AndroidHealthClinic

winny-ject gs

Bezoekers in dit topic

spirosz

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2004
Berichten
700
Waardering
0
Met injecteren van winny GS in de biceps kreeg mijn maat last van een zwelling de volgende dag zijn biceps waren aardig opgezet!

De winny van GS is vrij korrelig en dus pijnlijk
Iemand ervaring met injecteren van winny GS?
Blijft het telkens weer een zwelling geven en veel pijn of went het na een aantal keren injecteren?

graag ervaringen
 
je hoort het vaker van de winny van GS, heb het daardoor bij voorbaat nooit genomen!

gewoon in zn Glutes injecteren met een 0,8/40 mm! dan zal het allemaal wel meevallen ddenk ik!

succes!
 
De winny van GS hoor ik geen goede verhalen over idd. De eerste 2x keer is winny meestal pijnlijk en zal daarna geen problemen moeten opleveren.
 
ik had met de winny van mrp ook last ervan.. het is een soort opgezette ontsteking maar het trekt na een dag of 3 weer weg. Bij mij werd het na 1 week minder.
 
Met zambons in de biceps had ik het gevoel alsof er een knikker onder zat. Dit duurde een dag of 2.

Ben nu bezig met de stanazolol injects van MRP tot nu toe alleen in de schouder gezet. Wel draagbare reactie daarop. De eerste injects duurde een dag of 2 voordat de gevoeligheid weg was. Nu trekt het binnen een dag weg.

Geen ervaring met GS, maar lijkt me hoe groffer des te pijnlijker. MRP en zambons krijg ik door een 0,4mm
 
Er zit een hele ontsteking nu echt niet normaal, het is helemaal rood en hij kan hem niet eens helemaal strekken zijn arm.
Hij overweegt hiermee te stoppen omdat hij lichamelijk zwaar werk doet!!

Wat vinden jullie??
 
spirosz zei:
Er zit een hele ontsteking nu echt niet normaal, het is helemaal rood en hij kan hem niet eens helemaal strekken zijn arm.
Hij overweegt hiermee te stoppen omdat hij lichamelijk zwaar werk doet!!

Wat vinden jullie??

****ed up bro.

ik zou persoonlijk meteen stoppen. het is het niet waard om heel de tijd met een dikke arm/been etfc rodn te lopen. Zeker niet als het je werk beinvloed en je ookniet fatsoenlijk kan trainen.
 
Erg klote. Probeer te injecteren waar het minder gevoelig is.. Schouders/glutes

Of drink het goedje.. kan ook.
 
drinken is geen optie bro!! in ieder geval bedankt!
 
Pumpin' zei:
winny inject is prima oraal te nemen hoor ???


Ik heb in andere treats gelezen dat het drinken van winny absoluut geen zoden aan de dijk zet!! Er gaat veel verloren op deze manier!!

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
spirosz zei:
Ik heb in andere treats gelezen dat het drinken van winny absoluut geen zoden aan de dijk zet!! Er gaat veel verloren op deze manier!!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Gaat even veel verloren als met tabs.
 
ja maar daarnaast kreeg je nog schommelende bloedwaardes als de pest aangezien je in ene 50 mg naar binnen werkt
 
Latin spirit zei:
ja maar daarnaast kreeg je nog schommelende bloedwaardes als de pest aangezien je in ene 50 mg naar binnen werkt

Hangt er helemaal van af hoeveel je klaar hebt liggen. Als hij van plan was 50mg eod te zetten, dan heeeft 'ie waarschijnlijk te weinig in huis om nu 50mg ed te drinken. 50ed tabs heb ik zelf geen problemen mee, geen acne ofzo, dus 50mg ed drinken werkt in principe even goed als die tabs. Maarja, je ben dan wel dus twee keer zo duur uit. Aan de andere kant is het beter dan weggooien.
 
ja daar heb je wel een punt maar het is natuurlijk nog veel mooier als je je winstrol om kan ruilen voor test prop met aromatase blokker, desnoods leg je een geeltje bij. als je een goede leverancier heb zou dat geen problemen hoeven zijn
 
Back
Naar boven