XXL Nutrition

Winny Only 8 weken 60 mg p/d

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
11 mrt 2016
Berichten
146
Waardering
27
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
hallo jongens.

ik ben sinds 3 dagen begonnen met een winny only kuur, ik doe 60 mg per dag voor 8 weken, ik wil graag een hardere look maar ik wil toch zo veel mogelijk gainen, ik weet dat winny niet echt bedoeld is om te gainen maar ik weet dat het wel mogelijk is, en dan is het ook gelijk kwaliteits gain.

ik ben zelf 1.88 meter lang en weeg 92 kilo ( schommelt nog wel ns) de laatste keer dat ik m'n vet percentage heb gemeten was het 13%. ik train nu 2x per dag 6 dagen per week (soms 1 keer per dag) 1x in de sportschool en 1x in de garage ( optrekstang-dipstang ).
eten doe ik vors meer, per dag: 1 speltbrood, 1 kg kwark, 1 pakje kalkoenfilet, veel groente- fruit, 2 a 3x warm eten (pasta-rijst met vis (makreel tonijn) of kalkoen - kip.
plus ik ee't nog veel tonijn 1a2 blikjes per dag ( straks meer).

ik vroeg me af of jullie nog tips voor me hebben? kan ik goed gebruiken!
alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Succes man, topkuur
 
Ik zou mezelf er niet aan wagen.
 
bedankt, heb je nog tips voor me kwa voeding oid? wil zo veel mogelijk gainen.
 
Ja dat doe ik al, maar wel laag in kal. hoog in eiwit.

1457818263325-1210323938.jpg
 
Laag in kal?

Kalk?

Kalium?
 
hahah nee, gainen laag in calorieën is onmogelijk, ik heb zelf gemerkt dat ik van tonijn en bruinbrood goed aan dik, maar spelt brood is toch beter. ik weet dat je met winny zeker 3-5 kilo kan aankomen, mits je training-rust oke zijn. ik heb voor winny gekozen omdat ik natuurlijk niet wil dat mijn omgeving ziet dat ik aan het kuren ben, kan niet ineens met een dikke kop naar m'n familie toe gaan haha. dus ik wil zo veel mogelijk gainen uit deze kuur, bovendien is het naar mijn idee beter om te beginnen met een licht kuurtje zodat ik kan zien hoe het bij mij vaLtfd
 
Opeens met een kale kop wel dan?
 
ervaring? zou wel verklaren waarom je geen pf hebt
 
Ik kan zonder Winny ook wel 3-5kg aankomen.
 
dit is een kuur naar mn hart. succes
 
is er eigelijk iemand die weet hoe dat nou zit met haaruitval? ik lees veel verschillende dingen, en is het dat dat je echt kale plekken krijgt?
 
is er eigelijk iemand die weet hoe dat nou zit met haaruitval? ik lees veel verschillende dingen, en is het dat dat je echt kale plekken krijgt?
Kunt beter gelijk kaalscheren, als je geluk hebt groeit het terug.


 
is er eigelijk iemand die weet hoe dat nou zit met haaruitval? ik lees veel verschillende dingen, en is het dat dat je echt kale plekken krijgt?

Het gerucht gaat dat Buu van Dragonball Z ook regelmatig een winny only pakte:
image.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven