MuscleMeat

Winny Depot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BigFil

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
296
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vorige keer heb ik jullie mening gevraagd over een winny kuur maar blijkbaar vinden jullie dat er "iets" bij moet zoals boldenone.

Ondertussen heb ik een leverancier gevonden die ook Boldenone verkoopt maar ik weet niet of ik dit echt wel erbij wil.

1. omdat een site als Ergogenics van mening is dat voor een eerste kuur Winny genoeg is en ik die site geweldig respecteer. (net als dit forum natuurlijk , hence het dilemma)

2. omdat ik hiermee weinig ervaring heb. winny en boldenone betekent (vanuit een newbiestandpunt) spuiten tegen de sterren op.

3. Ik nog nt kan inschatten welke impact een combo op mijn lichaam zal hebben en ik geen 6 of meer kilo`s erbij wil (vrijblijvende schatting natuurlijk :cool: ) maar gewoon enkele drooge kilootjes zouden fijn zijn.

4. Gewoon Winny zou eenvoudiger toe te passen zijn.

Mijn ultieme vraag is natuurlijk : moet dat stacken nu echt wel?? Een eerste kuur mag/hoeft toch nt onmiddelijk "zwaar" zijn. of zie ik dit nu verkeerd??


Help mij uit dit dilemma bitte ...
 
Het mooie van bodybuilding is, dat niks hoeft. Het is wel zo dat een stack vaak beter werkt. Maar als je alleen winnie wil proberen, moet je dat gewoon doen. Best kans dat je enkele kilootjes pakt, maar verwacht er geen wonderen van. Maar dat is ook niet je doelstelling, begrijp ik!
Gewoon doen waar je je prettig bij voelt, werkt het niet, kun je volgende keer altijd iets anders proberen!
 
Ik ga ervan uit dat je zoveel mogelijk uit een kuur wil halen, dan is winny gewoon te zwak...
Ik zou het zelfs niet gebruiken bij een eerste kuur, misschien in combi met een beter product, maar zeker niet op zich...
De kuurtjes van ergo zou ik niet te letterlijk nemen, die site kan immers geen zwaardere effectievere kuurtjes plaatsen op hun site aangezien ze samenwerken met NECEDO
 
Originally posted by BigFil
1. omdat een site als Ergogenics van mening is dat voor een eerste kuur Winny genoeg is en ik die site geweldig respecteer. (net als dit forum natuurlijk , hence het dilemma)

Geen dilemma, Koertje is een idioot. Dat heb ik al een paar keer aangetoond.

2. omdat ik hiermee weinig ervaring heb. winny en boldenone betekent (vanuit een newbiestandpunt) spuiten tegen de sterren op.


Winny kun je ook oraal nemen en bold spuit je maar 1 keer per week.

3. Ik nog nt kan inschatten welke impact een combo op mijn lichaam zal hebben en ik geen 6 of meer kilo`s erbij wil (vrijblijvende schatting natuurlijk :cool: ) maar gewoon enkele drooge kilootjes zouden fijn zijn.


Juist, om juist te kunnen inschatten moet je een basis van vergelijking hebben, daarom zou iedere beginner eigenlijk moeten beginnen met een kuur van alleen maar testo, want dat is de referentie waarde.

4. Gewoon Winny zou eenvoudiger toe te passen zijn.


Gewoon test enanthaat ook. Nog simpeler zelfs sinds je maar 1 keer per week 2 ml moet inspuiten ipv van elke dag 1 a 2, zoals het geval is met winny.

Mijn ultieme vraag is natuurlijk : moet dat stacken nu echt wel?? Een eerste kuur mag/hoeft toch nt onmiddelijk "zwaar" zijn. of zie ik dit nu verkeerd??


Mag wel, hoeft niet. Moet dit ? absoluut niet. Maar van winny alleen zou ik eerlijk gezegd niets verwachten. Kunt dan beter testo alleen nemen. Elke stack die de gezondheid respecteert is gebaseerd op test.
 
Re: Re: Winny Depot

Originally posted by Big Cat


Geen dilemma, Koertje is een idioot. Dat heb ik al een paar keer aangetoond.





IK weet het niet hoor, volgens mij is iedereen in jouw ogen een idioot. Ben benieuwd wanneer je eerste boek op de markt komt. Als je zoveel weet kan je daar goed mee verdienen.
 
Wat raar dat je dat zegt, ik ben er net aan begonnen, en het komt als alles goed gaat uit in zomer 2003.

En zeker niet iedereen is in mijn ogen een idioot. In tegendeel, meeste mensen zijn intelligent. Een idioot is niet iemand die iets niet weet, een idioot is iemand die over iets wil meepraten zonder er de moeite voor te doen zich the scholen in die materie.
 
Originally posted by Big Cat
Een idioot is niet iemand die iets niet weet, een idioot is iemand die over iets wil meepraten zonder er de moeite voor te doen zich the scholen in die materie.

Agree...
 
Originally posted by Robin


Agree...

Dus je vindt ook dat Willem Koert een idioot is ?? of is het enkel een leuke zin??
 
Originally posted by BigFil
Dus je vindt ook dat Willem Koert een idioot is ?? of is het enkel een leuke zin??

Dus eigenlijk zeg je nu dat Willem Koert voldoet aan mijn definitie van idioot ? Dank u wel. Ben blij dat iemand tot dat inzicht is gekomen.
 
idi·´oot1 (de ~ (m.))

1 iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad
2 [bel.] iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas, zonderling, malloot
idi·´oot2 (bn.)

1 zwakzinnig in de hoogste graad
2 [pej.] dwaas, mal


Vond jou defenitie wel beter BigC :thumb:
 
Originally posted by Big Cat


Dus eigenlijk zeg je nu dat Willem Koert voldoet aan mijn definitie van idioot ? Dank u wel. Ben blij dat iemand tot dat inzicht is gekomen.

Mijn vraag is of Robin net als jou van mening is dat Willem K. een idioot is, daarop slaat die "ook". het gaat over de quote erboven en nt mijn mening. Daarom staat er ook een quote boven.

Originally posted by Big Cat
een idioot is iemand die over iets wil meepraten zonder er de moeite voor te doen zich the scholen in die materie.

Je kan toch moeilijk zeggen dat iemand die al enkele jaren dagelijks een website over anabolen update, nt de moeite doet om zich te scholen in de materie. Of hij erin slaagt, dat kan ik echter - nog :rolleyes: - nt oordelen. Jij waarschijnlijk wel. Misschien is hij een idioot maar toch nt volgens jou definitie, hoe goed hij ook klinkt.

Misschien kan je je definitie wat tweaken. ik ben benieuwd.

Een idioot is hij die niet schrijft wat hij denkt ?? (en neen, dit is nt mijn mening over de man.)
 
Laatst bewerkt:
idioot = acterlijk in de allerergste graad......
 
Originally posted by admin
idi·´oot1 (de ~ (m.))

1 iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad
2 [bel.] iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas, zonderling, malloot
idi·´oot2 (bn.)

1 zwakzinnig in de hoogste graad
2 [pej.] dwaas, mal


Vond jou defenitie wel beter BigC :thumb:

mijn definitie van idioot

idi·´oot1 (de ~ (mr X.))

word alleen wel een beetje oftopic zo sorry :)
 
Originally posted by BigFil
Mijn vraag is of Robin net als jou van mening is dat Willem K. een idioot is, daarop slaat die "ook". het gaat over de quote erboven en nt mijn mening. Daarom staat er ook een quote boven.


Robin heeft gezegd dat ie akkoord is met mijn definitie van een idioot. Koertje was niet ter sprake gekomen. JIJ was degene die veronderstelde dat Koertje een idioot was. Niet Robin. Zelfs niet ik, en ik vind daadwerkelijk dat hij een idioot is.

Je kan toch moeilijk zeggen dat iemand die al enkele jaren dagelijks een website over anabolen update, nt de moeite doet om zich te scholen in de materie. Of hij erin slaagt, dat kan ik echter - nog :rolleyes: - nt oordelen. Jij waarschijnlijk wel. Misschien is hij een idioot maar toch nt volgens jou definitie, hoe goed hij ook klinkt.

Misschien kan je je definitie wat tweaken. ik ben benieuwd.

Een idioot is hij die niet schrijft wat hij denkt ?? (en neen, dit is nt mijn mening over de man.)

Waarom zou een idioot niet kunnen schrijven wat hij denkt ? Als ie alleen maar zou de studies en artikels van anderen posten dan was ik volledig akkoord met je. Maar in deze zaken, die gevaarlijk kunnen zijn, kun je je niet veroorloven een publieke opinie op na te houden als je het zelf niet eerst volledig verstaat. Dus mijn definitie blijft onaangetast, ik heb alleen een veel nauwere visie van wat zich scholen betekent.
 
Back
Naar boven