met slin pin.
Als mijn vrouw bij mij inject zet is het in de bil.
 
Ik zou gewoon in me been injecteren als ik jou was. Dat is echt 0 gedoe en je spier is dusdanig groot dat je veel ruimte hebt om te prikken. Desnoods met een slin pin, heb je ook nagenoeg zero scar tissue build up
Ik snap je punt. Momenteel heb ik echter maar ervaring met 1 injectie en ben ik vrij afhankelijk van iemand met redelijk wat ervaring die het mij uitlegt via videobellen.

Volgende injectie staat gepland voor zaterdag en ga dan staand injecteren in de buiten-bovenhoek. Kijken hoe dat bevalt.
 
Dag 10 - Meetmoment

Gewicht vandaag: 88,9
Gewicht gemiddeld: 88,1 (laatste 7 dagen)
Vet: tussen 13,78 en 13,91 %
VVM: 75,8

Vetpercentage is gezakt van 15,2% naar 13,9%.
Vetvrije massa is toegenomen met 1,6 kg. (74,2 > 75,8)

Ik verbind er verder geen conclusies aan omdat het i.m.o. een vrij onrealistische uitkomst is en er verschillende factoren kunnen meespelen die de 0-meting hebben beïnvloed.
De metingen in de komende weken zullen naar verwachting een wat realistischer beeld geven van de voortgang.

Het is nu bijna 3 dagen geleden dat ik geïnjecteerd heb en ik heb nog steeds flink last van mijn bil. Minder dan gisteren, maar nog steeds goed merkbaar.
 
Zijn er ook foto's? En waarom winny?
 
Zijn er ook foto's? En waarom winny?
Ik heb enkele 'voor' foto's gemaakt.

Ik heb voor Winstrol gekozen omdat ik er eerdere goede ervaringen mee heb. Snel werkend, goed resultaat (zowel kracht als massa) en geen last van sides.
 
Dag 15
Ik heb dit weekend (zaterdag/ dag 13) onder live- videobegeleiding weer 250 mg gezet. Staand voor de spiegel in de buiten bovenhoek van mijn bil. Ging erg goed, al zeg ik het zelf.
Het injecteren was pijnloos en ik werd niet flauw, dus flinke vooruitgang ten opzichte van de 1e keer.

Vandaag nog wel flinke last ervan, ondanks dat ik na het injecteren redelijk goed (denk ik) heb gemasseerd. Ik voel het ook in de beweging bij het squatten, dus niet heel handig.

Over de voortgang ben ik tot nu toe erg tevreden. Ik zie mijn vetpercentage wat slinken en mijn omvang toenemen. Vanmorgen woog ik 90,3 kg en mijn gemiddelde gewicht was 88,0 kg in week 1, dus er zit toch wel een goede lijn in.
Ik ben niet heel tevreden met het herstel van mijn nek/traps. Dag 2 flinke steek in mijn traps tijdens t-bar row, en ik wordt nog steeds iedere ochtend wakker met een stijve nek en overdag merk ik bij het draaien dat er iets niet lekker zit.
Woensdagochtend fysio, hopelijk kan die er wat mee zodat ik weer minder geremd kan trainen.

Weinig last van bijwerkingen tot nu toe (vanwege de veilige dosis?), behalve 2 puisten op mijn rug gisteren. Vandaag daarom gestart met biergist tabletten (1 gram / dag).
Ik nam al 2 doseringen glutamine per dag tegen de backpump. Toch is ie de laatste dagen wat sterker merkbaar, dus als dat aanhoudt ga ik glutamine verhogen naar 3 keer per dag een schep.
 
Dag 17 - Meetmoment 3

Gewicht vandaag: 90,4
Gewicht gemiddeld: 89,9 (laatste 7 dagen)
Vet: tussen 13,55 en 13,63 %
VVM: 77,6

Vetpercentage weer gezakt van 13,9 naar 13,6
Vvm is toegenomen met 1,8 kg (75,8 > 77,6)
Gemiddeld gewicht is ook toegenomen met 1,8 kg (88,1 > 89,9)

Ik groei nog steeds goed, en ondanks dat het mij onrealistisch lijkt om meer dan 1,5 kg spiermassa per week aan te komen lijkt het toch echt het geval te zijn volgens de laatste cijfers. De metingen zijn vrij constant en merk wel dat kleding veel strakker zit.
Opvallend is dat al het gewicht dat ik ben aangekomen vetvrije massa is. Deze week ga ik proberen om eens niet te zakken in vet%. Misschien dat dat nog scheelt in de toename vvm.

Gisteren weer een training gehad die wat weg heeft van het oude niveau. De last in mijn nek/traps is nagenoeg weg, vandaag nog wel even naar de fysio voor de zekerheid.
 
Laatst bewerkt:
Dag 17 - Meetmoment 3

Gewicht vandaag: 90,4
Gewicht gemiddeld: 89,9 (laatste 7 dagen)
Vet: tussen 13,55 en 13,63 %
VVM: 77,6

Vetpercentage weer gezakt van 13,9 naar 13,6
Vvm is toegenomen met 1,8 kg (75,8 > 77,6)
Gemiddeld gewicht is ook toegenomen met 1,8 kg (88,1 > 89,9)

Ik groei nog steeds goed, en ondanks dat het mij onrealistisch lijkt om meer dan 1,5 kg spiermassa per week aan te komen lijkt het toch echt het geval te zijn volgens de laatste cijfers. De metingen zijn vrij constant en merk wel dat kleding veel strakker zit.
Opvallend is dat al het gewicht dat ik ben aangekomen vetvrije massa is. Deze week ga ik proberen om eens niet te zakken in vet%. Misschien dat dat nog scheelt de toename vvm.

Gisteren weer een training gehad die wat weg heeft van het oude niveau. De last in mijn nek/traps is nagenoeg weg, vandaag nog wel even naar de fysio voor de zekerheid.
Nog niet eens een kilo dat je aan spier wint in een week je mag met 500gram in de week al blij zijn.
 
Dag 22

Vandaag is het 2 dagen geleden dat ik de 3e injectie met 250mg gezet heb. Eerste keer prikken ging niet lekker, dus toen voor de herhaling gegaan en dat ging beter.

Nagenoeg pijnloze injectie, paar minuutjes ingemasseerd, en later op de dag een beetje een beurs gevoel. Prima te doen.

Vanavond, 2 dagen en een beentraining later; alsof ik een fking implantaat in mijn reet heb zitten. Wat een bult en wat een pijn. Als ik ga zitten of liggen dan is dat op rechts, want links is absoluut niet te doen. Hoop dat het gauw wegtrekt.

Is dit bij iedereen zo, of heb ik 3 keer op rij vette pech? Volgende keer zet ik hem zelf maar laat ik mijn vriendin injecteren. Wellicht maakt een vaste hand nog verschil, ik tril zelf best wel bij het drukken op de spuit.
 
Dag 22

Vandaag is het 2 dagen geleden dat ik de 3e injectie met 250mg gezet heb. Eerste keer prikken ging niet lekker, dus toen voor de herhaling gegaan en dat ging beter.

Nagenoeg pijnloze injectie, paar minuutjes ingemasseerd, en later op de dag een beetje een beurs gevoel. Prima te doen.

Vanavond, 2 dagen en een beentraining later; alsof ik een fking implantaat in mijn reet heb zitten. Wat een bult en wat een pijn. Als ik ga zitten of liggen dan is dat op rechts, want links is absoluut niet te doen. Hoop dat het gauw wegtrekt.

Is dit bij iedereen zo, of heb ik 3 keer op rij vette pech? Volgende keer zet ik hem zelf maar laat ik mijn vriendin injecteren. Wellicht maakt een vaste hand nog verschil, ik tril zelf best wel bij het drukken op de spuit.
Normaal zou het minder moeten worden, probeer eens een ander merk als het zo blijft.
 
Dag 22

Vandaag is het 2 dagen geleden dat ik de 3e injectie met 250mg gezet heb. Eerste keer prikken ging niet lekker, dus toen voor de herhaling gegaan en dat ging beter.

Nagenoeg pijnloze injectie, paar minuutjes ingemasseerd, en later op de dag een beetje een beurs gevoel. Prima te doen.

Vanavond, 2 dagen en een beentraining later; alsof ik een fking implantaat in mijn reet heb zitten. Wat een bult en wat een pijn. Als ik ga zitten of liggen dan is dat op rechts, want links is absoluut niet te doen. Hoop dat het gauw wegtrekt.

Is dit bij iedereen zo, of heb ik 3 keer op rij vette pech? Volgende keer zet ik hem zelf maar laat ik mijn vriendin injecteren. Wellicht maakt een vaste hand nog verschil, ik tril zelf best wel bij het drukken op de spuit.
Wat bij mij hielp als ik pip had. Was gewoon de week erop door de pip heen te zetten. Last werd steeds minder en nou nooit meer ergens last van. Denk zelf dat je nog moet wennen want een ergere pech vogel als mij ga je wss niet krijgen omtrent injecteren.
 
Back
Naar boven