Fitness Seller

Winny 50mg e.d. (6wkn) + Test-e (10wkn) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dag 58

We zijn 58 dagen verder, en ik lijk er eindelijk achter te zijn dat minder diep injecteren de oplossing is voor de heftige ontstekingen die ik wekelijks heb.
Momenteel is het zo'n 72 uur na de injectie (375mg) en ik heb helemaal niets gemerkt de voorgaande dagen. Zelf na een ochtendwandeling had ik geen centje pijn.

Gewicht lijkt echter wel een beetje af te nemen, dus ben benieuwd wat de meting morgen zegt. Ik heb deze week bijna dagelijks (veel) meer calorieën gegeten dan normaal, dus zou (op zijn minst) een overall lichte stijging verwachten in VVM. Zo niet dan zal ik komend weekend (en de 3 daaropvolgend) 500mg zetten.
 
Dag 59 - meetmoment

Gewicht vandaag: 93,3
Gewicht gemiddeld: 93,0 (laatste 7 dagen)
Vet: 11,4%
VVM: 82,3 kg

Een beetje jammer; volgens de meting ben ik een 0,5 kg vvm afgevallen t.o.v. vorige meting. Ik zal later nog eens een herijking van mijn voeding doen, want ik schat dat ik zo'n 300/400 calorien per dag omhoog ben gegaan sinds een week. Vandaar dat het me verrast, wetende dat ik een tijdje gestopt ben met winnie.

Volgende injectie dus 500mg en kijken wat dat voor de komende 4 weken gaat doen.
Al met al niet ontevreden met resultaten tot nu toe: 8-9 kg vvm gewonnen in 9 weken.
 
Nu ik er zo over nadenk was er hier afgelopen week ook geen Chocomel in huis. Daar moet wel een verband tussen zitten.
Gelukkig nu weer genoeg op voorraad. :zuip:
 
Dag 59 - meetmoment

Gewicht vandaag: 93,3
Gewicht gemiddeld: 93,0 (laatste 7 dagen)
Vet: 11,4%
VVM: 82,3 kg

Een beetje jammer; volgens de meting ben ik een 0,5 kg vvm afgevallen t.o.v. vorige meting. Ik zal later nog eens een herijking van mijn voeding doen, want ik schat dat ik zo'n 300/400 calorien per dag omhoog ben gegaan sinds een week. Vandaar dat het me verrast, wetende dat ik een tijdje gestopt ben met winnie.

Volgende injectie dus 500mg en kijken wat dat voor de komende 4 weken gaat doen.
Al met al niet ontevreden met resultaten tot nu toe: 8-9 kg vvm gewonnen in 9 weken.
Das zeker niet slecht.
nu: up the choco-dose :)
 
Dag 66 - meetmoment

Gewicht vandaag: 93,5
Gewicht gemiddeld: 93,7 (laatste 7 dagen)
Vet: 11,5%
VVM: 82,9 kg

Ik was dit weekend een paar dagen weg, dus vorige week maar 1 keer split schema kunnen doen. Deze week wel 6 dagen gereserveerd voor training.

Vandaag is het weer 3 dagen na de injectie, dit keer 500mg gezet. Helaas iets te diep geprikt (waarschijnlijk), dus weer een paar daagjes met een zere bips rondgelopen. Gelukkig zat de pijn (die wel minder was dan voorgaande keren) wat hoger in mijn bil, dus kon vandaag gelukkig wel gewoon benen trainen zonder problemen.

Ik begin wel wat meer kleine puistjes te krijgen op mijn schouders en bovenrug. Nog niet verschrikkelijk, maar wel een duidelijke toename. Zit nu al op ongeveer 1,5 gram biergisttabletten per dag, zal het verhogen naar 2 gram en kijken of het afneemt.
 
Dag 71
Gewicht zit weer wat in de lift, dus lijkt de goede kant op te gaan. Afgelopen wegingen zijn allemaal net onder of op de 95 kg.

Ik heb 2 dagen geleden de 2e injectie van 500 mg gezet. Zetten ging best soepel, heel de dag geen last gehad, dus ik was best optimistisch. In de nacht voelde ik het alweer opkomen en vandaag is het gewoon weer een fikse bult.

Had het flesje opgewarmd, de naald rustig ingebracht tot ongeveer 1 cm voor het einde en - zonder al te veel te trillen - geïnjecteerd. Dit was voor mijn gevoel 1 van de betere injecties en toch ben ik de sigaar. Heb nog 2 injecties te gaan, dus het is maar even doorbijten. Volgende keer dan maar een ander merk proberen denk ik.
 
Volgende keer kijken naar een ander merk, altijd pip en/of ontstekingen is niet normaal
 
Back
Naar boven